مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه خورش ترشه واش گیلان

طرز تهیه:

ابتدا بادمجان را پوست بگیرید و بعد از گذاشتن در آب و نمک، آن‌ها را سرخ کنید.
سبزی‌ها را خرد کرده، پیاز را رنده نموده و به سبزی اضافه کنید و با مقداری روغن سرخ کنید. در این حین، مرتب آنها را هم بزنید تا خوب سرخ شده و ته نگیرد.
مرغ را تفت دهید و با نمک و فلفل و زردچوبه به سبزی اضافه کنید و بادمجان‌های سرخ شده را درون غذا بریزید و با دو لیوان آب بپزید و وقتی مرغ نیمه‌پز شد، رب انار و رب آلوچه را هم افزوده و حرارت را کم کنید تا خورش کاملا پخته شود.
گوجه‌ها را برش بزنید و سرخ کنید و در اواخر پخت به آن اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا بادمجان له شود و طعم همه مواد به خورد گوشت برود.
در صورتی که سبزی محلی در اختیار نداشتید، می‌توانید از سبزی‌های معطر موجود در بازار استفاده کنید. این خورش لذیذ را با پلو نوش جان کنید. (جام جم سرا)



لینک منبع :طرز تهیه خورش ترشه واش گیلان

طرز تهیه خورش ترشه واش گیلان - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-خورش-ترشه-واش-گیلان‎Cached30 آوریل 2015 ... برچسب‌ها : آشپزی آموزش آشپزی طرز تهیه خورش خورش ترشه واش خورش های محلی غذاهای سنتی غذاهای محلی دستور پخت روش طبخ ترشه واش گیلان غذاهای ... طرز تهیه خورش ترشه واش گیلان - تاپ ناز www.topnaz.com/طرز-تهیه-خورش-ترشه-واش-گیلان/‎Cachedغذای خوشمزه ترشه واش یکی از غذاهای محبوب گیلان است که در این بخش آشپزی تاپ ناز طرز تهیه خورش واش را به شما آموزش می دهیم. مواد لازم برای خورش ترشه و. طرز تهیه خورش ترش واش گیلانی | ستاره setare.com/fa/news/9165/طرز-تهیه-خورش-ترش-واش-گیلانی‎Cached29 ژانویه 2017 ... ترش واش خورش یا خورش ترش واش یکی از غذاهای گیلانی است که درون ظرفی به نام گمج طبخ می‌شود. با طرز تهیه خورش ترش واش گیلانی آشنا شوید. خورش ترشه واش (غذای محلی گیلان) websavar.ir/fa/news/812/خورش-ترشه-واش-غذای-محلی-گیلان‎Cached Similar29 ژانویه 2014 ... این غذا غذای محلی گیلان است و به صورت گسترده در سایر مناطق شمالی هم طبخ می‌شود. طرز تهیه خورش ترشه واش. آماده سازی: 15 دقیقه. مدت انتظار: 2 ساعت. آشنایی با روش تهیه خورش ترش واش؛ غذای محلی گیلان - تبیان article.tebyan.net/.../آشنایی-با-روش-تهیه-خورش-ترش-واش-غذای-محلی-گیلان‎Cached1 فوریه 2017 ... ابتدا بادمجان ها را پوست کنده و در آب و نمک غلیظ قرار می دهیم. سپس سبزی را خردکرده و با مقداری روغن آن را سرخ می کنیم و پیاز را روی سبزی رنده کرده ... طرز تهیه خورش ترشه واش گیلان - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../طرز-تهیه-خورش-ترشه-واش-گیلان‎Cachedآموزش آشپزی. طرز تهیه خورش ترشه واش گیلان. پنج شنبه 10 اردیبهشت 1394 ساعت 08:51. جام جم سرا- مواد لازم: بادمجان: ۵ عدد متوسط، گوجه‌فرنگی: ۵ عدد، گوشت مرغ بدون ... آموزش طرز تهیه خورش ترشه واش غذای محلی گیلان - سایت نیازمندیهای همه ... arzexchange.com/.../آموزش-طرز-تهیه-خورش-ترشه-واش-غذای-محلی-گ/‎Cached18 جولای 2017 ... غذای خوشمزه ترشه واش یکی از غذاهای محبوب گیلان است که در این بخش آشپزی تاپ ناز طرز تهیه خورش واش را به شما آموزش می دهیم. طرز تهیه خورش ترشه واش - سوران www.sooran.com/fa/recipes/2577/‎Cached Similar29 ژانویه 2014 ... این غذا به دلیل وجود سبزی های محلی شمال بسیار اشتها آور و لذیذ استاین عذا غذای محلی گیلان است و به صورت گشترده در سایر مناطق شمالی هم طبخ ... وبلاگ اسماعیل اشکور کیایی سپارده - اشکور - خواص ترش واش esmaeil-eshkevarkia.blogfa.com/tag/خواص-ترش-واش‎Cached Similarخورشت ترش واش بنام های دیگر مثل خورشت آبکی هم معروف است و نقاطی به سب ترشی یا سبزی ترشی از آن اسم برده می شود . ... طرز تهیه سبزی ترشی یا ترش واش خورشت ... خورشت اضافه می کنند،این غذا خورشت محلی شرق گیلان(رحیم آباد،رودسر،لنگرود و . دستور تهیه ترش واش خورش - نوشیدنی https://nooshidani.ir/cooking/recipe/2795-torsh-wash-khoresh.html‎Cached27 آوریل 2017 ... طرزتهیه ومواد لازم ترش واش خورش غذای خوشمزه گیلانی (بیشتر مربوط به شرق گیلان)