مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سماور روشن آتش به پا کرد [+عکس]

معاون منطقه چهار عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در داخل آشپزخانه یک واحد مسکونی به مساحت تقریبی ۷۰ متر مربع، سماور روشن به علت نامعلوم دچار آتش‌سوزی شد و شعله‌های آن در حال سرایت به اطراف بود که شهروندان موضوع را به سامانه آتش‌نشانی اطلاع دادند.

حسین‌بیگی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی شعله‌های آتش را خاموش کرده و پس از لکه‌گیری کامل و خارج کردن دود از داخل ساختمان به مأموریت خود پایان دادند. (۱۲۵)



لینک منبع :سماور روشن آتش به پا کرد [+عکس]

Images for سماور روشن آتش به پا کرد [+عکس] سماور روشن آتش به پا کرد [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../سماور-روشن-آتش-به-پا-کرد-عکس‎Cached15 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- سماور روشن در یک منزل مسکونی واقع در خیابان بدخشان کمالی تهران که مالک آن در محل حادثه حضور نداشت به علت نامعلومی آتش گرفت و ... سماور روشن آتش به پا کرد [+عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../سماور-روشن-آتش-به-پا-کرد-عکس‎Cached15 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- سماور روشن در یک منزل مسکونی واقع در خیابان بدخشان کمالی تهران که مالک آن در محل حادثه حضور نداشت به علت نامعلومی آتش گرفت و ... سماور روشن آتش به پا کرد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5767768/سماور-روشن-آتش-به-پا-کرد‎Cached5 سپتامبر 2016 ... آتش سوزی یک منزل مسکونی واقع در مجتمع زیتون خیابان پیروزی سمنان که از قسمت سماور آغاز شده و به هود سرایت کرده بود توسط آتش نشانان مهار شد. سماور روشن آتش به پا کرد [+عکس] - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/جام-جم-آنلاین/391943078456.html 15 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- سماور روشن در یک منزل مسکونی واقع در خیابان بدخشان کمالی تهران که مالک آن در محل حادثه حضور نداشت به علت نامعلومی آتش گرفت و ... سماور روشن آتش به پا کرد [+عکس] | سماور روشن در یک منزل مسکونی www.ghatreh.com/news/nn26242997/سماور-روشن-آتش-کرد-عکس 15 ژوئن 2015 ... سماور روشن در یک منزل مسکونی واقع در خیابان بدخشان کمالی تهران که مالک آن در محل حادثه حضور نداشت به علت نامعلو. سماور روشن آتش به پا کرد [+عکس] - مجله اینترنتی جهان نو jahaneno.ir/سماور-روشن-آتش-به-پا-کرد-عکس-2927‎Cached15 ژوئن 2015 ... هنگام ترک منزل از خاموش بودن وسایل مرتبط با آتش مطمئن شویدسماور روشن آتش به پا کرد [+عکس]جام جم سرا- سماور روشن در یک منزل مسکونی واقع در ... آتش خفته، در اتاق خواب بیدار شد [+عکس] - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../آتش-خفته،-در-اتاق-خواب-بیدار-شد-عکس‎Cached24 فوریه 2015 ... تصویر آتش خفته، در اتاق خواب بیدار شد [+عکس]. جواد مرادزاده افسر آماده منطقه چهار ... سماور روشن آتش به پا کرد [+عکس]. دوشنبه 25 خرداد 1394 07:59. Abbas T (@porlight) | Instagram photos and videos - The Picta www.pictaram.com/user/porlight/350884259 وقتی دست نامحرمی در صحرای آتش گرفته برای دریدنش ‌نزدیک می شد و بانویی تنها در ... از آن روز ، تاریخ دید که به شما می توان خیلی تکیه کرد . ... ناقص است و روشن؛ باقی اش را حدس می زنم: لابد همین که با بچه وارد مجلس شده ... لابد شیون زنان برای دل رباب ، در دل بازار قیامت به پا کرده بوده. .... سماور هم طبق وصیت ش رسید به عاشقی دیگر . ناباروری - ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی salamatattari.blogfa.com/1391/09‎Similarدر بحث قبل روشن شد که ایمان به خداوند می‌تواند با اصلاح شناخت و نگرش فرد به ..... پدر من علاف بود و علاف در آن روزگار به عکس معنی امروز، همه کاره! .... این تولیدی هم که کمک فراوانی به باغداران خرده پا می کرد به حیله انگلستان و ...... تذکر: استفاده از الکل صنعتی به جای الکل طبی، آتش بهتر و بادکش موثرتری را برای شما فراهم خواهد کرد.