مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دارویی برای پیشگیری از آنفلوآنزا

داروی Vasculotide به جای آنکه ویروس آنفلوآنزا را از بین ببرد با هدف قرار دادن علائم اصلی این بیماری، موش‌ها را از مرگ ناشی از ابتلا به آنفلوآنزا حفظ می‌کند. این دارو از وارد شدن مایع به ریه موش‌های مبتلا به سه نوع آنفلوآنزا از جمله آنفلوآنزای خوکی 2009 پیشگیری می‌کند. همچنین مانع از آن می‌شود که مایع به داخل رگ‌ها نفوذ کند و اجازه می‌دهد سیستم ایمنی علیه ویروس فعالیت نماید.
دکتر «وارن لی» از دانشگاه تورنتو گفت: نتایج به دست آمده قابل توجه است زیرا این دارو در دو نسل موش‌ها تاثیرگذار بوده و با سه گونه از آنفلوآنزا مقابله کرده است. همچنین این دارو می‌تواند در انسان هم موثر باشد زیرا مکانیزم ترشح رگ‌های خونی به ریه‌ها در موجودات مشترک است.
به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، مطالعه انجام شده نشان می‌دهد بدون داروی vasculotide صددرصد موش‌ها طی یک هفته تلف می‌شدند اما با مصرف دارو بیش از 80 درصد آنها جان سالم به در برده‌اند. (ایسنا)



لینک منبع :دارویی برای پیشگیری از آنفلوآنزا

پیشگیری و درمان خانگی آنفولانزا با داروهای گیاهی|شبکه خبری ... medplant.ir/24302/پیشگیری-آنفولانزا-درمان-گیاه-دارویی-ع‎Cached Similar6 دسامبر 2015 ... شاید بتوان گفت که بهترین و مؤثرترین دارو برای درمان آنفولانزا، استراحت است. اما در کنار آن می توان از برخی گیاهان دارویی برای پیشگیری و درمان ... آنفولانزا (پیشگیری ، درمان ) – پزشکان ایران www.pezeshkan.org/?p=15014‎Cached Similarآنفولانزا (پیشگیری ، درمان ). آنفولانزا انفولانزا یکی از عفونتهای ویروسی دستگاه .... دو داروی اول جزء داروهای جدید بوده که هم روی ویروس آنفولانزای A و هم آنفولانزای B ... داروهای موثردر درمان آنفولانزا و سرماخوردگی - گیاهان دارویی mahdivazirian.persianblog.ir/.../داروهای_موثردر_درمان_آنفولانزا_و_سرماخوردگی‎Cached Similar1 نوامبر 2009 ... کلاً ویروس آنفولانزا ویروسی ست که ژن آن از هشت قسمت تشکیل شده و بعد از اینکه وارد سلول می شود این ... داروهای گیاهی پیشگیری و درمان آنفولانزا:. 13 راه ارزان برای درمان آنفلوآنزا - بیتوته www.beytoote.com/health/malady.../cheap-way-treat-flu.html‎Cached Similarدرمان بیماری آنفلوآنزا آنفلوآنزا عسل که خواص شفابخش فوق العاده‌ای دارد و برای درمان سرفه ... 1- شربت آبلیمو که دارویی شگفت انگیز برای درمان گلو درد، پاکسازی خون و ... هم به لحاظ پیشگیری و هم به جهت درمان علایم آنفلوآنزا و سرماخوردگی به شمار می‌آید. 13 نکته ساده برای جلوگیری از سرماخوردگی - پایگاه اینترنتی آلورشاپ www.alvershop.com/education.../131-درمان-سرما-خوردگی-آنفولانزا‎Cached Similar“برای پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا بهتر است سطح ایمنی بدن افزایش یابد. نحوه تهیه و .... گیاهان دارویی در پیشگیری و درمان آنفولانزا و سرماخوردگی ... پیشگیری و درمان آنفلوانزا با طب سنتی - تبیان article.tebyan.net/.../پیشگیری-و-درمان-آنفلوانزا-با-طب-سنتی‎Cached21 نوامبر 2016 ... آنفولانزا یک بیماری حاد تنفسی و به شدت واگیردار است اما بدون مصرف داروهای شیمیایی دارای درمان و پیشگیری است. دوره سرایت پذیری این بیماری ... [PDF] آنفلوانزا )فلو( آنفلوانزا و شما - Centers for Disease Control and ... https://www.cdc.gov/.../pdf/seasonal-flu/flu_and_you_farsi.pdf‎Cachedبلی ویروس های آنفلوانزا در سراسر جهان پخش می شوند. ... مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ... آنفلوانزا حتی بدون مراجعه به پزشک یا مصرف دارو بهبود می یابند. تب. دارویی برای پیشگیری از آنفلوآنزا - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../دارویی-برای-پیشگیری-از-آنفلوآنزا 10 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- متخصصان، داروی جدیدی را معرفی کرده‌اند که با اثرگذاری روی علائم اصلی آنفلوآنزا، موش‌های بیمار را از مرگ نجات داد. دانشجو - آنفولانزا پیشگیری درمان www.it2050iran.blogfa.com/post/1‎Cachedمصرف فراوان ویتامین‌ها، مواد معدنی، مانند قرص‌های ویتامین سی و روی یا داروهای گیاهی به درمان یا پیشگیری از آنفولانزا کمک نمی‌کنند و بهتر است به رژیم غذایی سالم توجه ... آنفولانزا | روشهای جلوگیری از بیماری آنفولانزا - نمناک namnak.com/مواد-غذایی-برای-جلوگیری-از-آنفولانزا.p24020‎Cachedآنفولانزا و درمان غذایی آنفولانزا و جلوگیری از آنفولانزا و زاههای جلوگیری ز آنفولانزا و آنفولانزای کودکان و روش های پیشگیری از آنفولانزا را در نمناک بیاموزید. ... نیاز به مایعات در زمان مقابله بدن با عفونت ها به ویژه با مصرف داروها افزایش می یابد.