مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جاده کندوان به دلیل ریزش کوه مسدود شد

در این اطلاعیه امروز منتشر شد تصریح شده که بارش شدید باران و تغییرات آب و هوایی در استان مازندران باعث ایجاد سیلاب و آبگرفتگی در محور کندوان شده است و از همین رو، لاین شمالی آزادراه چالوس - کرج در منطقه بندکنار به علت ریزش کوه مسدود است و در حالی که تلاش برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد، در سایر محورهای مواصلاتی استان مازندران راه‌ها باز است؛ اگرچه که بارش باران ادامه دارد و جاده‌ها لغزنده‌اند.
پلیس راه به رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر استان دارند توصیه کرد با احتیاط رانندگی کرده و ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی را رعایت کنند. (ایرنا)



لینک منبع :جاده کندوان به دلیل ریزش کوه مسدود شد

Images for جاده کندوان به دلیل ریزش کوه مسدود شد جاده کندوان به دلیل ریزش کوه مسدود شد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../جاده-کندوان-به-دلیل-ریزش-کوه-مسدود-شد‎Cached13 آوریل 2015 ... جام جم سرا- پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با صدور اطلاعیه ای از انسداد محور کندوان در جاده چالوس - کرج، لاین شمالی در منطقه بندکنار خبر داد ... جاده کندوان به دلیل ریزش کوه مسدود شد – news news.adbx.ir/d/2017/06/.../جاده-کندوان-به-دلیل-ریزش-کوه-مسدود-شد/‎Cachedجاده کندوان به دلیل ریزش کوه مسدود شد. در این اطلاعیه امروز منتشر شد تصریح شده که بارش شدید باران و تغییرات آب و هوایی در استان مازندران باعث ایجاد سیلاب و شمال به جنوب چالوس بسته شد/انسداد محور کندوان به علت ریزش کوه www.yjc.ir/.../شمال-به-جنوب-چالوس-بسته-شدانسداد-محور-کندوان-به-علت-ریزش-کوه‎Cachedآخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را در این گزارش بخوانید. ... براساس گزارش های دریافتی محور کندوان به دلیل ریزش کوه تا اطلاع بعدی مسدود است. جاده کندوان به دلیل ریزش کوه مسدود شد - شفاف www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=83087 7 نوامبر 2011 ... مدیرکل راه و ترابری مازندران گفت: به دلیل ریزش کوه در منطقه پارک فین بین چالوس و مرزن آباد، جاده کندوان مسدود شده است. جاده کندوان به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود شد - Worldnews.com https://article.wn.com/view.../WNATf1dc7a406dbd2f895af915773813af25/ کرج-ایرنا- رییس مرکزمدیریت راه های استان البرز اعلام کرد: ریزش کوه در جاده کرج - چالوس، سبب مصدومیت دو ... محور کندوان به دلیل ریزش کوه مسدود شد 2015-07-20. محور کندوان به دلیل ریزش کوه مسدود شد - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/308914/محور-کندوان-به-دلیل-ریزش-کوه-مسدود-شد 20 جولای 2015 ... در محور کندوان به دلیل حجم بالای ریزش کوه پاکسازی سطح جاده ممکن است تا ظهر به طول بیانجامد. آسمان مازندران در حال حاضر ابری و بارانی است. جاده هراز به دلیل احتمال ریزش کوه مسدود شد - خبرلند khabarland.com/news/.../جاده-هراز-به-دلیل-احتمال-ریزش-کوه-مسدود-شد‎Cached12 جولای 2017 ... جاده هراز به دلیل احتمال ریزش کوه مسدود شد. ... کوه تا ظهر امروز مسدود است. هاشمی گفت: در محور کندوان، سوادکوه و کناره تردد به صورت عادی و روان است. جاده کندوان به دلیل ریزش کوه مسدود شد - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../جاده-کندوان-به-دلیل-ریزش-کوه-مسدود/.../2296959/‎Cachedمدیرکل راه و ترابری مازندران گفت: به دلیل ریزش کوه در منطقه پارک فین بین چالوس و مرزن آباد، جاده کندوان مسدود شده است. سید علی اسد دقایقی پیش در گفتگو با ... جاده هراز به دلیل احتمال ریزش کوه مسدود شد - سه نشانه www.3neshaneh.com/news/single/508319‎Cachedمسئول مرکز مدیریت راه های استان گفت: محور هراز به دلیل شرایط نامساعد جوی قابل پیش بینی و احتمال ریزش کوه تا ظهر امروز مسدود است. هاشمی گفت:در جاده کندوان، ...