مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه ساندویچ شکلات بستنی

طرز تهیه:

1. فر را با حرارت 180 درجه سانتی‌گراد روشن کنید تا گرم شود. روی سینی فر را کاغذ روغنی بیندازید. آرد، بیکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط و چند بار الک کنید.

2. در یک کاسه بزرگ‌تر شکرها و کره را با همزن برقی مخلوط کنید تا به صورت کرم در بیایند. بعد تخم‌مرغ و وانیل را هم اضافه کنید و دوباره با همزن برقی هم بزنید.

3. حالا مخلوط آردی را به مواد داخل کاسه بزرگ‌تر افزوده و با لیسک به آرامی مخلوط کنید و در آخر شکلات چیپسی را به مایه اضافه کنید.

4. مایه به‌دست آمده را به 16 قسمت تقسیم کنید. هر قسمت را در دست گرد کرده و در سینی فر قرار دهید. سپس با دست روی آنها را کمی فشار دهید.

5. سینی را در فر به مدت 10 تا 12 دقیقه قرار دهید؛ به حدی که کناره شیرینی‌ها کمی طلایی شود. سپس سینی را از فر بیرون آورده و کناری بگذارید تا به‌مدت ده دقیقه کوکی‌ها خنک شوند.

6.بعد از این مدت کوکی‌ها را از کاغذ جدا کرده و به اندازه یک اسکوپ از بستنی دلخواه خود را روی آن بگذارید. سپس یک کوکی دیگر روی آن قرار دهید. کناره‌های آن را با انواع ترافل، شکلات چیپسی و شکلات مایع تزیین کنید.(سیب سبز)



لینک منبع :طرز تهیه ساندویچ شکلات بستنی

Images for طرز تهیه ساندویچ شکلات بستنی طرز تهیه ساندویچ شکلات بستنی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-ساندویچ-شکلات-بستنی‎Cached15 آگوست 2015 ... تصویر طرز تهیه ساندویچ شکلات بستنی. طرز تهیه: 1. فر را با حرارت 180 درجه سانتی‌گراد روشن کنید تا گرم شود. روی سینی فر را کاغذ روغنی ... طرز تهیه ساندویچ شکلات بستنی - پرشین وی persianv.com/ashpazi/طرز-تهیه-ساندویچ-شکلات-بستنی.html‎Cachedساندویچ شکلات بستنی مواد لازم : 2 پیمانه آرد 1 قاشق چای خوری بیکینگ پودر 1.4 قاشق ... برچسب ها: ساندویچ بستنی, طرز تهیه ساندویچ بستنی, مواد لازم برای تهیه ... ساندویچ بستنی - طرز تهیه ساندویچ بستنی شکلاتی | ایران کوک https://irancook.ir/06/01/sandwich-bastani-chocolate/10257/‎Cachedساندویچ بستنی شکلاتی : کره را در دمای اتاق قرار دهید تا نرم شود سپس داخل کاسه ای بریزید ، تخم مرغ و شکر را به کره اضافه کنید و با همزن بزنید تا نرم و یکدست ... طرز تهیه ساندویچ شکلات بستنی - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/deser.../news20174302057452960.html‎Cached30 آوریل 2017 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد » طرز تهیه ساندویچ شکلات بستنی ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته انواع دسر از ... طرز تهیه ساندویچ شکلات بستنی - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh.../news201754151070581.html‎Cached3 مه 2017 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد طرز تهیه ساندویچ شکلات بستنی ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته آموزش آشپزی ... طرز تهیه ساندویچ بستنی - آپارات www.aparat.com/v/GlXZ4/طرز_تهیه_ساندویچ_بستنی‎Cached24 آوریل 2017 ... ... کاکائو 1/2 لیوان جوش شیرین 1 قاشق چایخوری بستنی به مقدار لازم ساندویچ بستنی شکلاتی کیک بستنی طرز تهیه : کره را در دمای اتاق قرار دهید ... طرز تهیه ساندویچ شکلات بستنی | بویر نیوز boyernews.com/162480/طرز-تهیه-ساندویچ-شکلات-بستنی/ 17 سپتامبر 2015 ... آرد، بیکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط و چند بار الک کنید. طرز تهیه ساندویچ شکلات بستنی. مواد لازم : 2 پیمانه آرد 1 قاشق چای خوری بیکینگ پودر طرز تهیه ساندویچ شکلات بستنی darbast4u.ir/?t=105&e...ref...طرز+تهیه+ساندویچ+شکلات+بستنی طرز تهیه ساندویچ شکلات بستنی. فر را با حرارت 180 درجه سانتی‌گراد روشن کنید تا گرم شود. روی سینی فر را کاغذ روغنی بیندازید. آرد، بیکینگ پودر و نمک را با هم ... طرز تهیه ساندویچ شکلات بستنی - سایت سرگرمی و سبک زندگی جوانی ها www.javaniha.com/طرز-تهیه-ساندویچ-شکلات-بستنی/‎Cachedمواد لازم : ۲ پیمانه آرد ۱ قاشق چای خوری بیکینگ پودر ۱٫۴ قاشق چای خوری نمک ۳٫۴ پیمانه کره ۳٫۴ پیمانه شکر قهوه‌ای ۱٫۲ پیمانه شکر سفید ۱٫۴ پیمانه شکلات چیپسی ۱ ...