مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

«تینا» دختر شیشه‌پاک‌کن، بر فراز برج‌های بلند تهران! [عکس]

تصورش سخت است که یک دختر جوان برای شست‌شوی شیشه‌های برج‌های مرتفع، از طناب آویزان شده و در میان هوا و زمین معلق بماند و بالا و پایین برود؛ کاری پر استرس و ترسناک که حتی بسیاری از مردان نیز انجام آن می‌هراسند؛ اما این دختر جوان برای انجام چنین کاری هیچ ترس و اضطرابی ندارد.
نامش تینا است و می‌گوید قبلاً صخره‌نورد بوده است. اکنون دو سال است که در استخدام شرکتی است درآمده و کار شست‌وشوی شیشه‌های برج‌های مرتفع تهران را انجام می‌دهد.
تینا می‌گوید از این کار ترسی ندارد و مرتفع‌ترین برجی که تا به حال از آن آویزان شده است برج‌های دوقلوی ۲۷ طبقه تهران بوده است. در تصاویری که می‌بینید او در حال شست‌وشوی شیشه‌های ساختمان مرتفع یک دانشگاه است. او را در انجام این کار یکی دیگر از همکارانش یاری می‌کند.

(باشگاه خبرنگاران جوان)



لینک منبع :«تینا» دختر شیشه‌پاک‌کن، بر فراز برج‌های بلند تهران! [عکس]

Images for «تینا» دختر شیشه‌پاک‌کن، بر فراز برج‌های بلند تهران! [عکس] «تینا» دختر شیشه‌پاک‌کن، بر فراز برج‌های بلند تهران! [عکس] jamejamonline.ir/.../تینا-دختر-شیشه‌پاک‌کن،-بر-فراز-برج‌های-بلند-تهران-عکس‎Cached14 مه 2015 ... شاید خیلی از افراد، آویزان شدن از چند طناب برای تمیز کردن شیشه‌ها و معلق ماندن در ارتفاع را نه تنها سخت، بل‌که ترسناک بدانند اما دختری جوان به نام ... «تینا» دختر شیشه‌پاک‌کن، بر فراز برج‌های بلند تهران! [عکس] – news news.adbx.ir/d/2017/06/.../تینا-دختر-شیشه‌پاک‌کن،-بر-فراز-برج/‎Cached4 ژوئن 2017 ... تصورش سخت است که یک دختر جوان برای شست‌شوی شیشه‌های برج‌های مرتفع، از طناب آویزان شده و در میان هوا و زمین معلق بماند و بالا و پایین برود؛ ... «تینا» دختر شیشه‌پاک‌کن، بر فراز برج‌های بلند تهران! [عکس] 188.75.89.4/.../تینا-دختر-شیشه‌پاک‌کن،-بر-فراز-برج‌های-بلند-تهران-عکس‎ «تینا» دختر شیشه‌پاک‌کن، بر فراز برج‌های بلند تهران! [عکس]. پنج شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 09:27. شاید خیلی از افراد، آویزان شدن از چند طناب برای تمیز کردن ... تینا بر فراز برج های بلند تهران! [عکس] - پایگاه تحلیلی خبری نسیم ... tnews.ir/news/15b141534480.html تصورش سخت است که یک دختر جوان برای شست شوی شیشه های برج های مرتفع، از ... «تینا» دختر شیشه‌پاک‌کن، بر فراز برج‌های بلند تهران! [عکس]. به گزارش نسیم ... «تینا» دختر شیشه‌پاک‌کن، بر فراز برج‌های بلند تهران! - مشاغل خانگی ... www.karabama.com/تینا-دختر-شیشه‌پاک‌کن،-بر-فراز-برج/‎Cached3 سپتامبر 2016 ... تصویر «تینا» دختر شیشه‌پاک‌کن، بر فراز برج‌های بلند تهران! [عکس]. تصورش سخت است که یک دختر جوان برای شست‌شوی شیشه‌های برج‌های ... «تینا» دختر شیشه‌پاک‌کن، بر فراز برج‌های بلند تهران! [عکس] | مجله ... kahlek.ir/index.php/post50015‎Cached22 نوامبر 2015 ... شاید خیلی از افراد، آویزان شدن از چند طناب برای تمیز کردن شیشه‌ها و معلق ماندن در ارتفاع را نه تنها سخت، بل‌که ترسناک بدانند اما دختری جوان به نام ... بازار ایده و خلاقیت | تینا دختر شیشه‌پاک‌کن، بر فراز برج‌های بلند ... www.ideativity.net/framework/newsfeeds/links/1183536 «تینا» دختر شیشه‌پاک‌کن، بر فراز برج‌های بلند تهران! شاید خیلی از افراد، آویزان شدن از چند طناب برای تمیز کردن شیشه‌ها و معلق ماندن در ار. «تینا» دختر شیشه‌پاک‌کن، بر فراز برج‌های بلند تهران! [عکس] - کلوب www.cloob.com/.../%26laquo%3Bتینا%26raquo%3B_دختر_شیشه%26zwnj%3Bپاک%26zwnj%3Bکن،_بر_فراز_برج%26zwnj%3Bهای... 14 مه 2015 ... «تینا» دختر شیشه‌پاک‌کن، بر فراز برج‌های بلند تهران! [عکس] ... جزئیات خبر و عکس در لینک زیر ... http://sara.jamejamonline.ir/NewsPreview/ ... «تینا» دختر شیشه‌پاک‌کن، بر فراز برج‌های بلند تهران! [عکس] - رهتا www.rahta.com/.../«تینا»_دختر_شیشه‌پاک‌کن،_بر_فراز_برج‌های_بلند_تهران!_[عکس]‎Cached14 مه 2015 ... نامش تینا است و می‌گوید قبلاً صخره‌نورد بوده است. اکنون دو سال است که در استخدام شرکتی است درآمده و کار شست‌وشوی شیشه‌های برج‌های مرتفع تهران ...