مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اسفناج بخورید تا لاغر شوید

به گفته محققان عصاره ریز کیسه‌ها موجود در اسفناج با آزادسازی هورمون‌های سیری که برای کنترل احساس گرسنگی مفید هستند، می‌تواند میل به غذا خوردن را کاهش دهد.

«فرانک ال گرینوی» از مرکز تحقیقات پزشکی پنینگتون در لوئیزیانای آمریکا، گفت: کاهش احساس گرسنگی و عدم تمایل به مصرف غذاهای حاوی نمک ممکن است ریزکیسه‌ها را برای مبتلایان به فشار خون بالا و بر طرف ساختن مشکلات چاقی مرتبط با آن سودمند سازد.

به گزارش ایسنا، در این بررسی محققان به تاثیر مصرف عصاره ریز کیسه‌های موجود در اسفناج روی احساس سیری میزان غذای دریافتی، لیپیدها و گلوکز پرداختند.

نتایج به دست آمده نشان داد عصاره اسفناج حاوی ریزکیسه‌ها مدت زمان احساس سیری را در فرد دو ساعت بیشتر می‌کند.



لینک منبع :اسفناج بخورید تا لاغر شوید

اسفناج بخورید تا لاغر شوید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../اسفناج-بخورید-تا-لاغر-شوید‎Cached10 آگوست 2015 ... تصویر اسفناج بخورید تا لاغر شوید. به گفته محققان عصاره ریز کیسه‌ها موجود در اسفناج با آزادسازی هورمون‌های سیری که برای کنترل احساس ... اسفناج بخورید تا لاغر شوید - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/410970/اسفناج-بخورید-تا-لاغر-شوید اسفناج بخورید تا لاغر شوید. بررسی‌های پزشکان نشان می‌دهد یک نوع ترکیب موجود در اسفناج با کاهش سرعت هضم چربی موجب می‌شود که میل به غذا خوردن بخصوص در مردان ... اسفناج بخورید تا لاغر شوید -آکا - آکاایران www.akairan.com/health/...health/news201772420544265927.html‎Cached24 جولای 2017 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد اسفناج بخورید تا لاغر شوید ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته خواص میوه ها از سایت ... الف - اسفناج بخورید تا لاغر شوید alef.ir/vdcbawb59rhbwfp.uiur.html?28txt‎Cachedاسفناج بخورید تا لاغر شوید. تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۶. بررسی‌های پزشکان نشان می‌دهد یک نوع ترکیب موجود در اسفناج با کاهش سرعت هضم ... اسفناج بخورید تا لاغر شوید - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/143936340010513 اسفناج بخورید تا لاغر شوید. گوگل پلاس فیس نما کلوب linkedin. اسفناج بخورید تا لاغر شوید | بررسی های پزشکان نشان می دهد - قطره www.ghatreh.com/news/nn27010884/اسفناج-بخورید-لاغر-شوید 11 آگوست 2015 ... اسفناج بخورید تا لاغر شوید. بررسی های پزشکان نشان می دهد یک نوع ترکیب موجود در اسفناج با کاهش سرعت هضم چربی موجب می شود که میل به غذا ... برچسب ها - اسفناج بخورید تا لاغر شوید - سایت خبری تحلیلی ... shomanews.com/.../اسفناج%20بخورید%20تا%20لاغر%20شوید‎Cachedپزشکان نشان می دهد یک نوع ترکیب موجود در اسفناج... محققان عصاره ریز کیسه ها موجود در اسفناج با آزادسازی... محققان به تاثیر مصرف عصاره ریز کیسه های موجود در. برای لاغر شدن اسفناج بخورید nobat.ir/mag/a/QEQ4Y/ به گزارش ایسنا به گفته محققان عصاره ریز کیسه‌ها (thylakoids) موجود در اسفناج با ... با رژیم غذایی یونانی، زیاد بخورید و لاغر شوید برای لاغری تا می توانید ماهی ... رژیم غذایی که وزن شما را سریع کاهش میدهد،چطور لاغر شویم | خوشبختی ... 100raz.com/رژیم-لاغری-موضعی-کاهش-وزن/‎Cached Similar“اسفناج برای لاغری“ ... تحقیقات نشان داده، افزودن اسفناج به برنامه غذایی روزمره تا ۷‌درصد کالری ... اگر هر روز همراه ناهار کلم قرمز بخورید، چند کیلو وزن کم خواهید کرد. برای لاغر شدن اسفناج بخورید جستجو - پنجره panjere.xyz/search/برای-لاغر-شدن-اسفناج-بخورید‎Cachedبرگ اسفناج، منبع غنی ویتامین های «آ ب 3 و ث» و آهن و پتاسیم است. 2. بدن را قلیایی می کند ..... گروه خونی تان میگوید چه بخورید تا لاغر شوید. در ادامه توصیه های ویژه ...