مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اقدام جالب یک زوج جوان دوستدار محیط زیست در کرمان [+عکس]

چند پیشنهاد مطرح کردم و جملگی را دربست پذیرفتند و به اجرا درآوردند. خودشان هم البته ایده‌های نابی داشتند. تصاویری که می‌بینید، نشان‌دهندهٔ پنج ابتکار ارزشمند محیط زیستی «فرزانه» و «عارف» در شادمانه‌های نخستین روز وصلشان است:


پنج ابتکار مذکور نیز اینهاست:
۱- معرفی برخی از ظرفیت‌های گردشگری استان کرمان با تاکید بر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بکر و کمتر شناخته شده استان با استفاده از تابلوهای عکاسی در مسیر ورود مدعوین به تالار.
۲- آزادسازی دو کبوتر و بازگرداندن آنان به آغوش طبیعت.
۳- جلوگیری از ریخته شدن خون حیوانی بی‌گناه (گوسفند) به عنوان قربانی در شب اول زندگی مشترک.
۴- کاشت دو نهال درخت سرو در اتوبان هفت باغ علوی در نزدیکی تندیس هفتمین گردهمایی راهنمای گردشگری ایران.
۵- طراحی شعار Responsible tourism based on Global peace بر روی کیک ازدواج.

درود بر فرزانه و عارف نجفی‌پور عزیز؛ باشد که بخت بلندتان همواره با رنگ سپید و سبز، هم‌آغوش بماند. (محمد درویش/زیست بوم)

289



لینک منبع :اقدام جالب یک زوج جوان دوستدار محیط زیست در کرمان [+عکس]

اقدام جالب یک زوج جوان دوستدار محیط زیست در کرمان [+عکس] jamejamonline.ir/.../اقدام-جالب-یک-زوج-جوان-دوستدار-محیط-زیست-در-کرمان-عکس‎Cached14 مارس 2015 ... جام جم سرا: در شانزدهمین روز از بهمن ۹۳، رفته بودم به کرمان تا برای گروهی از آموزگاران عزیز دیار کریمان سخن بگویم. آنجا با زوجی آشنا شدم که قرار بود ... Images for اقدام جالب یک زوج جوان دوستدار محیط زیست در کرمان [+عکس] اقدام جالب یک زوج جوان دوستدار محیط زیست در کرمان [+عکس] 77.104.65.15/.../اقدام-جالب-یک-زوج-جوان-دوستدار-محیط-زیست-در-کرمان-عکس‎ 14 مارس 2015 ... آنجا با زوجی آشنا شدم که قرار بود فردا جشن وصل برگزار کنند؛ برایم گفتند که دوست دارند یک جشن محیط زیستی بگیرند و از نخستین روز زندگی ... اقدام جالب یک زوج جوان دوستدار محیط زیست در کرمان +عکس - آخرین ... khabarfarsi.com/u/1699014 14 مارس 2015 ... اقدام جالب یک زوج جوان دوستدار محیط زیست در کرمان +عکس. در شانزدهمین روز از بهمن 93، رفته بودم به کرمان تا برای گروهی از آموزگاران عزیز دیار ... عکس / اقدام جالب یک زوج جوان دوستدار محیط زیست در کرمان - دولت بهار ... khabarfarsi.com/u/1700535 14 مارس 2015 ... عکس / اقدام جالب یک زوج جوان دوستدار محیط زیست در کرمان. جام جم نوشت: در شانزدهمین روز از بهمن 93، رفته بودم به کرمان تا برای گروهی از آموزگاران ... اقدام جالب یک زوج جوان دوستدار محیط زیست در کرمان [+عکس] - جام جم ... tnews.ir/news/944538805352.html‎Cached14 مارس 2015 ... جام جم سرا: در شانزدهمین روز از بهمن ۹۳، رفته بودم به کرمان تا برای گروهی از آموزگاران عزیز دیار کریمان سخن بگویم. آنجا با زوجی آشنا شدم که قرار بود ... اقدام جالب یک زوج جوان دوستدار محیط زیست در کرمان [+عکس] - پایگاه ... tnews.ir/news/64D738848832.html 15 مارس 2015 ... اقدام جالب یک زوج جوان دوستدار محیط زیست در کرمان [+عکس] به گزارش نسیم صبا: در شانزدهمین روز از بهمن ۹۳، رفته بودم به کرمان تا برای گروهی از ... بازیگری که به نام پدرش درخت کاشت + عکس - اخبار جدید لحظه ای ایران ... akhbartop.com/404943/‎Cached9 مارس 2017 ... تصویر بازیگری که به نام پدرش درخت کاشت + عکس. به گزارش جام جم ... اقدام جالب یک زوج جوان دوستدار محیط زیست در کرمان [+عکس]. شنبه 23 ... تزئین ماشین عروس با یوزپلنگ و عقد در دامن طبیعت+عکس - جام جم آنلاین 188.75.89.4/.../تزئین-ماشین-عروس-با-یوزپلنگ-و-عقد-در-دامن-طبیعت-عکس‎ 21 ژوئن 2014 ... یک زوج خلاق قزوینی برای حمایت از یوزپلنگ ایرانی در روز جشن ازدواج خود، تصاویری ... اقدام جالب یک زوج جوان دوستدار محیط زیست در کرمان [+عکس]. مراقب تفرجگاه‌ها باشید؛ رودخانه‌ها را آلوده نکنید | جام جم vista.ir/cdn/20651652/مراقب-تفرجگاه‌ها-باشید؛-رودخانه‌ها-را-آلوده-نکنید جام جم سرا- معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست از دوستداران و علاقه‌مندان به طبیعت و ... اقدام جالب یک زوج جوان دوستدار محیط زیست در کرمان [+عکس ].