مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سالاد الویه به شکل هویج

طرز تهیه خمیر نان الویه با نان به شکل هویج:

شما می‌توانید از این خمیر قیفی شکل برای پیتزا یا سالاد الویه و سالاد مرغ هم استفاده کنید.

1. خمیرمایه و شکر را مخلوط می‌کنیم و آب ولرم اضافه می‌کنیم و درب ظرف را می‌گذاریم و اجازه می‌دهیم ۱۰ دقیقه در یک جای گرم و تاریک مثل داخل کابینت بماند تا عمل بیاید.

2. شیر را کمی گرم می‌کنیم و با روغن و مایه‌خمیر فعال‌شده مخلوط می‌کنیم بعد آرد و نمک را مخلوط و الک کرده و به مخلوط اضافه می‌کنیم.

3. آرد را تا جایی که خمیر به دست نچسبد اضافه می‌کنیم و خوب ورز می‌دهیم و یک پارچه یا سلفون روی خمیر می‌اندازیم . به مدت ۲ ساعت می‌گذاریم در یک جای گرم تا حجم خمیر دو برابر شود.

4. بعد از خمیر گلوله‌های کوچکی برمی‌داریم و به شکل نوارهای بلند درمی‌آوریم قیف را کمی چرب کرده و نوارها را دور آن می‌پیچیم (تا بالای قیف نپیچید).



5. بعد روی خمیرها را زرده تخم‌مرغ می‌زنیم می‌توانید از زعفران دم کرده هم استفاده کنید. این‌طوری نان‌های خوش‌رنگ تری دارید.

6. قیف‌ها را داخل فر از قبل گرم شده می‌گذاریم تا با دمای ۱۷۰ به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه بپزد. قیف‌ها را سرپا در سینی فر بگذارید.

7. پس از پختن و سرد شدن سالاد الویه آماده شده را داخل قیف ریخته و با برگ تربچه یا کاهو یا کلم بروکلی تزئین کنید.



نکات

1) دوستان عزیز اگر قیف مخصوص در دسترستان نیست می‌توانید با استفاده از فویل آلومینیوم (اگر ضخیم باشد بهتر است) قیف بسازید اگر داخل قیف‌ها را با فویل پر کنید بهتر است زیرا دیگر هنگام پیچیدن خمیر تو رفتگی پیدا نمی‌کند.

2) اگر وقت یا حوصله خمیر درست کردن را ندارید می‌توانید از پودر آماده خمیر پیتزا استفاده کنید.

3) بهتر است بعد از درست کردن خمیر آن را به قیف‌ها بپیچید، قیف‌ها را در سینی فر بگذارید و روی آن را نایلون بگیرید و در جای گرم قرار دهید تا خمیر به عمل آید این‌گونه هویج‌های پوک تر و نرم تری خواهید داشت.(سوران)



لینک منبع :طرز تهیه سالاد الویه به شکل هویج

طرز تهیه سالاد الویه به شکل هویج - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../طرز-تهیه-سالاد-الویه-به-شکل-هویج‎Cached Similar25 جولای 2015 ... طرز تهیه خمیر نان الویه با نان به شکل هویج: شما می‌توانید از این خمیر قیفی شکل برای پیتزا یا سالاد الویه و سالاد مرغ هم استفاده کنید. 1. خمیرمایه و ... سالاد الویه را به شکل هویج درست کنید | پایگاه خبری جماران - امام خمینی ... www.jamaran.ir/.../479045-سالاد-الویه-را-به-شکل-هویج-درست-کنید‎Cached1 آگوست 2015 ... طرز تهیه خمیر نان الویه با نان به شکل هویج : شما می‌ توانید از این خمیر قیفی شکل برای پیتزا یا سالاد الویه و سالاد مرغ هم استفاده کنید. ۱ - خمیرمایه ... آموزش تهیه سالاد الویه به شکل هویج - shebreh.com www.shebreh.com/آموزش-تهیه-سالاد-الویه-به-شکل-هویج/‎Cachedطرز تهیه خمیر نان الویه با نان به شکل هویج: شما می توانید از این خمیر قیفی شکل برای پیتزا یا سالاد الویه و سالاد مرغ هم استفاده کنید. 1. خمیرمایه و شکر را مخلوط می ... طرز تهیه سالاد الویه به شکل هویج - مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/طرز-تهیه-سالاد-الویه-به-شکل-هویج/‎Cachedسالاد الویه ,طرز تهیه سالاد الویه به شکل هویج ,تزیین سالاد الویه ,سرو سالاد الویه, تزئین سالاد الویه ,سالاد الویه شیک,سالاد الویه مجلسی ,روش تهیه سالاد الویه. سالاد الویه به شکل هویج مخصوص جشن تولد - پورتال رنگی https://www.portal-rangi.com/سالاد-الویه-به-شکل-هویج-مخصوص-جشن-تولد/‎Cached16 جولای 2016 ... سالاد الویه به شکل هویج مخصوص جشن تولد : سالاد الویه یکی از خوشمزه ترین انواع سالادها است که همه شما طرز تهیه آن را می دانید. سالاد الویه را با مواد ... طرز تهیه سالاد الویه به شکل هویج - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/salad/2015725102253.html‎Cached Similar25 جولای 2015 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد طرز تهیه سالاد الویه به شکل هویج ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته انواع سالاد از ... طرز تهیه سالاد الویه به شکل هویج | Facebook https://www.facebook.com/media/set/?set=a...1073741827...3‎Cachedطرز تهیه سالاد الویه به شکل هویج. By مـــن گــــشنـــمــــه · Updated about 2 years ago. توی عکس توضیحات داده شده ! <3. Already tagged · Already tagged. طرز تهیه سالاد الویه به شکل هویج - سوران www.sooran.com/fa/recipes/5513/‎Cached Similar17 مه 2015 ... این سالاد الویه زیبا و استثنایی، همراه با نان یک ایده خوب برای تولدها و مهمانی‌های عصرانه است طرز تهیه خمیر نان الویه با نان به شکل هویج شما می‌توانید ... درست کردن سالاد الویه به شکل هویج + آموزش تصویری | شبنم نیوز www.shabnamnews.com/news/94268‎Cached Similar9 آگوست 2015 ... شبنم نیوز: طرز تهیه سالاد الویه به شکل هویج را با شبنم نیوز فرا بگیرید. تهیه سالاد الویه به شکل هویج بایگانی - shebreh.ir www.shebreh.ir/tag/تهیه-سالاد-الویه-به-شکل-هویج/ خانه » آرشیو برچسب: تهیه سالاد الویه به شکل هویج ... 1قاشق غذاخوری شکر نصف قاشق غذاخوری آب ولرم نصف لیوان روغن یک سوم لیوان طرز تهیه خمیر نان الویه با نان به .