مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

همسرم می‌گوید: می‌خواهم با خواهرت ازدواج کنم!

زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: همسرم مدتی است که عاشق خواهرم شده و این موضوع باعث شده که مرتب مرا آزار دهد. او می‌گوید هیچ علاقه‌ای به من ندارد و می‌خواهد با خواهرم ازدواج کند.

این زن جوان ادامه داد: من تازه پی به علاقه شوهرم به خواهر خودم برده‌ام. او بشدت عاشق خواهرم شده است و خودم هم متوجه شده‌ام که دارد رفتاهایی از خود نشان می‌دهد تا من با پای خودم به دادگاه بیایم و از او جدا شوم.

وی افزود: از وقتی متوجه علاقه او به خواهرم شدم به شدت مریض شدم و هر روز در بیمارستان بستری می‌شوم. اصلا باورم نمی‌شود که شوهرم با من چنین کاری کرده باشد. او با پررویی تمام در چشمانم نگاه کرد و گفت که هیچ علاقه‌ای به من ندارد و می‌خواهد با خواهرم ازدواج کند. من اصلا از احساس خواهرم به او خبر ندارم و فقط می‌دانم که شوهرم به خواهرم علاقه‌مند شده است. الان هم دیگر تحمل ندارم و تصمیم به جدایی گرفته‌ام.
قاضی برای تصمیم‌گیری درباره این پرونده، دستور داده است که شوهر زن به دادگاه احضار شود. (باشگاه خبرنگاران)

394



لینک منبع :همسرم می‌گوید: می‌خواهم با خواهرت ازدواج کنم!

Images for همسرم می‌گوید: می‌خواهم با خواهرت ازدواج کنم! همسرم می‌گوید: می‌خواهم با خواهرت ازدواج کنم! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../همسرم-می‌گوید-می‌خواهم-با-خواهرت-ازدواج-کنم‎Cached19 فوریه 2015 ... زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: همسرم مدتی است که عاشق خواهرم شده و این موضوع باعث شده که ... Aan Haft Saal: - Google Books Result https://books.google.com/books?id=zzvcCgAAQBAJ Etgar - ‎2015 صادقانه، این را هم باید بگویم که من و او در نه سالی که قبل از ازدواج رسمی با هم زندگی ... به همین دلیل وقتی به دیدن خواهرم میرفتم، دوست دختر من باید در کافهای یا ... « عوضش دعا میکنم که کسی را پیدا کنی که با او خوشحال باشی. ... ده سال بعد از آن روز با همسرم آشنا شدم و بودن با او واقعا خوشحالم میکند. چه کسی میگوید دعا مستجاب نمیشود؟شوهرم می خواهد با خواهرم عروسی کند ! - دوترکه 2tarke.com/4084/شوهرم-می-خواهد-با-خواهرم-عروسی-کند/‎Cached Similar20 فوریه 2015 ... او می‌گوید هیچ علاقه‌ای به من ندارد و می‌خواهد با خواهرم ازدواج کند. شاید دوست داشته ... مشکلات ازدواج با دختر ۱۲ ساله که فکرش رو نمی کردم · دختران مجردی ... خواهرم ادعا می‌کند که شوهر من به او نظر دارد و حتی او را لمس کرده - شوهرم ... ► 19:45https://www.youtube.com/watch?v=8al1iJXhAWQ Sep 25, 2016 - 20 min - Uploaded by ZENDEGI BEHTAR خواهرم ادعا می‌کند که شوهر من به او نظر دارد و حتی او را لمس کرده - شوهرم انتظار عذرخواهی دارد ... شبیه زندگی من بود با مردی پایین تر از خودم و خانواده ام زندگی کردم ویک روز ... عاشق خواهر زنم شدم - حکیم ارد بزرگ hekmat.7olm.org/t223-topic‎Cached Similarغزل گفتم. سعی کردم تصویرشو در ذهنم خراب. ... ولی می خوام بدونم که آخرش چی میشه بالأخره؟ ... به همسر خویش ، روشن بگویید رفت و آمدش را با خواهرش کم کند . به جای ... زن در دادگاه:طلاق می خواهم، چون شوهرم عاشق خواهرم شده! - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/400985/society/family‎Cached Similar19 فوریه 2015 ... زن در دادگاه:طلاق می خواهم، چون شوهرم عاشق خواهرم شده! ... او می‌گوید هیچ علاقه‌ای به من ندارد و می‌خواهد با خواهرم ازدواج کند. .... زنده یاد محمد قاضی مترجم بی همانند پس از فوت زنش با خواهر زنش ازدواج کرد . .... بود ولی حتی اگر با اون خواهر هم ازدواج کنه زندگی شیرینی نخواهد داشت چون همسر جدیدش همیشه نگران این هستش که باعث نابودی ... همشهری سرنخ | چرا خواهر شوهرم این همه خرج می‌تراشد sarnakh.hamshahrilinks.org/.../چرا-خواهر-شوهرم-این-همه-خرج-می‌تراشد?...‎Cached Similarهما هر روز با دیدن اینکه خانواده شوهرش برای جهیزیه دخترشان چه چیزی می‌خرند و چه خرج‌هایی ... او رو به قاضی می‌گوید: «دیگر نمی‌توانم این همه جر و بحث به خاطر پول را تحمل کنم، من سعی کردم ... او هر روز می‌گفت اگر خانواده‌ات اینقدر پول دارند که خرج جهیزیه خواهرت کنند چرا پول نداشتند به ... نه من می‌خواستم ازدواج کنم و نه او به من روی خوش نشان می‌داد. من دختری هستم که در هفده سالگی ختنه‌ام کرده‌اند – میدان https://meidaan.com/archive/3920‎Cached12 نوامبر 2014 ... ممنونم که قبول کردید با من و خواننده‌ها حرف بزنید اگرچه می‌دانم از نظر ... که برادرم مراقبش بود درد دل کردم و او قول داد اگر با او برای روزنامه‌ای که کار ... نه می‌پرسیدم و نه می‌خواستم بدانم که چرا تا به حال یعنی هفده سالگی انجام نشده است. ... البته عده‌ای هم می‌گویند با ختنه نشان می‌دهید وقت شوهر کردنش رسیده و بالغ شده است. با زیاده خواهی شوهرم در رابطه زناشویی چه کنم؟ - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/relationship/marital/52029-52029/‎Cached Similar31 جولای 2014 ... شوهرم همیشه از من رابطه زناشویی می‌خواهد ... اما وقتی که به شهراد می‌گویم امروز اصلا در موقعیتی نیستم که بتوانم با تو رابطه زناشویی داشته باشم ، اخم می‌کند و ... بنابراین من سعی می‌کردم که آرامش را در خانه برقرار کنم و با او مخالفت نکنم. .... خواهرش لو رفت محاکمه زنی که شوهرش را کشت تا با خواستگار خواهرش ازدواج کند.