مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

6 راه اساسی و تاثیرگذار برای سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن

*وقتی جوانید وزن کم کنید

هر چه سنمان بیشتر میشود، پوست قابلیت ارتجاعی طبیعی‌اش را از دست میدهد. بهمین دلیل اگر هنگام جوانی از شر وزن اضافه‌تان خلاص شوید، پوستتان بجای اولش باز خواهد گشت. هر چه زودتر وزنتان را کم کنید، شانس بیشتری خواهید داشت که پوستتان خودش سفت شود. پس معطل نکنید! همین حالا برای کاهش وزنتان اقدام نمایید.

*رژیم یو یو نگیرید

مانند یو یو رژیم گرفتن نه تنها برای بدنتان بلکه برای پوستتان هم خوب نیست. دائما فربه شدن و دوباره آب رفتن، پوست شما را تحت استرس قرار میدهد، پس باید بیشترین تلاشتان را بنمایید تا از رژیم یو یو دوری کنید.

*بتدریج وزن کم کنید

فرایند سفت شدن پوست کند است، به همین دلیل ریتمی که وزنتان را کم می‌کنید هم باید تدریجی باشد. از این گذشته، کاهش وزن واقعی، زمانی رخ خواهد داد که تغییرات مهمی در سبک زندگیتان ایجاد کنید. این تغییرات، زمان برند اما از رژیم یو یو جلوگیری کرده و احتمال شل و افتاده شدن پوست بدنتان را کم می‌کند.

*همیشه ورزش کنید

اگر در حال مراعات و اجرای یک رژیم غذایی هستید، باید یک برنامه‌ی ورزشی را نیز دنبال کنید. ورزش کردن، نه تنها به شما کمک خواهد کرد تا سریع تر وزن کم کنید، بلکه باعث خواهد شد تا پوست شما ظاهر بهتری پیدا کند. ورزش منظم، قابلیت ارتجاعی طبیعی پوست را افزایش خواهد داد، و آنرا صاف‌ و نرم و سالم‌تر خواهد کرد.

*پوستتان را لایه برداری کنید

مطالعات متعددی نشان داده‌اند که لایه برداری ملایم از پوستتان کمک خواهد کرد تا به زودی کاهش وزنتان، پوستتان نیز سفت شود. دلیل اینکه چرا این اتفاق می‌افتد این است که لایه‌برداری باعث خواهد شد جریان خون افزایش پیدا کند.

این کار هم خوشبختانه باعث خواهد شد تا پوستتان سالم و قابل ارتجاع شود. پس، سعی کنید تا دو بار در روز و چندین بار در هفته پوستتان را لایه برداری کنید. نتایج اینکار را به زودی خواهید دید!

*آب فراوان بنوشید

پوست سالم در واقع پوستی است که هیدراته باشد. بهمین دلیل همیشه باید یک بطری آب در دسترستان باشد تا بتوانید همیشه از آن بنوشید. همچنین مطمئن شوید که از نوشیدنی‌های ناسالم همچون نوشابه دوری می‌کنید، چرا که آن‌ها دارای مواد شیمیایی ناسالمی هستند.(آسمونی)



لینک منبع :6 راه اساسی و تاثیرگذار برای سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن

۶ راه برای سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن - مجله تناسب اندام fitnessmagazine.ir/.../5-ways-to-tighten-your-skin-after-weight-loss/‎Cached Similar10 فوریه 2014 ... کاهش وزن دلیلی برای خوشحال بودن است، اما لذتی که بخاطر سختی کشیدن‌های رژیم غذایی و تمرینات شدیدتان احساس می‌کنید، می‌تواند بمحض اینکه ... 6 راه اساسی و تاثیرگذار برای سفت کردن پوست در حین کاهش وزن ... www.asemooni.com/beauty/hairskin/strategy-to-tighten-skin‎Cachedیک بدن زیبا، باید سفت باشد و اگر پوست شما در شرایط خوبی نباشد چنین چیزی شدنی نخواهد بود. سفت کردن پوست باعث خواهد شد تا حس کنید که سفر کاهش وزنتان ... Images for 6 راه اساسی و تاثیرگذار برای سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن 16توصیه برای سفت کردن پوست بعد از رژیم - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/293889/‎Cachedسفت کردن پوست باعث خواهد شد تا حس کنید که سفر کاهش وزنتان را به خوبی به پایان ... به گزارش مشرق، پوست شل یک مشکل شایع پس از کاهش وزن است و بیشتر در .... که به بهبود گردش خون کمک می کند و راه بسیار خوبی برای سلامت پوست است با یک ... وزن کرده یا نه اگر به رژیم غذایی کم کرده باشد باید هر روز به مدت 6 ماه پیاده روری و ... خرد کردن سنگ معدن اورانیوم - سنگ شکن الجزایر igse.co.in/Oct-10/خرد-کردن-سنگ-معدن-اورانیوم/‎Cachedروش تهیه کیک زرد به‌طور معمول با آسیاب کردن و پردازش‌های شیمیایی بر روی سنگ معدن اورانیوم، ... 6 راه اساسی و تاثیرگذار برای سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن. خرد کردن و سنگ زنی هلند opticura.biz/Nov-28/خرد-کردن-و-سنگ-زنی-هلند/‎Cachedاین نوع هاونگ که از سنگ درست شده در قدیم با خرد کردن گندم برای بلغور استفاده .... 6 راه اساسی و تاثیرگذار برای سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن .... woman-smite. برچسب ها - رژیم گرفتن - شفا آنلاین shafaonline.ir/fa/tag/2/رژیم%20گرفتن غذایی گرفتن به هرجایی راه یافته است از طرفداران پروپاقرص... رژیم پالئو تا .... 6 راه اساسی و تاثیرگذار برای سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن. وزنتان اقدام نمایید ... «پماد ضدآفتاب» ساده ترین راه جلوگیری از سرطان بدخیم پوست 77.104.65.15/.../پماد-ضدآفتاب-ساده-ترین-راه-جلوگیری-از-سرطان-بدخیم-پوست‎‎Cached26 جولای 2015 ... «پماد ضدآفتاب» ساده ترین راه جلوگیری از سرطان بدخیم پوست .... تصویر 6 راه اساسی و تاثیرگذار برای سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن ... علت شل شدن پوست بعد از لاغری و درمان آن - سیمرغ seemorgh.com/.../324280-علت-شل-شدن-پوست-بعد-از-لاغری-و-درمان-آن/‎Cached31 ا کتبر 2016 ... این مقاله نگاهی دارد به اینکه چه چیزی باعث شل شدن پوست بعد از کاهش وزن می شود؟ و این اطلاعات راه حل های طبیعی و پزشکی است که می تواند به سفت ... خطر برنزه کردن پوست! - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/2031922898274673293/خطر-برنزه-کردن-پوست 26 جولای 2015 ... البته در میان تومورهای پوستی، ملانوم های بدخیم شیوع بالایی ندارند اما تا کنون در ... 6 راه اساسی و تاثیرگذار برای سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن.