مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

«دهقان فداکار»: من هنوز زنده‌ام، شایعه‌ها را باور نکنید [عکس]

ریزعلی خواجوی ضمن تکذیب خبر فوت خود، برای کسانی که آن را در فضای مجازی شایع کرده‌اند، ابراز تأسف کرد و گفت: عمر دست خداست و هر بنده‌ای روزی به لقاءالله می‌پیوندد اما هنوز زنده‌ام و حالم خوب است.


دهقان فداکار کتاب‌های درسی افزود: هدف کسانی را که اقدام به شایعه‌پراکنی درخصوص فوت بنده کرده‌اند، نمی‌دانم اما می‌توانم بگویم که از این موضوع بسیار ناراحت هستم.


خواجوی یا دهقان فداکار که در یک شب سرد به سال ۱۳۴۱ جان صدها نفر را نجات داد، از این ماجرا به عنوان بهترین خاطره زندگی‌اش یاد می‌کند. او چند سال پیش از روستای «قالاچق» که از توابع شهرستان میانه است به کرج نقل مکان کرده و از آن زمان تاکنون در منطقه حصارک کرج زندگی می‌کند.
شایعه درگذشت وی، از سلسله شایعاتی است که معمولاً هر از گاهی مرگ یکی از افراد معروف را سوژه خود می‌کنند. (باشگاه خبرنگاران)



لینک منبع :«دهقان فداکار»: من هنوز زنده‌ام، شایعه‌ها را باور نکنید [عکس]

Images for «دهقان فداکار»: من هنوز زنده‌ام، شایعه‌ها را باور نکنید [عکس] «دهقان فداکار»: من هنوز زنده‌ام، شایعه‌ها را باور نکنید [عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../دهقان-فداکار-من-هنوز-زنده‌ام،-شایعه‌ها-را-باور-نکنید-عکس‎Cached Similar20 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- چند روزی است که شایعه فوت «ریزعلی خواجوی» یا همان «دهقان فداکار» که بسیاری از ما او را با همین نام می‌شناسیم در شبکه‌های مجازی منتشر ... «دهقان فداکار»: من هنوز زنده‌ام، شایعه‌ها را باور نکنید [عکس] - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../دهقان-فداکار-من-هنوز-زنده‌ام،-شایعه‌ها-را-باور-نکنید-عکس 20 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- چند روزی است که شایعه فوت «ریزعلی خواجوی» یا همان «دهقان فداکار» که بسیاری از ما او را با همین نام می‌شناسیم در شبکه‌های مجازی منتشر ... «دهقان فداکار» زنده است - onvansho onvansho.ir/result/«دهقان-فداکار»-زنده-است.html باجناقی که سرنوشت ریز علی خواجوی را تغییر داد اسم من دهقان فداکار تاریخ ملی ما اکنون بیش از 60 نوهنتیجه ... دهقان فداکار من هنوز زنده‌ام شایعه‌ها را باور نکنید عکس. «دهقان فداکار»: من هنوز زنده ام، شایعه ها را باور نکنید [عکس] - قطره www.ghatreh.com/.../دهقان-فداکار-هنوز-زنده-شایعه-باور-نکنید-عکس‎Cached20 ژوئن 2015 ... چند روزی است که شایعه فوت «ریزعلی خواجوی» یا همان «دهقان فداکار» که بسیاری از ما او را با همین نام می شناسیم در. «دهقان فداکار»: من هنوز زنده ام، شایعه ها را باور نکنید [عکس] - جام جم آنلاین tnews.ir/جام-جم-آنلاین/30b343369647.html‎Cachedجام جم سرا- چند روزی است که شایعه فوت «ریزعلی خواجوی» یا همان «دهقان فداکار» که بسیاری از ما او را با همین نام می شناسیم در شبکه های مجازی منتشر شده است؛ حال آن که ... «دهقان فداکار»: من هنوز زنده‌ام، شایعه‌ها را باور نکنید [عکس] - کلوب www.cloob.com/.../%26laquo%3Bدهقان_فداکار%26raquo%3B%3A_من_هنوز_زنده%26zwnj%3Bام،_شایعه%26zwnj%3Bها_را_باور_نکنید_... 20 ژوئن 2015 ... «دهقان فداکار»: من هنوز زنده‌ام، شایعه‌ها را باور نکنید [عکس] گلایه‌ خانواده دهقان فداکار از شایعات +عکس - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Online/Search/keyword/1?q=دهقان%20فداکار%20 روابط عمومی راه‌آهن خبر مربوط به فوت ریزعلی خواجوی (دهقان فداکار) را تکذیب کرد. یکشنبه 12 مهر ... تصویر «دهقان فداکار»: من هنوز زنده‌ام، شایعه‌ها را باور نکنید [عکس ... «دهقان فداکار»: من هنوز زنده‌ام، شایعه‌ها را باور نکنید [عکس] - واضح vazeh.com/.../دهقان-فداکار-من-هنوز-زنده‌ام-شایعه‌ها-را-باور-نکنید-عکس‎Cached20 ژوئن 2015 ... «دهقان فداکار»: من هنوز زنده‌ام، شایعه‌ها را باور نکنید [عکس]-در پی انشار مرگ ریزعلی خواجوی در شبکه‌های اجتماعی «دهقان فداکار»: من هنوز زنده‌ام، شایعه‌ها ... مرگ دهقان فداکار - جواب سوال www.javab-soal.com/j.aspx?q=مرگ_دهقان_فداکار&id...‎Cachedمرگ دهقان فداکار,زندگینامه دهقان فداکار,پتروس فداکار,درس دهقان فداکار,تحقیق در مورد ... «دهقان فداکار»: من هنوز زنده ام، شایعه ها را باور نکنید [عکس] - جام جم انلاین