مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک مسابقه جالب در ژاپن: به گریه انداختن کودکان! [+عکس]

امسال بیش از ۱۰۰ نوزاد به همراه پدرانشان در این رقابت سالانه شرکت کردند؛ پدران این نوزادان که ورزشکاران سنگین‌وزن نوعی کشتی سنتی در ژاپن به نام «کشتی سومو» هستند، باید به هر طریقی گریه کودکانشان را دربیاورند تا پیروز این مسابقه شوند!

«جشنواره ناکی‌زومو» حدود ۴۰۰ سال است که در ژاپن برگزار می‌شود و بر اساس این باور که گریه کردن برای سلامت نوزاد مفید بوده تا به امروز به کار خود ادامه داده است.

در این جشنواره اگر پدران موفق به گریاندن نوزادان خود نشوند، داوران با پوشیدن ماسک‌های سنتی و درآوردن صداهای عجیب و غریب این وظیفه را بر عهده می‌گیرند. این مسابقه امسال با ۱۲۰ نوزاد در معبد «سنسویی» توکیو برگزار شد و تماشاگران شاهد تلاش بانمک پدران برای درآوردن اشک کودکانشان بودند!

یکی از نکات جالب این مسابقه جایی بود که مردان کشتی‌گیر شرکت‌کننده در این مسابقه فرزندانشان را به آرامی تکان می‌دادند و داوران مرتب فریاد می‌زنند: «گریه کن! گریه کن!»

این رقابت در سراسر ژاپن و البته با قوانینی متفاوت برگزار می‌شود، به عنوان نمونه،‌ در برخی از مناطق ژاپن، نوزادی که زودتر از همه گریه می‌کند، بازنده اعلام می‌شود اما در نهایت، صاحب بلندترین صدای گریه برنده خواهد بود. طبق آیین سنتی و مذهبی ژاپن این گریه‌کردن‌ها نه تنها بد نیستند که باعث می‌شوند ارواح شیطانی از کالبد نوزادان بیرون بیایند! (مجله مهر)



لینک منبع :یک مسابقه جالب در ژاپن: به گریه انداختن کودکان! [+عکس]

Images for یک مسابقه جالب در ژاپن: به گریه انداختن کودکان! [+عکس] یک مسابقه جالب در ژاپن: به گریه انداختن کودکان! [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../یک-مسابقه-جالب-در-ژاپن-به-گریه-انداختن-کودکان-عکس‎Cached2 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- سروصدای گریه بی‌وقفه نوزاد به‌تنهایی می‌تواند برخی از مردم، حتی والدین کودک را دیوانه کند اما ژاپنی‌ها اجرای مسابقه‌ای عجیب را کلید زده‌اند ... یک مسابقه جالب در ژاپن: به گریه انداختن کودکان! [+عکس] - جام جم آنلاین 188.75.89.4/.../یک-مسابقه-جالب-در-ژاپن-به-گریه-انداختن-کودکان-عکس‎‎Cachedیک مسابقه جالب در ژاپن: به گریه انداختن کودکان! [+عکس]. سه شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 10:53. جام جم سرا- سروصدای گریه بی‌وقفه نوزاد به‌تنهایی می‌تواند برخی از ... یک مسابقه جالب در ژاپن: به گریه انداختن کودکان! [+عکس] - جام جم آنلاین tnews.ir/جام-جم-آنلاین/c8c842438521.html جام جم سرا- سروصدای گریه بی وقفه نوزاد به تنهایی می تواند برخی از مردم، حتی والدین کودک را دیوانه کند اما ژاپنی ها اجرای مسابقه ای عجیب را کلید زده اند که در ان هر چه ... یک مسابقه جالب در ژاپن: به گریه انداختن کودکان! [+عکس] - خانه www.fdir.ir/.../10238-یک-مسابقه-جالب-در-ژاپن-به-گریه-انداختن-کودکان-عکس 6 ژوئن 2015 ... امسال بیش از ۱۰۰ نوزاد به همراه پدرانشان در این رقابت سالانه شرکت کردند؛ پدران این نوزادان که ورزشکاران سنگین‌وزن نوعی کشتی سنتی در ژاپن به ... مسابقه به گریه انداختن کودکان ! + تصاویر - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/243518/مسابقه-به-گریه-انداختن-کودکان-تصاویر 2 ژوئن 2015 ... در جشنواره ناکی زومو در ژاپن پدران باید اشک بچه‌هایشان را درآورند. ... یک مسابقه جالب در ژاپن: به گریه انداختن کودکان! + تصاویر «جشنواره ناکی‌زومو» ... مسابقه به گریه انداختن کودکان ! +تصاویر - شمانیوز shomanews.com/fa/news/.../مسابقه-به-گریه-انداختن-کودکان-تصاویر 2 ژوئن 2015 ... شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در جشنواره ناکی زومو در ژاپن پدران باید اشک بچه‌هایشان را ... یک مسابقه جالب در ژاپن: به گریه انداختن کودکان! کودکان و نوجوانان - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Sara/service/07-270-293/12/کودکان-و-نوجوانان‎Cachedیک مسابقه جالب در ژاپن: به گریه انداختن کودکان! [+عکس]. سه شنبه 12 خرداد 1394 10:53; خبر و ... تصویر رسمی به نام «جشن میلاد فرزند»، در میان ترکمن‌ها [عکس] ... راههایی ساده برای ساکت کردن گریه نوزاد - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../راههایی-ساده-برای-ساکت-کردن-گریه-نوزاد‎Cached24 فوریه 2014 ... عکس. سه شنبه 10 تیر 1393 14:04. تصویر یک مسابقه جالب در ژاپن: به ... یک مسابقه جالب در ژاپن: به گریه انداختن کودکان! [+عکس]. سه شنبه 12 ... چی شده؟ نه... گریه نکن! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/953888921635579685/چی-شده؟-نه-گریه-نکن‎Cached3 مارس 2013 ... تصویر یک پزشک اطفال: نوزادان را قنداق نکنید ... یک مسابقه جالب در ژاپن: به گریه انداختن کودکان! [+عکس]. سه شنبه 12 خرداد 1394 10:53 ...