مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تدابیر رفع سردرد در ماه رمضان

سید جواد علوی درباره سردرد در ماه رمضان گفت: سردرد یکی از مشکلات شایع در میان روزه داران است که با رعایت تدابیر خاص به رفع سردرد می‌توان کمک کرد.

سردرد به چند دسته تقسیم می‌شود که از مهمترین آن می‌توان به سردرد میگرنی و کلاهخودی, سردرد ناشی از کم خونی و سردرد سینوزیتی اشاره کرد.

معمولاً درد شقیقه نشان از سردردهای میگرنی است که برای رفع آن بهتر است که یک قاشق عسل را با آب جوش مخلوط کرده و لیموترش به آن اضافه کنند و یک بار بعد از سحری و یک بار قبل از خواب مصرف کنند که خود به بهبود آن کمک می‌کند.

به گفته وی، آب جوش و عسل خود به پاکسازی بدن از مواد زاید نیز کمک می‌کند.

برای رفع سردردهای ناشی از کم‌خونی عسل با آب جوش بدون لیموترش استفاده شود به این صورت که مخلوط آب و عسل را یک بار قبل از خواب و یک بار بعد از مصرف سحری مصرف کنند.

این کارشناس طب سنتی اظهار کرد: برای رفع سردردهای سینوزیتی بهتر است که با بُخور به پاکسازی مغز و تخلیه سینوس‌ها بپردازند به این نحو که بهتر است هر شب قبل از خواب از مخلوط چند گیاه مانند آویش، پونه، نعناع، استخودوس، مرزنجوش بُخور دهند.

می‌توان از هر کدام از گیاهان یاد شده تهیه کنند و 3 قاشق غذاخوری از مخلوط آن در آب جوش ریخته و به مدت 20 دقیقه بُخور دهند و پس از اتمام بُخور سر و صورت خود را پوشانده سپس با روغن سیاهدانه یا کنجد پیشانی، پشت گوش و روی گونه‌ها و بینی را ماساژ دهند، این کار به پاکسازی سینوس‌ها کمک می‌کند.(مهر)



لینک منبع :تدابیر رفع سردرد در ماه رمضان

تدابیر رفع سردرد در ماه رمضان - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/fa/.../تدابیر-رفع-سردرد-در-ماه-رمضان‎Cached27 ژوئن 2015 ... خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس طب سنتی تدابیر رفع سردرد در ماه رمضان را تشریح کرد. رفع سردرد در ماه رمضان با طب سنتی - تبیان article.tebyan.net/301474/رفع-سردرد-در-ماه-رمضان-با-طب-سنتی‎Cached30 ژوئن 2015 ... سید جواد علوی، کارشناس طب سنتی نیز درباره سردرد در ماه رمضان اظهار داشت: سردرد یکی از مشکلات شایع میان روزه‌داران است که با رعایت تدابیر خاص ... تدابیر رفع سردرد در ماه رمضان - قزوین امروز www.qazvin.info/109400/تدابیر-رفع-سردرد-در-ماه-رمضان.html تدابیر رفع سردرد در ماه رمضان. سردرد به چند دسته تقسیم می‌شود که از مهمترین آن می‌توان به سردرد میگرنی و کلاهخودی, سردرد ناشی از کم خونی و سردرد سنوزیتی اشاره ... تدابیر رفع سردرد در ماه رمضان archive.mardomsalari.net/Template1/News.aspx?NID=221754‎Cachedبه گزارش تسنیم، سید جواد علوی درباره سردرد در ماه رمضان اظهار داشت: سردرد یکی از مشکلات شایع در میان روزه‌داران است که با رعایت تدابیر خاص به رفع سردرد می‌توان ... رفع سردرد در ماه رمضان با طب سنتی | نیک و نو www.nikono.org/?p=2998‎Cachedسردردهای سینوزیتی. اگر شما مبتلا به سینوزیت باشید، ممکن است در ماه رمضان دچار سردرد شوید. برای رفع سردردهای سینوزیتی بهتر است با بخور به پاکسازی مغز و ... تدابیر رفع سردرد در ماه رمضان > خبرخوان مدیکال نت medicalnet.ir/news/feeds/ID/133582/تدابیر-رفع-سردرد-در-ماه-رمضان سلامانه :خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس طب سنتی تدابیر رفع سردرد در ماه رمضان را تشریح کرد. به گزارش تسنیم, سید جواد علوی درباره سردرد در ماه رمضان اظهار داشت: ... سردردهای ماه رمضان را چیکار کنیم | علل سردرد در ماه رمضان | مدیریت ... aliazad.ir/what-we-do-ramadan-headaches/‎Cached19 ژوئن 2017 ... این نوع سردرد یکی از شایع ترین نوع سردردهای ماه رمضان است که با رعایت تدابیر ویژه ای میشه به رفع آن کمک کرد. این سردرد عموماٌ در ساعت های ... برای درمان سردرد در ماه رمضان چه کنیم؟ - سلامانه www.salamaneh.com/post/31173/برای-درمان-سردرد-در-ماه-رمضان-چه-کنیم 28 ژوئن 2015 ... سلامانه : یک کارشناس طب سنتی تدابیر رفع سردرد در ماه رمضان را تشریح کرد. به گزارش تسنیم, سید جواد علوی درباره سردرد در ماه رمضان اظهار داشت: ... برای درمان سردرد در ماه رمضان چه کنیم؟ tasalamati.com/e/R85m1/‎Cachedسلامت نیوز :یک کارشناس طب سنتی تدابیر رفع سردرد در ماه رمضان را تشریح کرد. به نقل از تسنیم, سید جواد علوی درباره سردرد در ماه رمضان اظهار داشت: سردرد یکی از ... تدابیر رفع سردرد در ماه رمضان - بلاگ خبر - پرسش و پاسخ qanda.ir/تدابیر-رفع-سردرد-در-ماه-رمضان.html‎Cachedخبر تدابیر رفع سردرد در ماه رمضان در بلاگ خبری کانون پرسش و پاسخ اینترنتی.