مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصادف فجیع و مرگبار در اتوبان همت تهران [عکس]

محمد پناهی، افسر آماده منطقه دو عملیات با اعلام این خبر گفت: یک دستگاه خودروی سواری BMW پس از انحراف از مسیر اصلی با گاردریل کنار بزرگراه برخورد کرده و پس از برخورد با یک دستگاه پژو پرشیا که در این مسیر در حال حرکت بود در لاین تندرو متوقف شد اما به علت شدت برخورد، چهار سرنشین مرد خودروی بی.ام.و از خودرو به بیرون پرتاب شده بودند که یکی از این چهار نفر از وسط لاین بزرگراه به وسط بزرگراه یادگار امام سقوط کرده بود.


وی افزود: بر اثر شدت جراحات، پس از معاینه امدادگران اورژانس معلوم شد دو نفر از سرنشینان در دم جان باخته‌اند. همچنین در‌‌ همان دقایق اولیه یک نفر از چهار سرنشین به وسط بزرگراه یادگار امام سقوط کرده بود که ماموران وی را پس از انتقال به بالای بزرگراه تحویل امدادگران اورژانس دادند. (۱۲۵)



لینک منبع :تصادف فجیع و مرگبار در اتوبان همت تهران [عکس]

Images for تصادف فجیع و مرگبار در اتوبان همت تهران [عکس] تصادف فجیع و مرگبار در اتوبان همت تهران [عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../تصادف-فجیع-و-مرگبار-در-اتوبان-همت-تهران-عکس‎Cached Similar21 آوریل 2015 ... جام جم سرا- برخورد شدید دو خودروی سواری BMW و پرشیا در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت سبب پرت شدن و سقوط یکی از سرنشینان به اتوبان یادگار ... تصادف فجیع و مرگبار در اتوبان همت تهران [عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../تصادف-فجیع-و-مرگبار-در-اتوبان-همت-تهران-عکس‎‎Cached21 آوریل 2015 ... جام جم سرا- برخورد شدید دو خودروی سواری BMW و پرشیا در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت سبب پرت شدن و سقوط یکی از سرنشینان به اتوبان یادگار ... تصادف فجیع و مرگبار در اتوبان همت تهران [عکس] - جام جم ... - تی نیوز tnews.ir/جام-جم-آنلاین/e46d40365962.html‎Cachedجام جم سرا- برخورد شدید دو خودروی سواری BMW و پرشیا در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت سبب پرت شدن و سقوط یکی از سرنشینان به اتوبان یادگار امام و مرگ دو ... تصادف فجیع و مرگبار در اتوبان همت تهران [عکس] - امین ارسباران aminarasbaran.ir/?p=4319 به گزارش پایگاه خبری اهر آنلاین : برخورد شدید دو خودروی سواری BMW و پرشیا در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت سبب پرت شدن و سقوط یکی از سرنشینان به اتوبان ... فیلم و تصاویر تصادف مرگ‌بار در اتوبان همت - خبرگزاری تسنیم ... https://www.tasnimnews.com/.../فیلم-و-تصاویر-تصادف-مرگ-بار-در-اتوبان-همت‎Cachedخبرگزاری تسنیم: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: سرعت بالای "بی ام و" و واژگونی در بزرگراه همت، موجب مرگ سرنشینان آن شد. تصویر/ تصادف وحشتناک مازراتی در تهران - خبرلند khabarland.com/news/.../تصویر-تصادف-وحشتناک-مازراتی-در-تهران‎Cached2 جولای 2017 ... تصادف وحشتناک و مرگبار 4 دختر و پسر جوان در تهران +عکس ... به دنبال تصادف چند خودرو در اتوبان همت متأسفانه یک نفر کشته و 4 نفر زخمی شدند. تصادف فجیع و مرگبار در اتوبان همت تهران [عکس] - کلوب www.cloob.com/.../تصادف_فجیع_و_مرگبار_در_اتوبان_همت_تهران_%5Bعکس%5D 21 آوریل 2015 ... تصادف فجیع و مرگبار در اتوبان همت تهران [عکس]. meysam · http://sara. jamejamonline.ir/NewsPreview/1913848494168304594. 99. 5. 0. 1. 5 نفر ... فیلم تصادف مرگبار اتوبان تهران - قم - آپارات ► 2:09www.aparat.com/v/pHLoz/فیلم_تصادف_مرگبار_اتوبان_تهران_-_قم Sep 10, 2013 - 2 min راحم http://www.mehrnews.com/detail/News/2132639 فیلم تصادف مرگبار اتوبان تهران - قم تصادف تهران قم ... تصادف مرگبار پراید پژو در بزرگراه شهید باکری تصاویر - onvansho onvansho.ir/.../تصادف-مرگبار-پراید-پژو-در-بزرگراه-شهید-باکری-%20تصاویر.html تصادف وحشتناک در بزرگراه شهید باکری تهران عکس ساتین ... تصادف مرگبار در اتوبان همت آفتاب در تصادف قطار عکس تصاویر تصادف مرگبار در در این تصادف ...