مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

متخصصان تغذیه: خوردن ماکارونی برای زنان، خطرناک است

به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه العالم، کار‌شناسان ایتالیایی مرکز بیماری‌های سرطانی میلانو در ایتالیا با استناد به تاریخ بیماریهای ثبت شده در پرونده سلامت هر یک از شرکت کنندگان در این پژوهش و خوراکی‌های روزانه بیماران، اعلام کردند ماکارونی ضررهای زیادی به بدن زنان وارد می‌کند.
نتایج پژوهش‌ها بیانگر این است که خوردن ماکارونی بیشتر از مردان، به زنان آسیب می‌زند به گونه‌ای که زیاده‌روی در خوردن آن موجب بروز بیماریهای قلبی و اختلال در رگ‌های خونی زنان می‌شود. دانشمندان دلیل آن را اختلال در ایجاد تعادل قند خون و در نتیجه آسیب دیدن قلب می‌دانند.
آنها اعلام کردند که علاوه بر اینها، ماکارونی موجب افزایش تجمع اسیدهای چرب و پایین آمدن سطح کلسترول خوب خون می‌شود که این موارد خود تحت تاثیر ترشح هورمون زنانه استروژن فعال می‌شود.
این همچنین تاکید کردند که خطرناک‌ترین نوع ماکارونی از آرد سفید با کیفیت تولید می‌شود. (واحد مرکزی خبر)



لینک منبع :متخصصان تغذیه: خوردن ماکارونی برای زنان، خطرناک است

متخصصان تغذیه: خوردن ماکارونی برای زنان، خطرناک است - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../متخصصان-تغذیه-خوردن-ماکارونی-برای-زنان،-خطرناک-است‎Cached20 فوریه 2015 ... جام جم سرا: متخصصان علوم تغذیه در تحقیقاتی تازه متوجه شدند که خوردن ماکارونی موجب بروز بیماری‌های قلبی و ایجاد اختلالات حدی در رگ‌های خونی ... آیا خوردن ماکارونی برای زنان خطرناک است؟ - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../آیا-خوردن-ماکارونی-برای-زنان-خطرناک-است؟‎Cachedآیا خوردن ماکارونی برای زنان خطرناک است؟ ... اما متخصصان علوم تغذیه در تحقیقاتی تازه متوجه شدند که خوردن ماکارونی موجب بروز بیماری‌های قلبی و ایجاد اختلالات جدی ... متخصصان تغذیه: خوردن ماکارونی برای زنان، خطرناک است - پرشین وی persianv.com/zanan/متخصصان-تغذیه-خوردن-ماکارونی-برای-زنا.html‎Cached20 فوریه 2015 ... نتایج پژوهش‌ها بیانگر این است که خوردن ماکارونی بیشتر از مردان، به زنان آسیب می‌زند به گونه‌ای که زیاده‌روی در خوردن آن موجب بروز بیماریهای قلبی و ... هشدار: ماکارونی برای زنان خطرناک است! - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../هشدار-ماکارونی-برای-زنان-خطرناک-است.html‎Cached19 فوریه 2015 ... متخصصان علوم تغذیه به این نتیجه رسیدند که خوردن ماکارونی موجب بروز بیماریهای قلبی و ایجاد اختلال در رگ‌های خونی زنان می‌شود. کارشناسان ... فواید و مضرات خوردن ماکارونی - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/.../فواید-و-مضرات-خوردن-ماکارونی‎Cached4 مارس 2017 ... متخصصان تغذیه توصیه می کنند که هنگام جوشیدن ماکارونی، شعله گاز باید حداقل باشد تا مواد مغذی ... خوردن «ماکارونی» برای زنان خطرناک است! خوردن «ماکارونی» برای زنان خطرناک است! - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../خوردن-«ماکارونی»-برای-زنان-خطرناک-است!‎Cached Similar21 فوریه 2015 ... کارشناسان ایتالیایی متخصص تغذیه به این نتیجه رسیدند که خوردن ماکارونی موجب بروز بیماریهای قلبی و ایجاد اختلال در رگهای خونی زنان می شود. ماکارونی برای زنان خطرناک است - لحظه نیوز lahzenews.ir/fa/news/1146/ماکارونی-برای-زنان-خطرناک-است‎Cached19 فوریه 2015 ... متخصصان علوم تغذیه به این نتیجه رسیدند که خوردن ماکارونی موجب بروز بیماریهای قلبی و ایجاد اختلال در رگ‌های خونی زنان می‌شود. به گزارش شبکه ... خوردن ماکارونی برای زنان، خطرناک است - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../خوردن-ماکارونی-برای-زنان-خطرناک-است‎Cached Similar21 فوریه 2015 ... کارشناسان ایتالیایی متخصص تغذیه به این نتیجه رسیدند که خوردن ماکارونی موجب بروز بیماریهای قلبی و ایجاد اختلال در رگهای خونی زنان می شود. ماکارونی برای زنان خطرناک است | متخصصان علوم تغذیه به این - قطره www.ghatreh.com/news/nn24972947/ماکارونی-برای-زنان-خطرناک-است 19 فوریه 2015 ... متخصصان علوم تغذیه به این نتیجه رسیدند که خوردن ماکارونی موجب بروز بیماریهای قلبی و ایجاد اختلال در رگ های خون. زیاده‌روی در خوردن ماکارونی موجب بروز بیماری‌های قلبی و اختلال در رگ‌های ... https://hammihan.com/post/14712854‎Cachedآیا خوردن ماکارونی برای زنان خطرناک است؟ ... بسیاری از متخصصان تغذیه بر این باورند که گنجاندن مقدار متعادلی از غلات غنی شده یا مصرف غذاهای تهیه شده با آرد کامل ...