مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه هویج پلو با گوشت

طرز تهیه:

ابتدا پیاز و سیر را ریز خرد کنید و با مقداری روغن تفت دهید. گوشت را به قطعه‌های کوچک برش بزنید و به پیاز اضافه کنید تا گوشت هم تفت بخورد. هویج را رنده کنید و به مواد در حال تفت افزوده و بعد از چند دقیقه، سه لیوان آب روی آن بریزید و وقتی جوش آمد، حرارت را کم کنید و بگذارید پخته شود.
نمک و فلفل و زیره را به آن اضافه کنید. برنج را هم در یک قابلمه جدا بپزید و آبکشی کنید. توجه داشته باشید مواد بعد از پخت نباید آب داشته باشد.
در این مرحله، قابلمه مناسبی برای دم‌کردن پلو در نظر بگیرید و مقداری روغن در آن بریزید و از نان، برای ته‌دیگ استفاده کنید، بعد با کفگیر مقداری برنج در قابلمه ریخته و مواد گوشت و هویج را لابه‌لای برنج بریزید و بقیه برنج و گوشت را هم اضافه کنید و در انت‌ها نصف لیوان آب و روغن روی آن بدهید و پلو را دم بگذارید. می‌توانید یک بوته سیر روی پلو بگذارید تا با بخار پلو پخته شده و عطر خوبی به پلوی شما بدهد. (جام جم سرا)

124



لینک منبع :طرز تهیه هویج پلو با گوشت

طرز تهیه هویج پلو با گوشت - نمناک namnak.com/هویج-پلو-با-گوشت.p18376‎Cachedهویج پلو با گوشت و طرز تهیه هویج پلو با گوشت و انواع غذاهای ایرانی و طرز تهیه غذاهای لذیذ را در آشپزخانه نمناک ببینید. هویج پلو با گوشت قلقلی - انواع پلو - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh-polo/havijpologosht.html‎Cached Similarآموزش هویج پلو با گوشت قلقلی,تهیه هویج پلو با گوشت قلقلی,طرز پخت هویج پلو با گوشت قلقلی,هویج پلو با گوشت قلقلی,مواد لازم هویج پلو با گوشت قلقلی. هویج پلو، طرز تهیه هویج پلوی شیرازی - انواع پلو - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh-polo/9199.html‎Cached Similarهویج پلو,هویج پلو با گوشت قلقلی,دستور پخت هویج پلو,طرز تهیه هویج پلو,هویج پلو با گوشت چرخ کرده,پلو هویج,هویج پلو با مرغ,طرز پخت هویج پلو,هویج پلو با ... طرز تهیه هویج پلو با گوشت - انواع پلو - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh-polo/8877.html‎Cached Similarتهیه هویج پلو با گوشت,روش تهیه هویج پلو با گوشت,درست کردن هویج پلو با گوشت, هویج پلو با گوشت خوشمزه,دستور تهیه هویج پلو با گوشت,طرز پخت هویج پلو با ... طرز تهیه هویج پلو - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/carrot-rice.html‎Cached Similarهویج ‌پلو از جمله پلوهای مخلوط قدیمی است که معمولا آن را با هویج فرنگی‌ای که رنگ ... نکته2: بعضی‌ها هویج پلو را با مرغ بیشتر دوست دارند بنابراین به جای گوشت چرخ ... طرز تهیه هویج پلو با خلال پوست پرتقال مخصوص شب چهارشنبه سوری www.beytoote.com/cookery/.../carrots-rice-orangepeel.html‎Cached... پایه اسپرسو · نحوه پخت ساندویچ گوشت گوساله, ترفندهای پخت گوشت گوساله ... طرز تهیه هویج پلو با خلال پوست پرتقال مخصوص شب چهارشنبه سوری. مجموعه: آموزش ... پلو گوشت - طرز تهیه هویج پلو با گوشت | ایران کوک https://irancook.ir/08/10/havij-polow-gosht/10878/‎Cachedهویج پلو با گوشت : داخل قابلمه مقداری روغن بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید ، پیاز و سیر را ریز خرد کنید و همراه با گوشت خرد شده داخل روغن بریزید ... طرز تهیه هویج پلو با گوشت - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-هویج-پلو-با-گوشت‎Cached Similar1 مارس 2015 ... تصویر طرز تهیه هویج پلو با گوشت. طرز تهیه: ابتدا پیاز و سیر را ریز خرد کنید و با مقداری روغن تفت دهید. گوشت را به قطعه‌های کوچک برش بزنید ... طرزتهیه هویج پلو, غذایی بسیار خوشمزه و پرخاصیت! +عکس - نیک ... www.niksalehi.com/.../طرزتهیه-هویج-پلو-غذایی-بسیار-خوشمزه-و-پ.html‎Cachedبرای هویج پلو با گوشت قلقلی،پیاز را با رنده متوسط رنده کنید و بعد گوشت چرخ کرده و نمک و فلفل و زردچوبه را به آن اضافه کنید و به اندازهای متوسط قلقلی کنید و در ... طرز تهیه هویج پلو مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-هویج-پلو-carrot-rice-recipe/‎Cachedطرز تهیه هویج پلو شیرازی با آموزش مرحله به مرحله و با عکس که میتونید به سادگی تهیه کنید. این پلوی خوشمزه و خوش عطر میتونه برای مهمانی ها هم عالی باشه.