مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دشمن سکته را بشناسید

زنانی که هفته ای حداقل ۳ ساعت پیاده روی می کنند در مقایسه با افرادی که کم تحرک اند کمتر دچار سکته می شوند.

سکته ممکن است بر اثر ایجاد رسوب در رگ ها یا پاره شدن آن روی دهد. انجام فعالیت متعادل و منظم را برای حفظ سلامت توصیه می شود. زنانی که هفته ای ۲۱۰ دقیقه یا بیشتر پیاده روی تند می کنند، در مقایسه با زنانی که فعالیت ندارند یا افرادی که دوچرخه سواری یا ورزش های شدید را به مدت کوتاه تری انجام می دهند، کمتر در معرض خطر سکته قرار می گیرند.

همان طور که می دانید ‫سکته‬ جزو ‫‏بیماری‬ هایی است که سن ابتلا به آن کاهش یافته است.

محققان انگلیسی دریافتند که چند ساعت پیاده روری در هفته نه در حد سریع برای سلامتی حائز اهمیت است به طوری که ممکن است در مردان مسن خطر ابتلا به سکته مغزی را کاهش دهد. تحقیقات جدید نشان داد که راه رفتن برای یک یا ۲ ساعت ممکن است خطر سکته مغزی را به میزان یک سوم کاهش دهد و راه رفتن برای سه ساعت در روز ممکن است خطر این بیماری را تا دو سوم کاهش دهد.(مهر)



لینک منبع :دشمن سکته را بشناسید

Images for دشمن سکته را بشناسید دشمن سکته را بشناسید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5261900/دشمن-سکته-را-بشناسید‎Cached14 جولای 2015 ... هفته ای 3 ساعت پیاده روی ، احتمال سکته قلبی را کاهش می دهد. دشمن سکته را بشناسید - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/405929/دشمن-سکته-را-بشناسید دشمن سکته را بشناسید. محققان انگلیسی دریافتند که چند ساعت پیاده روری در هفته نه در حد سریع برای سلامتی حائز اهمیت است به طوری که ممکن است در مردان مسن خطر ... دشمن سکته را بشناسید | | روزنامه پزشکی ایران https://www.iran.pezeshk.us/archives/66367 به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ زنانی که هفته ای حداقل 3 ساعت پیاده روی می کنند در مقایسه با افرادی که کم تحرک اند کمتر دچار ... دشمن سکته را بشناسید dari.irib.ir/بهداشت-و-سلامت/item/55696-دشمن-سکته-را-بشناسید هفته ای ۳ ساعت پیاده روی، احتمال سکته قلبی را کاهش می دهد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نتایج بررسی پژوهشگران، وجود ارتباط بین کم تحرکی و برو ... دشمن سکته را بشناسید - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../دشمن-سکته-را-بشناسید‎Cached15 جولای 2015 ... تصویر دشمن سکته را بشناسید. زنانی که هفته ای حداقل ۳ ساعت پیاده روی می کنند در مقایسه با افرادی که کم تحرک اند کمتر دچار سکته می شوند. دشمن سکته را بشناسید - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/news/دشمن-سکته-را-بشناسید/5271676 هفته ای ۳ ساعت پیاده روی ، احتمال سکته قلبی را کاهش می دهد. زنانی که هفته ای حداقل ۳ ساعت پیاده روی می کنند در مقایسه با افرادی که کم تحرک اند کمتر ... دشمن سکته را بشناسید - پایگاه خبری تحلیلی منطقه آزاد mantagheazad.ir/news/75116/دشمن%20سکته%20را%20بشناسید 15 جولای 2015 ... هفته ای ۳ ساعت پیاده روی ، احتمال سکته قلبی را کاهش می دهد. دشمن سکته را بشناسید! - شبکه اجتماعی هم میهن https://hammihan.com/post/6619999 دشمن سکته را بشناسید! [لینک] · ilike · و 3 نفر · 0 نظر. محتوای سایت توسط کاربران تولید شده است و «شبکه اجتماعی هم میهن» هیچ مسئولیتی نسبت به آن ها ندارد. دشمن سکته را بشناسید - نکته آنلاین nokteonline.com/fa/news/4681/دشمن-سکته-را-بشناسید 15 جولای 2015 ... زنانی که هفته ای حداقل 3 ساعت پیاده روی می‌کنند در مقایسه با افرادی که کم تحرک اند کمتر دچار سکته می‌شوند.