مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه تیرامیسو

طرز تهیه:

1 - سفیده و زرده تخم مرغ ها را جدا کرده و در دو ظرف جدا بریزید .

2 - زرده تخم مرغ ، وانیل ، پودر کاکائو و شکر را کاملا با مخلوط کن بزنید سپس به این مواد پنیر ماسکارپونه را اضافه کنید و کاملا مخلوط نمایید .

3 - سفیده تخم مرغ را با یک نوک قاشق چای خوری نمک کاملا بزنید تا سفت و سبک شده و از کاسه جدا نشود و رد همزن بر روی سفیده باقی بماند .

4 - سفیده تخم مرغ زده شده را با مواد ترکیبی زرده با هم مخلوط کنید . دقت کنید که در این مرحله سفیده و زرده را آرام با هم مخلوط نمایید تا پف سفیده نخوابد.

5 - یک قهوه اسپرسو غلیظ تهیه کنید و 4 تا از بیسکویت های انگشتی را فقط از قسمت زیر آنها به مدت چند ثانیه داخل قهوه بزنید و کف ظرف مورد نظر بچینید و مقداری از مواد را روی بیسکویت ها بدهید .

6 - 4 تا از بیسکویت ها را دوباره داخل قهوه زده و روی مواد در جهت عمود بر لایه بیسکویت های اول قرار دهید و دوباره از مواد بر روی آنها بدهید .

7 - می توانید این کار را برای یک لایه دیگر نیز تکرار کنید و یا به همبن دو لایه اکتفا کنید و در ظرفی دیگر همین کار را تکرار نمایید .

8 - روی مواد لایه آخر را با پودر کاکائو و رنده شکلات تزیین کرده و تیرامیسو را به مدت 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا جا افتاده و طعم و مزه مواد با هم ترکیب شود .

نکات :

1 - در دستور اصلی تهیه تیرامیسو از نوشیدنی الکلی به نام رام بادام تلخ یا رام دارک استفاده می شود .

2 - اگر بیسکوت انگشتی در دسترس نبود از بیسکویت های دیگر و حتی نان سوخاری یا کیک تیتاپ هم می توانید استفاده کنید ولی مطمئن باشید هیچکدام کیفیت بیسکویت اصلی این دسر را ندارد. در مورد تهیه بیسکویت انگشتی در منزل نیز در نت دستورات زیادی موجود هست . ولی تهیه این بیسکویت در منزل نیز کیفیت آماده این بیسکویت ها را ندارد .


3 - این دسر را میتوانید در قالب های کمربندی نیز تهیه کرده و سرو نمایید .

(پیمونه)



لینک منبع :طرز تهیه تیرامیسو

دسر تیرامیسو عالی و خوشمزه به صورت مرحله به مرحله و با عکس • دونفره https://www.2nafare.com/دسر-تیرامیسو-عالی-و-خوشمزه-tiramisu/‎Cachedطرز تهیه تیرامیسو رو که یک دسر ایتالیایی عالی و خوشمزه اس گذاشتم و به صورت مرحله به مرحله و با عکس توضیح دادم. درست کردنش چند مدله که تفاوتشون رو هم گفتم. طرز تهیه تیرامیسو، طرز تهیه دسر تیرامیسو - آشپزی آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/deser-sos/17797.html‎Cached Similarطرز تهیه تیرامیسو,روش تهیه تیرامیسو,طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی,تیرامیسو, طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور,طرز تهیه تیرامیسو ساده,طرز تهیه تیرامیسو بدون ... Images for طرز تهیه تیرامیسو طرز تهیه دسر تیرامیسو با پتی بور به روش آسان و کم هزینه - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news2016101811451336890.html‎Cached18 ا کتبر 2016 ... طرز تهیه دسر تیرامیسو با پتی بور,طرز تهیه دسر شکلاتی با بیسکویت پتی بور ,طرز تهیه دسر تیرامیسو با بیسکویت پتی بور,طرز تهیه دسر ... تیرامیسو - طرز تهیه تیرامیسو | ایران کوک https://irancook.ir/08/19/tiramisu-dessert/247/‎Cachedدسر تیرامیسو. مراحل تهیه تیرامیسو. طرز تهیه : شکر و پنیر ماسکارپونه را مخلوط کنید و برای 1 دقیقه هم بزنید سپس خامه و 1 لیوان قهوه را اضافه کنید و دوباره هم بزنید ... طرز تهیه تیرامیسو / آموزش ساده تهیه تیرامیسو و تیرامیسو شکلاتی ... www.saat24.com/news/236216/‎Cached6 فوریه 2017 ... طرز تهیه تیرامیسو / آموزش ساده تهیه تیرامیسو و تیرامیسو شکلاتی / مواد لازم برای تهیه تیرامیسو / دسر تیرامیسو / طرز تهیه تیرامیسو شکلاتی ... طرز تهیه تیرامیسو عالی و خوشمزه با تصاویر مرحله ای https://parnianmedia.com/.../طرز-تهیه-تیرامیسو-عالی-و-خوشمزه-با-تصاویر-مرحله-ای/‎Cachedآموزش طرز تهیه تیرامیسو خوشمزه به شکل مرحله به مرحله و تصویری. ویدیو آموزش طرز تهیه تیرامیسو(توضیحات فارسی) - آپارات ► 3:18www.aparat.com/v/2I7ta/ویدیو_آموزش_طرز_تهیه_تیرامیسو%28توضیحات_فارسی%29 Jul 17, 2016 - 3 min سلام به دوستان قالاقا.آی آر./باز هم با یک آموزش خیلی خوشمزه دیگه با شماییم...آموزش طرز تهیه تیرامیسو./نوش جان.//قالاقا.آی آر ارائه دهنده بهترین ها ... طرز تهیه تیرامیسو، دسر خوشمزه ایتالیایی - روزنه آنلاین rozanehonline.com/طرز-تهیه-تیرامیسو/‎Cached14 سپتامبر 2016 ... طرز تهیه تیرامیسو کلاسیک یک دسر خوشمزه ایتالیایی، تیرامیسو با بیسکوییت ، کیک اسفنجی، شکلات و قهوه اسپرسو، روش درست کردن ... طرز تهیه تیرامیسو بدون تخم مرغ - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../tiramisu1-without-eggs1.html‎Cachedطرز تهیه تیرامیسو تیرامیسو بدون تخم مرغ مواد لازم برای تیرامیسو بدون تخم مرغ, درست کردن تیرامیسو بدون تخم مرغ,نحوه درست کردن تیرامیسو,طرز تهیه انواع دسر ...