مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عواملی که باعث کاهش میل جنسی می شوند

کاهش میل جنسی می‌تواند دلایلی جز افزایش سن داشته باشد مثلا افسردگی، اضطراب و عدم تعادل هورمونی از مهم ترین عوامل موثر بر کاهش میل جنسی محسوب می‌شوند. حتی مشکل ناتوانی نعوظ در بین مردان می‌تواند علامت هشداردهنده بیماری قلبی یا دیابت باشد. بعضی از داروها مثل داروهای ضدافسردگی و داروهای کنترل فشار خون هم می‌توانند میل جنسی را کاهش دهند.

رفتارها و عادت‌های مختلف افراد هم بر توانایی افراد در رابطه زناشویی تاثیرگذار است. عادتی مثل سیگار کشیدن زیاد باعث اختلال در واکنش‌های طبیعی جنسی می‌شود. حتی نوع ورزش کردن افراد هم عامل مهمی است؛ مثلا دوچرخه‌سواری زیاد مشکلات مختلفی در برقراری رابطه زناشویی به وجود می‌آورد، چون فشار بیش از حدی به عصب‌ها و عروق ناحیه تناسلی وارد می‌کند که جریان خون این ناحیه را دچار اختلال می‌کند. برای همه این مشکلات راه‌حل‌هایی وجود دارد و همیشه تنها راه حل استفاده از داروها و قرص‌ها نیست. هیچ سحر و جادویی هم برای درمان این مسائل وجود ندارد. باید به اندازه کافی بخوابید و دقت کنید که به اندازه کافی استراحت می‌کنید یا نه؛ و در نهایت این‌که حتما مشکل را با متخصص در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کند.(سلامت نیوز)



لینک منبع :عواملی که باعث کاهش میل جنسی می شوند

چه عواملی باعث کاهش میل جنسی می شوند - پارسی طب fa.parsiteb.com/چه-عواملی-باعث-کاهش-میل-جنسی-می-شوند/‎Cached Similarاسترس. تعدادی از افراد برخی کارها را هنگامی که مضطرب هستند به نحو احسن انجام می دهند. میل جنسی، معمولا جزو این کارها نیست. استرس در محل کار، خانه یا روابط میان ... چه چیزهایی باعث کاهش میل جنسی می شود؟ - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_4402.html‎Cached Similarبا توجه به این حقیقت می توان اذعان کرد که اگر دچار کاهش میل جنسی و یا هر نوع اختلال دیگر در این عملکرد هستید بهتر است به پزشک مراجعه نمایید تا دلیل اصلی آن ... چه عواملی باعث کاهش میل جنسی میشود؟ - همسران - خانواده - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/179594/عوامل-کاهش-میل-جنسی‎Cached16 آوریل 2016 ... هر چیزی که باعث شود خواب خوبی نداشته باشید، می‌تواند به کاهش میل جنسی شما منجر شود. سعی کنید بر روی عادت‌های خواب خود کار کنید و یا با یک ... عواملی که میتواند باعث کاهش میل جنسی در خانم ها شود - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/learn/causes3-decreased2-can.html‎Cached Similarعواملی که می تواند باعث کاهش میل جنسی در خانم ها شود - علت‌های احتمالی کاهش میل جنسی در خانم‌ها حتماً برایتان پیش آمده که در دوره‌هایی از زندگی‌تان احساس کنید میل ... چه چیزهایی باعث کاهش میل جنسی می‌شوند؟ - آریا سلامت www.ariasalamat.com/.../چه-چیزهایی-باعث-کاهش-میل-جنسی-میشوند.aspx‎Cachedبسیاری از عوامل فیزیکی، بیماری‌ها، و... باعث کم شدن میل جنسی می‌شوند. عواملی که باعث کاهش میل جنسی خانم ها می شود - آکا - آکاایران www.akairan.com/marriage/.../news20175221342772335.html‎Cached21 مه 2017 ... مشکلات جنسی خانم ها و عواملی که باعث کاهش میل جنسی زنان می شود - علت های احتمالی کاهش میل جنسی در خانم ها حتماً برایتان پیش آمده که در دوره هایی از ... تمام خوردنی های کاهش دهنده میل جنسی - نمناک namnak.com/کاهش-دهنده-میل-جنسی.p49158‎Cachedباعث تغییر در مقدار هورمون های ایجادکننده میل جنسی می شوند. بازدید : 7,088 نفر ... یکی از عواملی که تاثیر مستقیم بر روابط زناشویی دارد میل جنسی است. کاهش میل ... ۱۱علت شایع کاهش میل جنسی مردان - عصر خبر www.asrkhabar.com/fa/news/.../۱۱علت-شایع-کاهش-میل-جنسی-مردان‎Cached Similar24 ژانویه 2015 ... که باعث سرکوب اشتیاق جنسی طرف مقابل می شود. ... های تصلب شرائین و درگیری عروق از عواملی هستند که هم قدرت نعوظ و هم میل جنسی را کاهش می دهد. راه های جلوگیری از شهوت(چه چیزهایی باعث افزایش و کاهش میل جن.سیی ... ezdevaj-movafagh.blogsky.com/1391/04/01/post-41/‎Cached Similarموهایی که در ناحیه ی آلت رشد میکنند باعث کاهش میل جنسی میشوند(مجردها موهارو نزنید یا حداقل تا حدی بزنید که باعث تحریک نشود). غذاهای با طبع گرم باعث افزایش میل ... عواملی که باعث کاهش میل جنسی می شوند - تاپ ناز www.topnaz.com/عواملی-که-باعث-کاهش-میل-جنسی-می-شوند/‎Cachedعوامل کاهش دهنده میل جنسی زنان و مردان √ استرس سبب کاهش میل جنسی می شود برخی افراد هنگام روبرو شدن با استرس بسیاری از کارهایشان را بدون اشکال انجام می دهن.