مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مناسب‌ترین رنگ‌ها برای سایه زدن به چشم‌ها

رنگ سایه انتخابی شما باید چند درجه از رنگ چشمانتان روشن‌تر باشد.

نکته‌ای که در زدن سایه باید به آن توجه داشت این است که هرگز نباید از سایه‌ای استفاده کنید که در همان تن و رنگ چشمانتان دسته‌بندی می‌شود؛ مثلاً برای چشم‌های آبی سایه آبی استفاده نکنید. البته برای چشمان قهوه‌ای می‌توانید از اکثر رنگ‌های سایه استفاده کنید اما برای چشمانی با رنگ آبی می‌توانید از رنگ یاس بنفش و بنفش بادمجانی استفاده کنید. برای چشمانی با رنگ سبز نیز از سایه‌ای با رنگ صورتی مایل به قرمز و قهوه‌ای استفاده کنید.

یادتان باشد که سایه‌های طلایی مات یا براق، چشمان سبز را بسیار زیبا و شگفت‌انگیز می‌کند. همچنین نباید از رنگ‌هایی مثل قرمز استفاده کنید زیرا چنین رنگ سایه‌ای، حالت چشم‌های شما را خسته یا پیر نشان دهد.

می‌توانید بیش از یک رنگ سایه استفاده کنید اما به شرطی که سایه‌ها را به طور هماهنگ به کار ببرید؛ برای مثال شما می‌توانید از سایه‌های براق در شب و از سایه‌هایی که متمایل به رنگ سبزند در روز استفاده کنید.

ناگفته پیداست زمانی که می‌خواهید از یک رنگ سایه‌ای استفاده کنید باید از قلم‌مو برای سایه زدن استفاده کنید و هنگام استفاده از رنگی دیگر باید قلم‌مو را تمیز کنید و سپس استفاده کنید تا آرایشتان کثیف نشود. (آرایشیک)


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.



لینک منبع :مناسب‌ترین رنگ‌ها برای سایه زدن به چشم‌ها

Images for مناسب‌ترین رنگ‌ها برای سایه زدن به چشم‌ها مناسب‌ترین رنگ‌ها برای سایه زدن به چشم‌ها - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../مناسب‌ترین-رنگ‌ها-برای-سایه-زدن-به-چشم‌ها‎Cached28 مه 2015 ... جام جم سرا- بسیاری از خانم‌ها در انتخاب رنگ سایه چشم مشکل دارند و نمی‌دانند که مناسب‌ترین رنگ برای چشم با توجه به رنگ چشمشان کدام است. نکاتی طلایی در مورد رنگ مناسب سایه چشم - نمناک namnak.com/رنگ-مناسب-سایه-چشم.p45731‎Cachedسایه زدن و انتخاب رنگ مناسب سایه چشم اصول خاصی دارد که اگر بدانید میتوانید مناسب ترین ترکیب رنگ برای سایه چشم هایتان را انتخاب کنید و زیباتر شوید. ... آنها به طور طبیعی با رنگ پوست واقعی شما مخلوط می شوند و به راحتی چهره شما را آنطور که ... نکاتی مهم در انتخاب رنگ سایه مناسب چشم که نمی دانستید - بیتوته www.beytoote.com/attire/face.../choosing2-right-shadow.html‎Cached Similarنکاتی مهم در انتخاب رنگ سایه مناسب چشم انتخاب رنگ سایه,آرایش لایت, آرایش چشم, آرایش غلیظ‌,آرایش ... 12 - و در آخر می‌رسیم به آرایش چشم‌های خرمایی رنگ یا همان مشکی. بهترین سایه ، متناسب با رنگ چشم های شما-وبلاگ شیکسون https://blog.shixon.com/articles/1126‎Cached Rating: 4.7 - 31 votes 27 آگوست 2015 ... ما در این مطلب مناسب ترین رنگ هایی را که با رنگ چشم تان سازگار است به شما ... از سایه ذغالی در زیر چشم تان هم می توانید استفاده کنید، به صورت کلی چشم های ... فراموش نکنید، همیشه قبل از زدن سایه چشم، باید پلک تان را با سایه های ... بهترین رنگ های سایه برای چشم قهوه ای چیست؟ - جدیدترین اخبار ایران و ... www.momtaznews.com/بهترین-رنگ-های-سایه-برای-چشم-قهوه-ای-چیس/‎Cached Similar1 نوامبر 2015 ... اگر جزو افرادی هستید که چشمان قهوه ای دارید و انتخاب رنگ سایه و تنوع آن ... با ما همراه باشید تا بهترین و مناسب ترین رنگ های سایه را به شما معرفی کنیم . .... آموزش نحوه سایه زدن چشم ها گردآوری توسط گروه زیبایی و مد ممتازنیوز یکی ... آرایش چشم : 4 نکته مهم در انتخاب سایه چشم - بنیتا www.mybenita.com/.../آرایش-چشم-4-نکته-مهم-در-انتخاب-سایه-چشم-6efpLQ‎Cachedبسیاری از خانم‌ها در انتخاب رنگ سایه چشم مشکل دارند و نمی‌دانند که مناسب‌ترین رنگ ... نکته‌ای که در زدن سایه باید به آن توجه داشت این است که هرگز نباید از سایه‌ای ... بهترین رنگ های سایه برای چشم قهوه ای چیست؟ « آرایش و زیبائی www.1doost.com/Post-14681.htm‎Cached Similar12 دسامبر 2013 ... اگر جزو افرادی هستید که چشمان قهوه ای دارید و انتخاب رنگ سایه و تنوع آن ... ترکیب این رنگ با چشمان قهوه ای شما را به زیبایی پری دریایی می کند و ... انتخاب رنگ سایه مناسب چشم - وبلاگ فروشگاه هدهد blog.hodhodmarket.com/انتخاب-رنگ-سایه-مناسب-چشم/‎Cached3 نوامبر 2016 ... به نظر می‌آید رنگ چشم‌های عسلی با توجه به رنگ محیط اطراف تغییر می‌کند. .... رنگ های گرم برای چشم های به رنگ آبی تیره مناسب هستند که در زدن سایه ... با توجه به رنگ چشم تان سایه مناسب انتخاب کنید - بیست ستون www.bistsotoon.com/.../با-توجه-به-رنگ-چشم-تان-سایه-مناسب-انتخاب-کنید‎Cached8 فوریه 2016 ... در ادامه مناسب ترین رنگ هایی را که با رنگ چشم تان هماهنگ است را معرفی می کنیم ... با داشتن چشمان فندقی برای سایه زدن از رنگ های طلایی روشن و کمی ...