مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خلاقیت یک هنرمند: ساخت گردنبند از خاکستر اموات! [مجموعه عکس]

او برای کسانی که دوست دارند عکس، خاطره یا نامه‌ای از شخص متوفا را برای زنده نگاه داشتن یاد وی با خود داشته باشند، پیشنهادی دیگر دارد: ریختن مقداری از خاکستر فردی که مرده در گوی‌ها و مهره‌هایی به شکل سیارات کوچک اما در قالب گردن‌آویزهایی زیبا!

این گردنبندها چنان ماهرانه ساخته شده‌اند که گویی ستاره‌هایی دنباله‌دار در سیاراتی کوچکند. در برخی فرهنگ‌ها افراد مردگان خود را می‌سوزانند. مری می‌گوید: با سفارش ساخت این گردنبندها، شخصی که دوست دارد خاکستر فرد درگذشته را نگاه دارد می‌تواند یاد و خاطر و البته خاکستر او را همواره با خود همراه داشته باشد. (جام جم سرا/ ترجمه: زری حسین‌زاده/اراند د ورلد)

21



لینک منبع :خلاقیت یک هنرمند: ساخت گردنبند از خاکستر اموات! [مجموعه عکس]

Images for خلاقیت یک هنرمند: ساخت گردنبند از خاکستر اموات! [مجموعه عکس] خلاقیت یک هنرمند: ساخت گردنبند از خاکستر اموات! [مجموعه عکس] jamejamonline.ir/.../خلاقیت-یک-هنرمند-ساخت-گردنبند-از-خاکستر-اموات-مجموعه-عکس‎Cached6 آوریل 2015 ... جام جم سرا- یک هنرمند اهل کالیفرنیا به نام «مری کور» پس از ۱۵ سال راهی خلاقانه یافته تا خاطره درگذشتگان صمیمی افراد را با آنها همراه کند. خلاقیت یک هنرمند: ساخت گردنبند از خاکستر اموات! [مجموعه عکس] - جام ... tnews.ir/جام-جم-آنلاین/7e0c39578848.html جام جم سرا- یک هنرمند اهل کالیفرنیا به نام «مری کور» پس از ۱۵ سال راهی خلاقانه یافته تا خاطره درگذشتگان صمیمی افراد را با آنها همراه کند. خلاقیت یک هنرمند: ساخت گردنبند از خاکستر اموات! [مجموعه عکس] - قطره www.ghatreh.com/.../خلاقیت-هنرمند-ساخت-گردنبند-خاکستر-اموات-مجموعه-عکس 6 آوریل 2015 ... یک هنرمند اهل کالیفرنیا به نام «مری کور» پس از 15 سال راهی خلاقانه یافته تا خاطره درگذشتگان صمیمی افراد را با آن. آثاری خلاقانه و دیدنی با گل‌ها و برگ‌های گیاهان [مجموعه عکس] - جام جم آنلاین 188.75.89.4/.../آثاری-خلاقانه-و-دیدنی-با-گل‌ها-و-برگ‌های-گیاهان-مجموعه-عکس‎‎Cached18 آوریل 2015 ... جام جم سرا- یک هنرمند لهستانی به نام «الزبیتا وودالا»، با استفاده از برگ‌های گیاهان و درختان تابلوها و آثاری زیبا و خلاقانه ساخته است که با توجه و استقبال زیاد همراه شده. ... تصویر خلاقیت یک هنرمند: ساخت گردنبند از خاکستر اموات! تابلوهای نقاشی خلاقانه با تراشه‌های مداد رنگی [عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../تابلوهای-نقاشی-خلاقانه-با-تراشه‌های-مداد-رنگی-عکس‎‎Cached6 مه 2015 ... اخبار مرتبط. تصویر خلق آثار هنری تماشایی با کاغذ [مجموعه‌عکس] ... تصویر خلاقیت یک هنرمند: ساخت گردنبند از خاکستر اموات! [مجموعه عکس] ... مقبره‌های آنلاین جوانان ایرانی در فضای مجازی [مجموعه عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../مقبره‌های-آنلاین-جوانان-ایرانی-در-فضای-مجازی-مجموعه-عکس‎‎Cached26 ژانویه 2015 ... مقبره‌های آنلاین جوانان ایرانی در فضای مجازی [مجموعه عکس]. دوشنبه 6 بهمن ... تصویر خلاقیت یک هنرمند: ساخت گردنبند از خاکستر اموات! [مجموعه عکس] ... ساخت گردنبند از خاکستر اموات!/تصاویر - پایگاه خبری تحلیلی نماینده namayande.com/news/.../ساخت-گردنبند-از-خاکستر-اموات-تصاویر‎Cached7 آوریل 2015 ... یک هنرمند اهل کالیفرنیا به نام «مری کور» پس از ۱۵ سال راهی خلاقانه یافته تا خاطره درگذشتگان صمیمی افراد را با آنها همراه کند. تابلوهای نقاشی خلاقانه با تراشه‌های مداد رنگی [عکس] | جام جم vista.ir/news/21453476‎Cached6 مه 2015 ... جام جم سرا- یک خانم هنرمند به نام «مگان ماکونوچی» در طرحی با عنوان «۳۶۵ روز» تابلوهای نقاشی هنرمندانه و البته ... تصویر خلق آثار هنری تماشایی با کاغذ [ مجموعه‌عکس] ... تصویر خلاقیت یک هنرمند: ساخت گردنبند از خاکستر اموات! [مجموعه ... چه مقدار غذا خاکستر - سنگ شکن ساخت و ساز، آسیاب سنگ صنعتی biedongwodexunpan.xyz/6446/چه-مقدار-غذا-خاکستر.html F. ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ..... آﻣﺪ و ﺑﻪ آزﻣﺎﯾﺸﮕﺎه ﻣﻨﺘﻘﻞ ﺷﺪه و ﭘﺮوﺗﺌﯿﻦ، ﭼﺮﺑﯽ، رﻃﻮﺑﺖ و ﺧﺎﮐﺴﺘﺮ ﺑﺪن در. ﻧﻤﻮﻧﻪ. ﻫﺎ. ی ﺧﺸﮏ. ... خلاقیت یک هنرمند: ساخت گردنبند از خاکستر اموات! [مجموعه عکس]. 6 آوریل 2015 .