مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دلمه فلفل و‌ گوشت

طرز تهیه: ابتدا برنج و لپه را بپزید و تا مرحله آبکش آن را صاف کنید و کنار بگذارید. پیاز و سیر را خرد کرده و در روغن تفت دهید. سپس گوشت چرخ کرده را اضافه و خوب مخلوط کنید. رب گوجه و سبزی و برنج و لپه و کشمش را هم به مواد اضافه کنید و به تفت دادن ادامه دهید تا مواد طعم هم را گرفته و لذیذ شود.

مواد را در این مرحله از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شود، بعد تخم مرغ و نمک و فلفل را هم اضافه و آنها را مخلوط کنید.

فلفل‌ها را شسته و یک برش حلقه‌ای به قسمت بالای فلفل بزنید و بعد با کارد داخل فلفل را کامل خالی کنید. از مواد مخلوط شده، داخل فلفل را پر کرده و در فلفل را بگذارید.

داخل یک قابلمه که کف آن گنجایش تعداد دلمه‌های شما را داشته باشد مقداری روغن بریزید و یک قاشق رب‌گوجه را در آن تفت دهید و کمی نمک و فلفل و زعفران آب کرده افزوده و فلفل‌ها را کف قابلمه چیده و دو لیوان آب به آن اضافه کنید و بعد از جوش آمدن، حرارت را کم و صبر کنید تا فلفل‌ها پخته و بیشتر آب آن تبخیر شود. بعد در دیس مناسب کشیده و اطراف آن را با چند برش لیمو و سبزیجات بخار پز تزئین و میل کنید.

(چاردیواری-ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم)



لینک منبع :دلمه فلفل و‌ گوشت

Images for دلمه فلفل و‌ گوشت دلمه فلفل و‌ گوشت - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/2049434943634862683‎Cached9 آگوست 2015 ... مواد لازم: فلفل دلمه‌ای: 5 عدد ، گوشت چرخ شده: 300 گرم، پیاز: یک عدد بزرگ ، سیر: 3 حبه ، برنج: 2 پیمانه ، لپه: یک پیمانه ، سبزی معطر ریز خردشده ... طرز تهیه دلمه فلفل رنگی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-دلمه-فلفل-رنگی‎Cached15 سپتامبر 2015 ... مواد لازم: برنج: یک پیمانه ، نمک و فلفل سیاه و قرمز: به مقدار لازم، فلفل ... خرد‌ شده: 2 عدد، گوشت چرخ کرده: 400 گرم، رب گوجه‌فرنگی: یک‌چهارم پیمانه، ... طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای - نمناک namnak.com/دلمه-فلفل-دلمه-ای.p17969‎Cachedداخل یک تابه مناسب، گوشت چرخ کرده را به همراه پیاز داغ تفت می دهیم تا حدی که آب گوشت جمع شود. سپس یک لیوان آب، به همراه نمک و فلفل به همراه نصف قاشق رب گوجه ... دلمه فلفل دلمه ای | آشپزی با آشپزباشی https://ashpazbashy.com/recipe/دلمه-فلفل-دلمه-ای/‎Cached1 hr 30 min 25 آگوست 2016 ... بخش آشپزی سایت آشپزباشی، طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای را برای شما آماده کرده ... گوشت چرخ کرده را به آن اضافه کنید و کمی دیگر تفت دهید تا گوشت ... طرز تهیه دلمه فلفل سبز - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_2633.html‎Cached Similarمواد لازم دلمه فلفل سبز پنج عدد درشت گوشت چرخ کرده نیم کیلو آب گوشت. دلمه فلفل بدون گوشت - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../دلمه%20فلفل%20بدون%20گوشت‎Cachedطرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای بدون گوشت ، دلمه فلفل بدون گوشت. دلمه فلفل و گوشت - آشپزی ashpazi.ir/recipes/دلمه-فلفل-و-گوشت 2 فوریه 2017 ... فلفل دلمه ای 4 عدد; پیاز 2 عدد; سیر 2 حبه; گوشت چرخ کرده 200 گرم; عدس 1 لیوان; برنج 1/2 لیوان; تخم مرغ 1 عدد; کشمش پلویی 2 قاشق غذاخوری ... دلمه فلفل - طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای با گوشت | ایران کوک https://irancook.ir/08/25/dolme-felfel-dolmee/10906/‎Cached25 آگوست 2014 ... طرز تهیه دلمه فلفل دلمه ای با گوشت : برای تهیه دلمه فلفل ابتدا فلفل دلمه ای ها را بشویید سپس سر فلفل ها را با دقت جدا و داخل فلفل ها را خالی کنید و ... آموزش پخت دلمه فلفل - آپارات ► 6:52www.aparat.com/v/ezOug/آموزش_پخت_دلمه_فلفل Nov 21, 2016 - 7 min انرژی مثبت روش پخت دلمه فلفل بدون گوشت و کاملن گیاهی ، سریع و ساده و ارزان آموزش پخت دلمه فلفل دلمه فلفل,فلفل دلمه ای,آموزش پخت دلمه فلفل ...