مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وجود سرب در گوشت مرغ!

مهدی خلج در پاسخ به وضعیت گوشت‌های وارداتی و تولیدشده در کشتارگاه‌های کشور اظهار کرد: سازمان دامپزشکی به منظور واردات گوشت از سایر کشور‌ها، ابتدا کشور مورد نظر را از لحاظ بیماری‌ها مورد ارزیابی قرار می‌دهد و کشتارگاه‌ها باید کشتارگاه‌های مطلوب کشور ما باشند و آن کشور به تعهدات خود عمل کند تا بتوانیم گوشت را وارد کنیم.

وی با بیان اینکه کشتارگاه‌های دام و طیور کشور هیچ مشکلی ندارند، توضیح داد: باید تلاش کنیم در همه کشتارگاه‌ها یک نیروی مجرب دولتی فعالیت داشته باشد اما این نقص وجود دارد که به علت کمبود نیرو، از همکاران بخش غیردولتی استفاده می‌شود که نظارت موردی روی آن‌ها وجود دارد.

رییس سازمان دامپزشکی اظهار کرد: ۲۳۰ کشتارگاه طیور در کشور فعال و ۷۲ کشتارگاه نیز در حال احداث هستند که تمامی آن‌ها صنعتی هستند. اجرای عملیات واکسیناسیون نیز به بخش خصوصی در همه عرصه‌ها واگذار شده است و به دنبال تکمیل این روند هستیم. برای اینکه بتوانیم محموله‌های طیور را صادر کنیم باید کشتارگاه‌ها به سیستم اتوماتیک مجهز شوند که تاکنون هفت کشتارگاه این کد را با ظرفیت ۱۲۰ هزار تن دریافت کرده‌اند. (ایسنا)

1187



لینک منبع :وجود سرب در گوشت مرغ!

ردپای سرب در گوشت مرغ - ایسنا www.isna.ir/news/93111810234/ردپای-سرب-در-گوشت-مرغ‎Cached7 فوریه 2015 ... رییس سازمان دامپزشکی از ردپای سرب در گوشت مرغ خبر داد و گفت: میزان وجود این ماده در حد مجاز است. به گزارش خبرنگار ایسنا در خراسان شمالی، مهدی ... پیدایش وجود سرب در گوشت مرغ - ایران ناز www.irannaz.com/genesis-lead-in-chicken.html‎Cachedرئیس سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد طبق بررسی‌های این سازمان، رد پای سرب را در گوشت مرغ داریم که البته بالاتر از حد مجاز نیست مهدی خلج. وجود سرب در گوشت مرغ! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../وجود-سرب-در-گوشت-مرغ‎Cached7 فوریه 2015 ... جام جم سرا: رییس سازمان دامپزشکی از ردپای سرب در گوشت مرغ خبر داد و گفت: البته میزان وجود این ماده در حد مجاز است. وجود سرب در گوشت مرغ - سه نشانه www.3neshaneh.com/news/single/.../وجود+سرب+در+گوشت+مرغ‎Cachedرییس سازمان دامپزشکی از ردپای سرب در گوشت مرغ خبر داد و گفت: میزان وجود این ماده در حد مجاز است. آلودگی گوشت مرغ به سرب کذب است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/.../آلودگی-گوشت-مرغ-به-سرب-کذب-است‎Cached Similar19 ژانویه 2015 ... اصفهان- دبیر انجمن مرغداران اصفهان آلودگی گوشت مرغ به سرب کذب عنوان کرد و گفت : درصورت اثبات وجود سرب در مرغ، مرغداران اصفهان به تمام افرادی ... توضیح درباره وجود سرب در گوشت مرغ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../توضیح-درباره-وجود-سرب-در-گوشت-مرغ 13 فوریه 2015 ... در حالی که برخی مدعی استاندارد نبودن تولید یا بالا بودن باقیمانده‌های شیمیایی مانند سرب در گوشت مرغ هستند و عدم صادرات آن به روسیه به همین دلیل ... ایرنا - بفرمایید مرغ با طعم سرب، کادمیوم، جیوه و آرسنیک www.irna.ir/fa/News/81627404/‎Cached Similar30 مه 2015 ... تهران- ایرنا- روزنامه شرق در صفحه اقتصادی نوشت: مسئله ای که باید مورد توجه قرار گیرد و قطعا از مسئله وجود فلزات سنگین در گوشت مرغ یا وجود ... دامپزشکی: سرب و آنتی‌بیوتیک در گوشت مرغ در حد مجاز است - BBC ... www.bbc.com/persian/iran/.../150213_nm_chiken_ivo_pollution‎Cached13 فوریه 2015 ... همچنین مسعود هاشم زاده، معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی، در خصوص وجود سرب در گوشت مرغ گفت: "۱۷ کارخانه تولیدکننده مکمل دی اکسیدکلسیم ... سرب و آنتی‌بیوتیک‌های مرغ در حد مجاز است – کشتارگاه ماکیان امید www.spsdevnic.net/.../سرب-و-آنتی‌بیوتیک‌های-مرغ-در-حد-مجاز-ا/‎Cached29 ژوئن 2017 ... اما این بار رییس سازمان دامپزشکی خود به وجود سرب در گوشت مرغ اذعان و اعلام کرد: البته میزان وجود این ماده در حد مجاز است. مسعود هاشم زاده – معاون ... روزنامه شرق 94/3/9: بفرمایید مرغ با طعم سرب، کادمیوم، جیوه و آرسنیک www.magiran.com/npview.asp?ID=3165615‎Similar30 مه 2015 ... آیا گوشت مرغ جایگزین مناسبی برای گوشت قرمز است؟ شرق: چندی پیش، رئیس سازمان دامپزشکی از وجود فلزات سنگین حد مجاز در گوشت برخی از مرغ ...