مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طلاق می‌خواهم؛ شوهرم با اشتها غذا نمی‌خورد!

این زن به قاضی دادگاه خانواده درباره علت درخواست طلاق خود گفت: آقای قاضی شوهرم خیلی کم غذا است و هر چه درست می‌کنم اصلا غذا نمی‌خورد. هرچه با ذوق و شوق برایش آشپزی می‌کنم اصلا فایده‌ای ندارد، هیچ وقت از دست‌پختم تعریف نمی‌کند و با اشتها غذا نمی‌خورد. وقتی هم اعتراض می‌کنم می‌گوید اخلاقش همین است و نمی‌تواند آن را تغییر دهد.
وی افزود: من احساس می‌کنم که شوهرم اصلا برای من و کاری که برای او انجام می‌دهم ارزش قائل نمی‌شود و همین موضوع مرا آزار می‌دهد. این کارهای او باعث شده که تصمیم به جدایی بگیرم چون دیگر زندگی در کنار این مرد بی‌احساس مرا خسته کرده است.
بعد از صحبت‌های زن خواستار جدایی، قاضی شوهر وی را به دادگاه احضار کرده است تا صحبت‌های او را هم بشنود. ‎(باشگاه خبرنگاران)

873



لینک منبع :طلاق می‌خواهم؛ شوهرم با اشتها غذا نمی‌خورد!

طلاق می‌خواهم؛ شوهرم با اشتها غذا نمی‌خورد! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طلاق-می‌خواهم؛-شوهرم-با-اشتها-غذا-نمی‌خورد‎Cached13 آوریل 2015 ... این زن به قاضی دادگاه خانواده درباره علت درخواست طلاق خود گفت: آقای قاضی شوهرم خیلی کم غذا است و هر چه درست می‌کنم اصلا غذا نمی‌خورد. هرچه با ذوق و ... طلاق می‌خواهم؛ شوهرم با اشتها غذا نمی‌خورد! - FarsNews Agency - افغانستان af.farsnews.com/social/news/13940124001082 13 آوریل 2015 ... به گزارش خبرگزاری فارس، این زن به قاضی دادگاه خانواده درباره علت درخواست طلاق خود گفت: آقای قاضی شوهرم خیلی کم غذا است و هر چه درست می‌کنم ... شوهرم با اشتها غذا را نمی‌خورد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5172907/شوهرم-با-اشتها-غذا-را-نمی‌خورد‎Cachedشوهرم با اشتها غذا را نمی‌خورد ... حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و ... همسرم مرتب می‌خواهد به سفرهای خارجی برورد . الف - عجیب‌ترین‌های پرونده‌های طلاق ۹۴ - نسخه قابل چاپ alef.ir/prtaiwne649nyo1.k5k4.html‎Cachedکافی است احساس کنی دیگر نمی‌توانی با همسرت زندگی کنی، آن وقت است که راهی ... بعد از آن گفت که دیگر نمی‌خواهد در کنار من زندگی کند و من می‌دانم که دلیل اصلی‌اش همین موضوع است. ... برای همین وقتی شوهرم گفت می‌خواهد موتورسیکلت بخرد به شدت عصبانی شدم و ... او حتی مدتی به دلیل غذا نخوردن و زیاد لاغر شدن، مریض شد و مجبور شدم در ... عجیب‌ترین‌های پرونده‌های طلاق 94 - تجارت امروز tejaratemrouz.ir/fa/news/16493/عجیب‌ترین‌های-پرونده‌های-طلاق-94 کافی است احساس کنی دیگر نمی‌توانی با همسرت زندگی کنی، آن وقت است که راهی این دادگاه می‌شوی و ... برای همین وقتی شوهرم گفت می‌خواهد موتورسیکلت بخرد به شدت عصبانی شدم و مخالفت کردم، اما او ... به کلاس‌های ورزشی مختلف می‌رود و شب‌ها غذا نمی‌خورد. بایگانی‌ها وکیل طلاق | دادخواست https://dadkhast.org/tag/وکیل-طلاق/ 29 مارس 2016 ... کافی است احساس کنی دیگر نمی‌توانی با همسرت زندگی کنی، آن وقت است که راهی این دادگاه می‌شوی و ... آمده‌اند تا یکی از عجیب‌ترین پرونده‌های طلاق را در دادگاه خانواده تشکیل دهند. .... برای همین وقتی شوهرم گفت می‌خواهد موتورسیکلت بخرد به شدت عصبانی شدم و مخالفت ... به کلاس‌های ورزشی مختلف می‌رود و شب‌ها غذا نمی‌خورد. عجیب‌ترین‌های پرونده‌های طلاق 94 /از دندان مصنوعی تا همسر لاغر نخواستن ... sobhanehonline.com/.../عجیب‌ترین‌های-پرونده‌های-طلاق-94-از-دندان-مصنوعی-تا-همسر-لاغر-نخواستن‎Cachedدر این گزارش سراغ عجیب‌ترین و بی‌منطق‌ترین پرونده‌های طلاق در سال 94 رفتیم. ... کافی است احساس کنی دیگر نمی‌توانی با همسرت زندگی کنی، آن وقت است که راهی این دادگاه می‌شوی و .... برای همین وقتی شوهرم گفت می‌خواهد موتورسیکلت بخرد به شدت عصبانی شدم و مخالفت کردم، اما او ... به کلاس‌های ورزشی مختلف می‌رود و شب‌ها غذا نمی‌خورد. طلاق ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article...‎Similarبا توجه به اینکه طلاق یک شکست است البته در ایران ، در خیلی از کشورهای غربی ... می شوند ، آب از آب تکان نمی خورد یعنی بستر فرهنگی شان طوری است که تبعات ...... می خواهم برگردم و دوباره با شوهرم زندگی کنم ولی نمی دانم چطور باید اینکار را بکنم ؟ .... در یک بشقاب غذا می خوریم و همه تعجب می کردند ولی وقتی پای مان به خانه می رسد با ... شوهرم بچه است، طلاق می‌خواهم! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/17945/شوهرم-بچه-است-طلاق-می‌خواهم‎Cached Similar31 ژانویه 2012 ... ظاهر همسرم به قدری جوان‌تر از سنش است که همیشه در مهمانی‌ها من را ناراحت ... مرد ادامه داد: ‌گاهی اوقات از همسرم می‌خواهم که با یکدیگر به گردش برویم اما هر بار ... طلاق - فرهنگ عجب شیر farhangajabshir.ir/?tag=طلاق-، شوهرم با اشتها غذا را نمی‌خورد. به گزارش فرهنگ عجب شیر به نقل از خبرنگاران؛ چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی ...