مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

غذای سبک: طرز تهیه کتلت عدس

طرز تهیه:

عدس را چند ساعت قبل از مصرف خیس کنید.
سیب‌زمینی‌ها را خرد کرده و با هم در یک قابلمه بریزید و بپزید.
بعد از این‌که آب آن تمام شد از روی حرارت برداشته و پس از سرد شدن آن‌ها را له کنید یا در غذاساز ریخته و میکس کنید.
آرد سوخاری، نمک و فلفل، پودر سیر و پیاز رنده‌شده و سه عدد از تخم‌مرغ‌ها را با هم مخلوط کنید (به اندازه‌ای آرد سوخاری بریزید که مواد به صورت کتلت در دست شکل بگیرد و برای این‌که به دست نچسبد، یا دستتان را مرطوب کنید یا به سفیده تخم‌مرغ آغشته کنید).
در یک ماهیتابه روغن ریخته و بگذارید داغ شود.
از مواد کتلت به اندازه یک نارنگی بردارید و شکل داده و در روغن داغ سرخ کنید.
بعد از سرخ و آماده شدن کتلت‌ها، آن‌ها را در دیس بچینید و با خیارشور یا زیتون اطراف آن را تزئین کرده و میل کنید. (جام جم سرا/چاردیواری، ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم)

583



لینک منبع :غذای سبک: طرز تهیه کتلت عدس

غذای سبک: طرز تهیه کتلت عدس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../غذای-سبک-طرز-تهیه-کتلت-عدس‎Cached Similar17 مارس 2015 ... تصویر غذای سبک: طرز تهیه کتلت عدس. طرز تهیه: عدس را چند ساعت قبل از مصرف خیس کنید. سیب‌زمینی‌ها را خرد کرده و با هم در یک قابلمه بریزید و ... طرز تهیه کتلت عدس - نمناک namnak.com/کتلت-عدس.p18612‎Cachedکتلت عدس و طرز تهیه کتلت عدس و انواع کتلت های مختلف و غذاهای ایرانی را در آشپزخانه نمناک ببینید. کتلت - طرز تهیه کتلت عدس | ایران کوک https://irancook.ir/06/22/cotlet-adas/7587/‎Cachedکتلت عدس : برای تهیه کتلت عدس ابتدا عدس خیس خورده را بهمراه سیب زمینی خرد ... آب غذا کشیده شد با میکسر بزنید یا با کوشتکوب بکوبید تا سیب زمینی و عدس ... طرز تهیه کوکوی عدس، غذایی گیاهی و رژیمی - بیتوته www.beytoote.com/cookery/rejimi.../lentil1-cutlets-recipe1.html‎Cached Similarطرز تهیه کوکو عدس پخت کوکوی عدس,پخت کوکوی رژیمی,نحوه پخت کوکوی عدس , انرژی کوکو عدس,ارزش غذایی کوکو عدس,پخت انواع کوکو,آموزش آشپزی,طرز پخت ... غذای مازندرانی مخصوص گیاهخواران کدوبره یک غذای مازندرانی و همه پسند است که سریع … روش پخت چند غذای خوشمزه با عدس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../روش-پخت-چند-غذای-خوشمزه-با-عدس‎Cached Similar21 جولای 2014 ... عدس ها در مقایسه با دیگر حبوبات خشک، سریع تر و راحت تر پخته می‌شوند. ... ریحان بنفش خشک. خواص و چند دستور غذایی با عدس. طرز تهیه 1. .... روغن را روی حرارت بگذارید تا داغ شود، سپس کتلت ها را سرخ کنید و در کنار سس ماست و ... کتلت عدس، طرز تهیه کتلت عدس و زیره - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/kotlet1/120802015953.html‎Cached Similar1 آگوست 2015 ... کتلت عدس,طرز پخت کتلت عدس,کتلت عدس و زیره,آموزش پخت کتلت عدس ... در این بخش از سایت آکاایران طرز تهیه کتلت عدس را برای شما آماده کرده ... غذای سبک: طرز تهیه کتلت عدس - سایت آموزشی و تفریحی سوکا www.sooka.ir/غذای-سبک-طرز-تهیه-کتلت-عدس/ 18 مارس 2015 ... غذای سبک: طرز تهیه کتلت عدس : طرز تهیه: عدس را چند ساعت قبل از مصرف خیس کنید. سیب‌زمینی‌ها را خرد کرده و با هم در یک قابلمه بریزید و بپزید. غذای سبک: طرز تهیه کتلت عدس - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/1870827210516320207/غذای-سبک-طرز-تهیه-کتلت-عدس 17 مارس 2015 ... تصویر غذای سبک: طرز تهیه کتلت عدس. طرز تهیه: عدس را چند ساعت قبل از مصرف خیس کنید. سیب‌زمینی‌ها را خرد کرده و با هم در یک قابلمه بریزید و ... طرز تهیه کوکوی عدس و ماش ، یک غذای ساده ، خوشمزه و مقوی - هفت گنج 7ganj.ir/طرز-تهیه-کوکوی-عدس-و-ماش-،-یک-غذای-ساده-،/‎Cached Similarطرز تهیه کوکوی عدس و ماش ، یک غذای ساده ، خوشمزه و مقوی. طرز تهیه کتلت عدس لذیذ و خوشمزه - آرگا arga-mag.com/125527/طرز-تهیه-کتلت-عدس‎Cached1 مه 2017 ... عدس به عنوان یک ماده غذایی کامل می تواند انرژی لازم بدن را تهیه نماید. ... طرز تهیه کتلت عدس (شامی عدس) بسیار ساده و همانند دستور پخت کتلت معمولی ...