مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عملیات مهار خودروی معلق بین زمین و آسمان [+عکس]

بعد از ظهر روز گذشته در پی تماس تعدادی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ ماموران آتش نشانی تهران به محل حادثه در شهرک تهرانسر اعزام شدند و مشاهده کردند در قسمت پارکینگ یک ساختمان پنج طبقه ۳۵ واحدی راننده یک خودروی سواری پراید به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه خود در زمان ورود به پارکینگ پس از برخورد با نرده‌های حفاظ در قسمت کف پارکینگ و رمپ، معلق مانده و هر لحظه ممکنن است خودرو به به کف پارکینگ سقوط کند.


در شرایطی که تلاش ساکنین برای خارج کردن خودرو از وضعیت مذکور بی‌نتیجه مانده بود آتش نشانان با ایمن‌سازی محل حادثه خودرو را بدون خسارت به محیط امن انتقال دادند. (۱۲۵)



لینک منبع :عملیات مهار خودروی معلق بین زمین و آسمان [+عکس]

Images for عملیات مهار خودروی معلق بین زمین و آسمان [+عکس] عملیات مهار خودروی معلق بین زمین و آسمان [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../عملیات-مهار-خودروی-معلق-بین-زمین-و-آسمان-عکس‎Cached12 آوریل 2015 ... جام جم سرا- ناتوانی راننده‌ای در کنترل خودرو هنگام پارک آن در پارکینک آپارتمانی ۵ طبقه حادثه‌ساز شد و ساکنان مجبور شدند برای مهار خودرو که به صورت ... عملیات مهار خودروی معلق بین زمین و آسمان [+عکس] - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../عملیات-مهار-خودروی-معلق-بین-زمین-و-آسمان-عکس 12 آوریل 2015 ... جام جم سرا- ناتوانی راننده‌ای در کنترل خودرو هنگام پارک آن در پارکینک آپارتمانی ۵ طبقه حادثه‌ساز شد و ساکنان مجبور شدند برای مهار خودرو که به صورت ... عملیات مهار خودروی معلق بین زمین و آسمان [+عکس] - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/جام-جم-آنلاین/18f039915357.html‎Cachedجام جم سرا- ناتوانی راننده ای در کنترل خودرو هنگام پارک آن در پارکینک آپارتمانی ۵ طبقه حادثه ساز شد و ساکنان مجبور شدند برای مهار خودرو که به صورت معلق میان زمین و ... عملیات مهار خودروی معلق بین زمین و آسمان [+عکس] - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/18f039915357.html‎Cached12 آوریل 2015 ... جام جم سرا- ناتوانی راننده ای در کنترل خودرو هنگام پارک آن در پارکینک آپارتمانی ۵ طبقه حادثه ساز شد و ساکنان مجبور شدند برای مهار خودرو که به ... عملیات مهار خودروی معلق بین زمین و آسمان [+عکس] - کلوب www.cloob.com/c/jamejamcpi/117503275 عملیات مهار خودروی معلق بین زمین و آسمان [+عکس]. موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم. activity_63953_117503275. در پارکینگ یک آپارتمان ۳۵ واحدی رخ داد ♢ .... جزئیات ... جاده جنگل ابر، معلق بین زمین و آسمان! khabarhoshyar.ir/News/Index?ViewId=5267047c-dd64-4cfa...‎Cachedعلیرغم حساسیت‌هایی که در زمینه احداث جاده ابر بوجود آمد و دوستداران محیط زیست نگرانی شان را نسبت به خطر تخریب جنگل‌ها و گونه‌های بکر درختی منطقه بیان کردند، اما ... عملیات مهار خودروی معلق بین زمین و آسمان [+عکس] | ناتوانی - قطره www.ghatreh.com/.../عملیات-مهار-خودروی-معلق-بین-زمین-آسمان-عکس‎Cached12 آوریل 2015 ... در پارکینگ یک آپارتمان 35 واحدی رخ داد عملیات مهار خودروی معلق بین زمین و آسمان [+ عکس] " جام جم سرا- ناتوانی راننده ای در کنترل خودرو هنگام پارک آن ... آتش در پارکینگ |عکس| - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/1387055884163667142/آتش-در-پارکینگ-عکس‎Cached17 فوریه 2014 ... جام جم سرا: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران در این ... عملیات مهار خودروی معلق بین زمین و آسمان [+عکس]. عملیات مهار خودروی معلق بین زمین و آسمان [+عکس] / جام جم آنلاین vazeh.com/nf/9971250‎Cachedجام جم سرا- ناتوانی راننده‌ای در کنترل خودرو هنگام پارک آن در پارکینک آپارتمانی ۵ طبقه حادثه‌ساز شد و ساکنان مجبور شدند برای مهار خودرو که به صورت معلق میان زمین و ...