مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهش وزن با 3 تغییر کوچک در رژیم غذایی

مطالعه 16 ساله بر روی بیش از 120 هزار داوطلب در سراسر دنیا نشان می دهد که استفاده از غذاهای دریایی، حذف گوشت قرمز و استفاده از غذاهایی با شاخص قند پایین، مهمترین روش های کاهش وزن هستند.

1 - غذای دریایی بخورید

مطالعات نشان می دهد که اضافه کردن غذاهای دریایی به وعده های غذایی، یکی از موثرترین روش های کاهش وزن است. در این گزارش آمده است که ماهی یا میگوی سرخ کرده به کاهش وزن کمک نمی کند؛ بلکه رمز لاغری در غذای دریایی بخارپز یا کبابی است. مصرف ماهی های حاوی چربی غیر اشباع مانند ماهی سالمون توصیه شده است.

2 - با گوشت قرمز خداحافظی کنید

مطالعات انجمن قلب آمریکا نشان می دهد که مصرف گوشت قرمز، به دلیل کلسترول و چربی اشباع موجود در آن، یکی از مهمترین دلایل اضافه وزن است. گوشت قرمز معمولا با برنج یا نان میل می شود و همین امر یکی از دلایل اضافه وزن است. در این گزارش آمده است که برای کاهش وزن باید گوشت قرمز را با پروتئین های دریایی، حبوبات، میوه و سبزی جایگزین کرد.

3 - غذایی بخورید که شاخص قند آن پایین باشد

شاخص قند (GI) فاکتور نشان دهنده میزان قند غذاست. غذاهایی با شاخص قند یک تا 55 جزء غذاهای کم قند، 52 تا 69 متوسط و 70 به بالا، غذاهای پرقند محسوب می شوند. برای مثال، شاخص قند سیب حدود 39 و برنج سفید 89 است.

با دقت در این سه مورد می توان شاهد کاهش وزن بود.

نتایج این تحقیقات در نشریه The American Journal of Clinical Nutrition منتشر شده است. (ایرنا)



لینک منبع :کاهش وزن با 3 تغییر کوچک در رژیم غذایی

ایرنا - کاهش وزن با سه تغییر کوچک در رژیم غذایی www.irna.ir/fa/News/81617440/‎Cached Similar22 مه 2015 ... تهران - ایرنا -مطالعات 16 ساله محققان آمریکایی نشان می دهد که با سه تغییر کوچک در رژیم غذایی می توان کاهش وزن چشمگیری داشت. کاهش وزن با 3 تغییر کوچک در رژیم غذایی - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../کاهش-وزن-با-3-تغییر-کوچک-در-رژیم-غذایی‎Cachedکاهش وزن با 3 تغییر کوچک در رژیم غذایی. شاخص قند (GI) فاکتور نشان دهنده میزان قند غذاست. غذاهایی با شاخص قند یک تا 55 جزء غذاهای کم قند، 52 تا 69 متوسط و 70 ... کاهش وزن با سه تغییر کوچک در رژیم غذایی | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/63091‎Cachedمطالعات 16 ساله محققان آمریکایی نشان می دهد که با سه تغییر کوچک در رژیم غذایی می توان کاهش وزن چشمگیری داشت. به گزارش گروه اخبار علمی ایرنا از هلث، مطالعه 16. کاهش وزن با 3 تغییر کوچک در رژیم غذایی - خبر استان khabareostan.ir/1650/کاهش-وزن-با-3-تغییر-کوچک-در-رژیم-غذایی/ 22 مه 2015 ... خبر استان : مطالعات ۱۶ ساله محققان آمریکایی نشان می دهد که با سه تغییر کوچک در رژیم غذایی می توان کاهش وزن چشمگیری داشت. مطالعات ۱۶ ساله ... کاهش وزن با سه تغییر کوچک در رژیم غذایی - شفا آنلاین https://shafaonline.ir/fa/news/.../کاهش-وزن-با-سه-تغییر-کوچک-در-رژیم-غذایی 22 مه 2015 ... شفا آنلاین:تغذیه>رژیم غذایی-مطالعات 16 ساله محققان آمریکایی نشان می دهد که با سه تغییر کوچک در رژیم غذایی می توان کاهش وزن چشمگیری داشت. کاهش وزن با 3 تغییر کوچک در رژیم غذایی - عصر ایران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/3009273 23 مه 2015 ... کاهش وزن با 3 تغییر کوچک در رژیم غذایی. شاخص قند (GI) فاکتور نشان دهنده میزان قند غذاست. غذاهایی با شاخص قند یک تا 55 جزء غذاهای کم قند، 52 تا ... کاهش وزن با 3 تغییر کوچک در رژیم غذایی - پایگاه خبری تحلیلی قم ... tnews.ir/news/6B5141907564.html‎Cachedقم فردا: مطالعات 16 ساله محققان آمریکایی نشان می دهد که با سه تغییر کوچک در رژیم غذایی می توان کاهش وزن چشمگیری داشت. با 3 تغییر کوچک وزن تان را کم کنید :: سایت پزشکی تیموس thymus.blog.ir/.../با%203%20تغییر%20کوچک%20وزن%20تان%20را%20کم%20کنید 21 جولای 2015 ... مطالعات 16 ساله محققان آمریکایی نشان می دهد که با سه تغییر کوچک در رژیم غذایی می توان کاهش وزن چشمگیری داشت. مطالعه 16 ساله بر روی بیش از ... راهکارهای موفقیت در رژیم غذایی - نمناک namnak.com/رژیم-غذایی-موفق.p42629‎Cachedبهترین ویژگی رژیم غذایی موفق این است که با تغییری کوچک در سبک زندگی و ... موفقیت در برنامه غذایی اتفاقی نیست و کسانی که می توانند وزن خود را کاهش دهند و آن را ... در این مورد نظر متخصصین را پرسیده ایم و می خواهیم سه توصیه مهم را با شما ... انواع رژیم غذایی برای کاهش وزن سریع - بیتوته www.beytoote.com/health/dietary/diet2-decrease-weight.html‎Cachedیک رژیم غذایی برای کاهش وزن که طی سه روز طرحی تنظیم شده است که با این رژیم غذایی 4.5 ... را بر می‌انگیزد و آماده تغییر ذائقه می کند و به متابولیسم شما برای چربی سوزی کمک شایانی خواهد بود. ... قهوه ی سیاه یا چای به همراه 1 یا 2 عدد شیرینی کوچک.