مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عملیات نجات پسر بچه ۱۰ ساله از درون چاه ۱۵متری [+عکس]

آتش‌نشانان بعد از ظهر دیروز پسر بچه ۱۰ ساله‌ای را نجات دادند که هنگام بازی در نزدیکی یک خانه تخریب شده در سعادت آباد ناگهان درون چاه خشکی به عمق ۱۵ متر سقوط کرده بود.
به گفته رئیس ایستگاه ۲۵، ماموران پس از ایمن سازی محل حادثه وارد چاه شده و خود را به مصدوم رساندند و این کودک را از چاه خارج کردند.


امیر مسعود اشراق گفت: کودک ۱۰ ساله پس از خروج تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد. حال وی مساعد اعلام شده است. (۱۲۵)

385



لینک منبع :عملیات نجات پسر بچه ۱۰ ساله از درون چاه ۱۵متری [+عکس]

Images for عملیات نجات پسر بچه ۱۰ ساله از درون چاه ۱۵متری [+عکس] عملیات نجات پسر بچه ۱۰ ساله از درون چاه ۱۵متری [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../عملیات-نجات-پسر-بچه-۱۰-ساله-از-درون-چاه-۱۵متری-عکس‎Cached25 فوریه 2015 ... آتش‌نشانان بعد از ظهر دیروز پسر بچه ۱۰ ساله‌ای را نجات دادند که هنگام بازی در نزدیکی یک خانه تخریب شده در سعادت آباد ناگهان درون چاه خشکی به عمق ... عملیات نجات پسر بچه ۱۰ ساله از درون چاه ۱۵متری [+عکس] - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../عملیات-نجات-پسر-بچه-۱۰-ساله-از-درون-چاه-۱۵متری-عکس 25 فوریه 2015 ... آتش‌نشانان بعد از ظهر دیروز پسر بچه ۱۰ ساله‌ای را نجات دادند که هنگام بازی در نزدیکی یک خانه تخریب شده در سعادت آباد ناگهان درون چاه خشکی به عمق ... عملیات نجات پسر بچه ۱۰ ساله از درون چاه ۱۵متری [+عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../عملیات-نجات-پسر-بچه-۱۰-ساله-از-درون-چاه-۱۵متری-عکس‎‎Cachedآتش‌نشانان بعد از ظهر دیروز پسر بچه ۱۰ ساله‌ای را نجات دادند که هنگام بازی در نزدیکی یک خانه تخریب شده در سعادت آباد ناگهان درون چاه خشکی به عمق ۱۵ متر سقوط کرده ... نجات پسر بچه‌ای از درون چاه فاضلاب [+عکس] 77.104.65.15/sara/.../نجات-پسر-بچه‌ای-از-درون-چاه-فاضلاب-عکس‎Cachedپسر بچه ۸ ساله‌ای که در با والدین خود در حال حرکت به سمت منزل بود ناگهان در چاه فاضلاب شهری سقوط کرد و ... عملیات نجات پسر بچه ۱۰ ساله از درون چاه ۱۵متری [+عکس ]. مرگی دلخراش: چاه ۳۰ متری پسر ۱۰ ساله را قورت داد [عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../مرگی-دلخراش-چاه-۳۰-متری-پسر-۱۰-ساله-را-قورت-داد-عکس‎‎Cached21 مه 2015 ... جام جم سرا- پسر بچه ۱۰ ساله‌ای براثر سقوط به چاه ۳۰ متری در پارکینگ یک ساختمان ... عملیات نجات پسر بچه ۱۰ ساله از درون چاه ۱۵متری [+عکس]. عملیات نجات پسر بچه ۱۰ ساله از درون چاه ۱۵متری [+عکس] news.smartarchive.ir/News/Index?ViewId=35622a0a-91f9-4e93...‎Cachedآتش‌نشانان بعد از ظهر دیروز پسر بچه ۱۰ ساله‌ای را نجات دادند که هنگام بازی در نزدیکی یک خانه تخریب شده در سعادت آباد ناگهان درون چاه خشکی به عمق ۱۵ متر سقوط کرده ... عکس-عملیات نجات یک پسر بچه از چاه ۱۵متری - شمانیوز shomanews.com/.../عکسعملیات-نجات-یک-پسر-بچه-از-چاه-۱۵متری-‎Cached25 فوریه 2015 ... شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): کودک بازیگوشی که به درون چاه ۱۵ متری سقوط کرده بود ... عکس-عملیات نجات یک پسر بچه از چاه ۱۵متری ... از ظهر دیروز پسر بچه ۱۰ ساله ای را نجات دادند که هنگام بازی در نزدیکی یک خانه تخریب شده در ... سقوط پدر و کودک قزوینی در کانال آب + عکس - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../سقوط-پدر-و-کودک-قزوینی-در-کانال-آب-عکس‎Cached21 ژوئن 2017 ... ... عملیات نجات پسر بچه ۱۰ ساله از درون چاه ۱۵متری [+عکس] چهارشنبه 6 اسفند 1393 09:44 دختربچه بازیگوش برای خود و خانواده‌اش دردسرساز شد [عکس] ... عملیات نجات پسر بچه ۱۰ ساله از درون چاه ۱۵متری [+عکس] anboohi.ir/عملیات-نجات-پسر-بچه-۱۰-ساله-از-درون-چاه-۱۵متری-عکس-3028‎Cached25 فوریه 2015 ... عملیات نجات پسر بچه ۱۰ ساله از درون چاه ۱۵متری [+عکس]