مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

افزایش سکته قلبی با کار زیاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محققان انگلیسی به مدت هفت سال 528 هزار و 908 زن و مرد را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند کسانی که در هفته بین 41 تا 48 ساعت کار می کنند ده درصد بیشتر از دیگران با خطر سکته قلبی روبرو هستند و این خطر در افرادی که در هفته 49 تا 54 ساعت کار می کنند 27 درصد بیشتر از دیگران است.

بر اساس این تحقیقات، خطر سکته قلبی در افرادی که در هفته 55 ساعت یا بیشتر کار می کنند تا 33 درصد نسبت به دیگران افزایش می یابد.

این تحقیقات نشان می دهد کار زیادی و طولانی مدت خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را تا 13 درصد افزایش می دهد که فاکتورهای مانند سن ، جنسیت و وضع اقتصادی - اجتماعی نیز در این زمینه موثرند.



لینک منبع :افزایش سکته قلبی با کار زیاد

افزایش سکته قلبی با کار زیاد - سلامتی salamati.ir/2016/12/10/افزایش-سکته-قلبی-با-کار-زیاد/‎Cached10 دسامبر 2016 ... بر اساس این تحقیقات، خطر سکته قلبی در افرادی که در هفته ۵۵ ساعت یا بیشتر کار می کنند تا ۳۳ درصد نسبت به دیگران افزایش می یابد. افزایش سکته قلبی با کار زیاد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../افزایش-سکته-قلبی-با-کار-زیاد‎Cached20 آگوست 2015 ... نشریه علمی لانست در جدیدترین تحقیقات اعلام کرد کار کردن به میزان ۵۵ ساعت یا بیشتر در هفته خطر سکته قلبی را افزایش می دهد. افزایش سکته قلبی با کار زیاد - جام جم آنلاین www.jamejamonline.ir/NewsPreview/2062887582878836728‎Cachedتصویر افزایش سکته قلبی با کار زیاد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محققان انگلیسی به مدت هفت سال 528 هزار و 908 زن و مرد را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند ... افزایش سکته قلبی با کار زیاد - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../افزایش-سکته-قلبی-با-کار-زیاد‎Cached20 آگوست 2015 ... نشریه علمی لانست در جدیدترین تحقیقات اعلام کرد کار کردن به میزان ۵۵ ساعت یا بیشتر در هفته خطر سکته قلبی را افزایش می دهد. افزایش سکته قلبی با کار زیاد - سایت آموزشی و تفریحی سوکا www.sooka.ir/افزایش-سکته-قلبی-با-کار-زیاد/ افزایش سکته قلبی با کار زیاد : به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محققان انگلیسی به مدت هفت سال 528 هزار و 908 زن و مرد را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند کسانی ... افزایش سکته قلبی با کار زیاد | خواندنی ها khaandaniha.ir/news/261441/افزایش-سکته-قلبی-با-کار-زیاد‎Cachedدر جدیدترین تحقیقات اعلام شده کار کردن به میزان 55 ساعت یا بیشتر در هفته خطر سکته قلبی را افزایش می دهد. زمان کاری زیاد و خطر سکته مغزی - نمناک namnak.com/زمان-کاری-زیاد-خطر-سکته-مغزی.p19423‎Cachedکار کردن طولانی مدت خطر سکته مغزی را افزایش میدهد. ... مند شوید اما یک مطالعه جدید نشان می دهد ساعات کار طولانی با بیماری های زیادی چون سکته مغزی در ارتباط است. رابطه اضطراب و استرس با سکته قلبی و مغزی - بیتوته www.beytoote.com/psychology/...m/anxiety3-killing-you.html‎Cached Similarاگر احساس می‌کنید که به میزان زیادی مضطرب، نگران و مشوش هستید حتما با پزشک خود یا ... البته این کار برای سنین 45 سال به بالا بسیار ضروری است. ... انجام شده است، اضطراب در افرادی که دارای بیماری‌های قلبی هستند باعث افزایش خطر مرگ می‌شود . افزایش خطر سکته مغزی با کار کردن زیاد | سلامتیسم www.salamatism.com/.../افزایش-خطر-سکته-مغزی-با-کار-کردن-زیاد‎Cached27 آگوست 2015 ... به نظر محققان این مطالعه، ساعات کار طولانی، ورزش نکردن، استرس و فشار کاری با افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی و سکته مغزی مرتبط ... اگر این نشانه‌ها را دارید، سکته مغزی در راه است! www.fardanews.com/.../اگر-این-نشانه‌ها-را-دارید-سکته-مغزی-در-راه-است‎Cached2 آگوست 2016 ... شاید نتوانیم زمان سکته مغزی را پیش‌بینی کنیم اما مسائل زیادی وجود دارد که با درنظر گرفتن‌شان می‌توانیم حدس بزنیم سکته مغزی انتظارمان را می‌کشد یا نه. ... ممکن است شما هم درمعرض خطر باشید، پس تا دیر نشده دست به کار شوید و یکی‌یکی عوامل ... از طرفی فشار خون را افزایش داده، کلسترول HDL (خوب) را کاهش داده و ...