مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نتایج یک تحقیق: چرت بزنید تا هوشیار بمانید

کار‌شناسان دخیل در انجام این تحقیقات گفته‌اند که طبق یافته‌های آنها مشخص شده ۲۰ دقیقه چرت زدن باعث هوشیاری و انرژی بیشتری می‌شود.
یک سایت فرانسوی به نام «حقایق و واقعیت‌ها» مقاله‌ای را در حوزه سلامت منتشر کرده و در آن نوشته است: معمولاً بعد از ناهار خوردن حالت خواب آلودگی به انسان دست می‌دهد و بهتر است پس از صرف غذا به مدت ۲۰ دقیقه در هر کجا که هستید حتی در محل کار استراحت کنید. این چرت زدن کوتاه مدت باعث می‌شود ادامه کارتان با موفقیت و هوشیاری بیشتری باشد و با انرژی بیشتری به کار خود ادامه دهید؛ در واقع چرت زدن بعد از ناهار باعث می‌شود تا شب انرژی بیشتری داشته باشید. این چرت زدن ممکن است درحد دراز کشیدن و بستن چشم‌ها بدون پلک زدن باشد اما بسیار مفید است. (تسنیم)

45



لینک منبع :نتایج یک تحقیق: چرت بزنید تا هوشیار بمانید

نتایج یک تحقیق: چرت بزنید تا هوشیار بمانید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../نتایج-یک-تحقیق-چرت-بزنید-تا-هوشیار-بمانید‎Cached26 مارس 2015 ... جام جم سرا- براساس نتایج به دست آمده از یک تحقیق علمی، چرت زدن باعث هوشیاری و کسب انرژی بیشتر می‌شود. نتایج یک تحقیق: چرت بزنید تا هوشیار بمانید portal.jafamhis.com/.../نتایج+یک+تحقیق%3A+چرت+بزنید+تا+هوشیار+بمانید.html‎Cachedبراساس نتایج به دست آمده از یک تحقیق علمی، چرت زدن باعث هوشیاری و کسب انرژی بیشتر می‌شود. چرت بزنید تا هوشیار بمانید - افکارنیوز www.afkarnews.ir/بخش-اجتماعی-5/403174-چرت-بزنید-تا-هوشیار-بمانید 26 مارس 2015 ... براساس نتایج به دست آمده از یک تحقیق علمی، چرت زدن باعثهوشیاری و کسب انرژی بیشتر می‌شود. نتایج یک تحقیق: چرت بزنید تا هوشیار بمانید | براساس نتایج - قطره www.ghatreh.com/news/.../نتایج-تحقیق-چرت-بزنید-هوشیار-بمانید‎Cached26 مارس 2015 ... براساس نتایج به دست آمده از یک تحقیق علمی، چرت زدن باعث هوشیاری و کسب انرژی بیشتر می شود. - کار شناسان دخیل در ان. خبرگزاری تسنیم - چرت بزنید تا هوشیار بمانید https://www.tasnimnews.com/fa/news/1394/.../چرت-بزنید-تا-هوشیار-بمانید خبرگزاری تسنیم: براساس نتایج به دست آمده از یک تحقیق علمی، چرت زدن باعث هوشیاری و کسب انرژی بیشتر می‌شود. چرت زدن و فواید آن برای مشاغل - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Online/Search/keyword/1?q=چرت مطالعات محققان ژاپنی نشان می دهد چرت بیش از یک ساعت در طول روز یکی از مهمترین علایم هشدار دهنده دیابت ... تصویر نتایج یک تحقیق: چرت بزنید تا هوشیار بمانید ... توصیه‌های روانشناسانه بری بهتر چرت زدن! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../توصیه‌های-روانشناسانه-بری-بهتر-چرت-زدن‎Cachedاز این رو یک چرت مناسب باید بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه باشد. محققان بر این باورند اگر زمان ... 17 آذر 1393 18:09. تصویر نتایج یک تحقیق: چرت بزنید تا هوشیار بمانید ... خوب بخواب جوان! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/1869520195052289712/خوب-بخواب-جوان‎Cached16 مارس 2015 ... جام جم سرا: هر روز صبح در راه خانه تا محل کار، یاد «کریستوفر نولان» می‌افتم. انگار همه ... تصویر نتایج یک تحقیق: چرت بزنید تا هوشیار بمانید ... با یک تیر دو نشان بزنید؛ چاقی و چروک صورت را نابود کنید! www.sooka.ir/با-یک-تیر-دو-نشان-بزنید؛-چاقی-و-چروک-صور/ 12 فوریه 2017 ... با یک تیر دو نشان بزنید؛ چاقی و چروک صورت را نابود کنید! ... نتایج یک تحقیق: چرت بزنید تا هوشیار بمانید · با چین و چروک دور چشم چه باید کرد؟ پونیلا - چرت بزنید تا هوشیار بمانید ponila.com/post/398029/‎Cachedبراساس نتایج به دست آمده از یک تحقیق علمی، چرت زدن باعث هوشیاری و کسب انرژی بیشتر می شود.