مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک اشتباه رایج میان زنان مبتلا به دیابت بارداری

لیلا رضازاده، چاقی فراوان، بارداری در سن بالای ۳۵ سال و همچنین سابقه وجود دیابت در فامیل‌ درجه اول را از جمله دلایل بروز دیابت بارداری بیان و اظهار کرد: برای افراد مبتلا به دیابت بارداری دارو، ورزش و رژیم غذایی مناسب همزمان توصیه می‌شود.

وی افزود: زنان دارای دیابت بارداری باید از مصرف غذاهای حاوی سدیم بالا و پر نمک از جمله سوسیس و کالباس، انواع کنسرو و چیپس و پفک خودداری کنند و برنج را نیز همراه با حبوبات بخورند.

رضازاده همچنین مصرف چربی و کلسترول فراوان را برای این افراد مضر خواند و تصریح کرد: غذاهای سرخ شده، گوشت قرمز پرچرب، پوست مرغ، سس مایونز، کله پاچه، شیر و لبنیات پرچرب و... از جمله مواد غذایی است که برای زنان مبتلا به دیابت بارداری توصیه نمی‌شود. این افراد باید از مصرف قندهای ساده از جمله کیک، شیرینی، قند و شکر، مربا و بستنی فراوان نیز پرهیز کنند و به جای آنها از قندهای پیچیده، نان سبوس‌دار و نان جو استفاده کنند.

به گفته این کار‌شناس تغذیه، مصرف میوه و سبزیجات نیز برای این افراد لازم است، اما باید از مصرف زیاد میوه خودداری کنند، چون قند خون آن‌ها را بالا می‌برد. (ایسنا)

273



لینک منبع :یک اشتباه رایج میان زنان مبتلا به دیابت بارداری

یک اشتباه رایج میان زنان مبتلا به دیابت بارداری - ایسنا www.isna.ir/.../یک-اشتباه-رایج-میان-زنان-مبتلا-به-دیابت-بارداری‎Cached7 فوریه 2015 ... ‌یک کارشناس تغذیه به زنانی که مبتلا به دیابت بارداری هستند توصیه کرد: برنج و سیب‌زمینی را به طور کامل از برنامه غذایی خود حذف نکنند. اشتباه رایج میان زنان مبتلا به دیابت بارداری - فرارو fararu.com/fa/news/.../اشتباه-رایج-میان-زنان-مبتلا-به-دیابت-بارداری‎Cached Similar‌یک کارشناس تغذیه به زنانی که مبتلا به دیابت بارداری هستند توصیه کرد: برنج و سیب‌زمینی را به طور کامل از برنامه غذایی خود حذف نکنند. یک اشتباه رایج میان "زنان" مبتلا به دیابت بارداری - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../یک-اشتباه-رایج-میان-زنان-مبتلا-به-دیابت-بارداری 8 فوریه 2015 ... ‌‌یک کارشناس تغذیه به زنانی که مبتلا به دیابت بارداری هستند توصیه کرد: برنج و سیب‌زمینی را به طور کامل از برنامه غذایی خود حذف نکنند. یک اشتباه رایج میان زنان مبتلا به دیابت بارداری | پایگاه خبری تراز www.taraznews.com/content/101438‎Cached7 فوریه 2015 ... تراز: ‌یک کارشناس تغذیه به زنانی که مبتلا به دیابت بارداری هستند توصیه کرد: برنج و سیب‌زمینی را به طور کامل از برنامه غذایی خود حذف نکنند. یک اشتباه رایج میان زنان مبتلا به دیابت بارداری www.javanonline.ir/fa/.../یک-اشتباه-رایج-میان-زنان-مبتلا-به-دیابت-بارداری 7 فوریه 2015 ... ‌یک کارشناس تغذیه به زنانی که مبتلا به دیابت بارداری هستند توصیه کرد: برنج و سیب‌زمینی را به طور کامل از برنامه غذایی خود حذف نکنند. اشتباه رایج میان زنان مبتلا به دیابت بارداری 1ta98.rozblog.com/post/338‎Cached7 ژانویه 2016 ... اشتباه رایج میان زنان مبتلا به دیابت بارداری,مدل لباس,اس ام اس,جملات ... به گزارش آسان طب،قند ناشتای بیشتر از 105، قند خون یک ساعت بعد، ... پول رایج - علمی سرا elmisara.ir/tag/پول-رایج.html 10 اشتباه رایج دختران و پسران در دوران اشنایی · یک اشتباه رایج میان زنان مبتلا به دیابت بارداری به گزارش نامه نیوز، لیلا رضازاده ، چاقی فراوان، بارداری در سن بالای ... منیزیم و دیابت - علمی سرا elmisara.ir/tag/منیزیم-و-دیابت.html nbsp;به منظور بررسی ارتباط میان منیزیم و کاهش احتمال خطر ابتلا به دیابت محققان میزان مصرف منیزیم و خطر ... یک اشتباه رایج میان زنان مبتلا به دیابت بارداری یک اشتباه رایج میان زنان مبتلا به دیابت بارداری tasalamati.com/e/nRan6/ سلامت نیوز : ‌یک کارشناس تغذیه به زنانی که مبتلا به دیابت بارداری هستند توصیه کرد: برنج و سیب‌زمینی را به طور کامل از برنامه غذایی خود حذف نکنند. اشتباه رایج میان زنان مبتلا به دیابت بارداری - پارسینه www.parsine.com/.../اشتباه-رایج-میان-زنان-مبتلا-به-دیابت-بارداری‎Cached7 فوریه 2015 ... رضازاده به یک اشتباه رایج بین زنان مبتلا به دیابت بارداری نیز اشاره کرد که برنج و سیب‌زمینی را به طور کامل از غذاهای خود حذف می‌کنند و به این ...