مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زنی در فیسبوک، شوهرش را به فروش گذاشت!

به نقل از پایگاه اینترنتی «ینبع نیوز»، این زن امریکایی که «کتی بویا» نام دارد، در اعلامیه فروش همسرش نوشت: همسرم مردی فوق‌العاده خوش‌تیپ است و همواره کوشیده تا در تمام امور به من کمک کند اما امسال مرتکب اشتباه بزرگی شد و یادش رفت در روز تولدم به من هدیه دهد.

وی اضافه کرده که شوهرم از فرزندانمان نخواست کارت تبریکی را برایم تهیه کنند که هر سال آن را دریافت می‌کردم، بنا بر این او را به مبلغ 20 دلار می‌فروشم.

کتی ادامه داده 8 سال از ازدواج گذشته و حالا مشخص شده که همسرم قدر فداکاری‌هایم را نمی‌داند.

به نقل از العالم، این زن آگهی حراج همسرش را به همراه عکسی از شوهرش و زیر عنوان «شوهری برای فروش» منتشر کرده است. (قدس آنلاین)



لینک منبع :زنی در فیسبوک، شوهرش را به فروش گذاشت!

Images for زنی در فیسبوک، شوهرش را به فروش گذاشت! زنی در فیسبوک، شوهرش را به فروش گذاشت! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../زنی-در-فیسبوک،-شوهرش-را-به-فروش-گذاشت‎Cachedزنی در فیسبوک، شوهرش را به فروش گذاشت! دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 11:12. جام جم سرا- یک زن آمریکایی به دلیل این‌که همسرش در روز تولد او به وی هدیه‌ای نداده بود و ... زنی در فیسبوک، شوهرش را به فروش گذاشت! - تراز نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/3093892 8 ژوئن 2015 ... زنی در فیسبوک، شوهرش را به فروش گذاشت! تراز: یک زن آمریکایی به دلیل این که همسرش در روز تولد او به وی هدیه ای نداده بود و به قول خودش، فداکاری ... زنی در فیسبوک، شوهرش را به فروش گذاشت! - فرهیختگان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/3075625 8 ژوئن 2015 ... زنی در فیسبوک، شوهرش را به فروش گذاشت! یک زن آمریکایی به دلیل این که همسرش در روز تولد او به وی هدیه ای نداده بود و به قول خودش، فداکاری هایش ... زنی شوهرش را به فروش گذاشت - قدس آنلاین qudsonline.ir/news/288071/زنی-شوهرش-را-به-فروش-گذاشت 8 ژوئن 2015 ... یک زن آمریکایی به اسم "کتی بویا" همسرش را در فیسبوک به مبلغ ۲۰ دلار فروخت چون این همسر روز تولدش به وی هدیه نداد و فداکاری هایش را ارج ... زنی که شوهرش را در فیسبوک به فروش گذاشت!! +عکس - پرشین وی persianv.com/.../زنی-که-شوهرش-را-در-فیسبوک-به-فروش-گذاشت.html‎Cached9 ژوئن 2015 ... زنی که شوهرش را در فیسبوک به فروش گذاشت. کتی در ادامه نوشته است: پس از 8 سال ازدواج مشخص شد که همسرم قدر فداکاری هایم را نمی داند و بهتر است ... زنی که شوهرش را در فیسبوک برای فروش گذاشت!! + عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../زنی-که-شوهرش-را-در-فیسبوک-برای-فروش-گذاش.html‎Cached6 ا کتبر 2015 ... یک زن آمریکایی به اسم "کتی بویا" همسرش را در فیسبوک به مبلغ 20 دلار فروخت چون این همسر روز تولدش به وی هدیه نداد و فداکاری هایش را ارج ... زنی که شوهرش را در فیسبوک برای فروش گذاشت !! + عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../زنی-که-شوهرش-را-در-فیسبوک-برای-فروش-گذاش.html یک زن آمریکایی به اسم "کتی بویا" همسرش را در فیسبوک به مبلغ 20 دلار فروخت چون این همسر روز تولدش به وی هدیه نداد و فداکاری هایش را ارج نگذاشت و او را در این روز ... زنی در فیسبوک، شوهرش را به فروش گذاشت! | پایگاه خبری تراز www.taraznews.com/content/112916‎Cached8 ژوئن 2015 ... به گزارش تراز ،این زن امریکایی که «کتی بویا» نام دارد، در اعلامیه فروش همسرش نوشت: همسرم مردی فوق‌العاده خوش‌تیپ است و همواره کوشیده تا در تمام ... زنی در فیسبوک، شوهرش را به فروش گذاشت! | یک زن آمریکایی - قطره www.ghatreh.com/news/nn26153409/زنی-فیسبوک-شوهرش-فروش-گذاشت 8 ژوئن 2015 ... یک زن آمریکایی به دلیل این که همسرش در روز تولد او به وی هدیه ای نداده بود و به قول خودش، فداکاری هایش را نیز ارج.