مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ویتامین E چگونه ماهیچه‌ها را مستحکم می‌کند؟

به گفته متخصصان در بسیاری از سلول‌ها همچون سلول‌های ماهیچه غشای پلاسما که محتویات سلول را حفظ و مواد خروجی و ورودی به آن را کنترل می‌کند بر اثر استفاده دچار آسیب می‌شود. ویتامین E به بازسازی این غشاء کمک کرده در نتیجه به حفظ سلامت ماهیچه‌ها منجر می‌شود.

«پائول مک نیل» نویسنده این مطالعه از دانشکده پزشکی جورجیا در آمریکا گفت: تمامی سلول‌های بدن غشای پلاسمایی دارند و هر کدام از این غشا‌ها می‌توانند آسیب ببینند. بخشی از آنچه که در ماهیچه‌سازی انجام می‌شود فرآیند طبیعی آسیب و بازسازی است اما در صورتی که روند بازسازی اتفاق نیفتد شاهد مرگ سلول ماهیچه خواهیم بود.

به گزارش خلیج تایمز، متخصصان در بررسی آزمایشگاهی روی موش‌ها دریافتند موش‌هایی که ویتامین E از رژیم غذاییشان حذف شده در مقایسه با گروه دیگر از توان خوبی برای دویدن برخوردار نیستند. (ایسنا)



لینک منبع :ویتامین E چگونه ماهیچه‌ها را مستحکم می‌کند؟

چگونه ویتامین E ماهیچه‌ها را مستحکم می‌سازد؟ - ایسنا www.isna.ir/news/.../چگونه-ویتامین-E-ماهیچه-ها-را-مستحکم-می-سازد 23 مه 2015 ... متخصصان در بررسی‌های جدید خود به این موضوع پرداختند که چگونه ویتامین E به قوی و مستحکم شدن ماهیچه‌ها کمک می‌کند. چگونه ویتامین E ماهیچه‌ها را مستحکم می‌سازد؟ - رژیم غذایی - تغذیه ... www.salamatnews.com/.../چگونه-ویتامین-E-ماهیچه%20ها-را-مستحکم-می%20سازد- 23 مه 2015 ... متخصصان در بررسی‌های جدید خود به این موضوع پرداختند که چگونه ویتامین E به قوی و مستحکم شدن ماهیچه‌ها کمک می‌کند. ویتامین E ماهیچه‌ها را مستحکم می کند - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/397205/ویتامین-e-ماهیچه‌ها-را-مستحکم-می-کند متخصصان در بررسی‌های جدید خود به این موضوع پرداختند که چگونه ویتامین E به قوی و مستحکم شدن ماهیچه‌ها کمک می‌کند. به گفته متخصصان در بسیاری از سلول‌ها همچون ... چگونه ویتامین ایی ماهیچه‌ها را مستحکم می‌سازد؟ | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/63160‎Cachedمتخصصان در بررسی‌های جدید خود به این موضوع پرداختند که چگونه ویتامین E به قوی و مستحکم شدن ماهیچه‌ها کمک می‌کند. به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان. چگونه ویتامین E ماهیچه‌ها را مستحکم می‌سازد؟ - نیک صالحی پرتال ... www.niksalehi.com/.../چگونه-ویتامین-e-ماهیچه‌ها-را-مستحکم-می.html به گفته متخصصان در بسیاری از سلول‌ها همچون سلول‌های ماهیچه غشای پلاسما که محتویات سلول را حفظ و مواد خروجی و ورودی به آن را کنترل می‌کند بر اثر استفاده دچار ... چگونه ویتامین E ماهیچه‌ها را مستحکم می‌سازد؟ - نامه نیوز namehnews.ir/fa/news/.../چگونه-ویتامین-e-ماهیچه‌ها-را-مستحکم-می‌سازد‎Cached23 مه 2015 ... متخصصان در بررسی‌های جدید خود به این موضوع پرداختند که چگونه ویتامین E به قوی و مستحکم شدن ماهیچه‌ها کمک می‌کند. چگونه ویتامین E ماهیچه‌ها را مستحکم می‌سازد؟ > خبرخوان مدیکال نت medicalnet.ir/news/feeds/ID/.../چگونه-ویتامین-E-ماهیچهها-را-مستحکم-میسازد سلامانه : متخصصان در بررسی‌های جدید خود به این موضوع پرداختند که چگونه ویتامین E به قوی و مستحکم شدن ماهیچه‌ها کمک می‌کند. به گزارش ایسنا به گفته متخصصان در ... شکم ماهیچه - علمی سرا elmisara.ir/tag/شکم-ماهیچه.html چگونه بدون از دست دادن ماهیچه‌ها لاغر شویم؟ می‌توانید از بعضی ورزش‌ها برای سفت کردن ماهیچه‌های شکم استفاده کنید، همچنین دراز و ... ویتامین E ماهیچه‌ها را مستحکم می کند ویتامین E چگونه ماهیچه‌ها را مستحکم می‌کند؟ - تا سلامتی tasalamati.com/e/yMwKZ/ ویتامین E چگونه ماهیچه‌ها را مستحکم می‌کند؟ به گفته متخصصان در بسیاری از سلول‌ها همچون سلول‌های ماهیچه غشای پلاسما که محتویات سلول را حفظ و مواد خروجی و ورودی به ... ویتامین E ماهیچه ها را مستحکم می کند - سایت تحلیلی خبری عصر ایران tnews.ir/news/83A941878689.html‎Cachedمتخصصان در بررسی های جدید خود به این موضوع پرداختند که چگونه ویتامین E به قوی و مستحکم شدن ماهیچه ها کمک می کند. به گفته متخصصان در بسیاری از سلول ها ...