مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مترو ژاپن هم دستفروش دارد [+عکس]

گفته می‌شود این فروشنده‌ها از طرف شرکت خدماتی طرف قرارداد با شین کانسن استخدام می شوند و نوشیدنی از قبیل قهوه و چای و تنقلات می فروشند.

حقوق ماهیانه این فروشندگان کمتر از حقوق یک کارمند معمولی شرکت خصوصی و یا یک کارمند ادارات دولتی است.

.

.

.

همچنین گفته می‌شود سرعت قطارهای تندرو در ژاپن که «شین‌کانسن» نام دارند به ‪۳۲۰‬ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

ژاپن همچنین برای جایگزین کردن قطارهای شین کانسن در آینده مشغول به بهره‌برداری رساندن نوعی قطار به نام «لینیر موتورکار» است که با استفاده از نیروی آهن‌ربا می‌تواند حدود ‪ ۵۰۰‬کیلومتر در ساعت حرکت کند. «لینیر موتورکار» به‌علت آنکه از نیروی آهن‌ربایی استفاده می‌کند با فاصله اندکی از روی سطح ریل حرکت می‌کند و به‌همین دلیل تقریبا آرام و بدون لرزش حرکت می‌کند.(مجله مهر)

795



لینک منبع :مترو ژاپن هم دستفروش دارد [+عکس]

Images for مترو ژاپن هم دستفروش دارد [+عکس] مترو ژاپن هم دستفروش دارد [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../مترو-ژاپن-هم-دستفروش-دارد-عکس‎Cached30 ژانویه 2015 ... دستفروش‌هایی که به نظر می‌رسد اندکی منظم‌تر از دستفروشان متروی ما هستند. تصویر مترو ژاپن هم دستفروش دارد [+عکس]. گفته می‌شود این فروشنده‌ها ... مترو ژاپن هم دستفروش دارد + عکس - تبیان article.tebyan.net/.../مترو%20ژاپن%20هم%20دستفروش%20دارد%20%20%20عکس 31 ژانویه 2015 ... شاید بسیاری از مردم تصور کنند ماجرای دستفروش های داخل مترو و جنس های هزارتومانی فقط مختص به متروهای خودمان باشد ولی به نظر می رسد در برخی ... دست‌فروش های مترو در ژاپن هم هستند! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/.../دست-فروش-های-مترو-در-ژاپن-هم-هستند‎Cached Similar30 ژانویه 2015 ... مجله مهر: شاید بسیاری از مردم تصور کنند ماجرای دستفروش های داخل مترو و ... در برخی دیگر از کشورها نظیر ژاپن هم دستفروش های مترو پیدا می شوند. مترو ژاپن هم دستفروش دارد [+عکس] - سایت آموزشی و تفریحی سوکا www.sooka.ir/مترو-ژاپن-هم-دستفروش-دارد-عکس/‎Cached31 ژانویه 2015 ... مترو ژاپن هم دستفروش دارد [+عکس] : گفته می‌شود این فروشنده‌ها از طرف شرکت خدماتی طرف قرارداد با شین کانسن استخدام می شوند و نوشیدنی از قبیل ... مترو ژاپن هم دستفروش دارد [+عکس] - پایگاه تحلیلی خبری نسیم صبا tnews.ir/news/4A2C36721535.html مترو ژاپن هم دستفروش دارد [+عکس] به گزارش نسیم صبا به نقل ازجام جم سرا: شاید بسیاری از مردم تصور کنند ماجرای دستفروش های داخل مترو و جنس های هزارتومانی فقط ... کلاه خواب مترو رسید + عکس - جام جم آنلاین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/picnews/150265704064341‎Cached3 روز پیش ... کلاه خواب مترو رسید + عکس ... به گزارش جام جم آنلاین، خواب‌آلود سوار مترو می‌شوید و هنگامی که می‌نشینید احساس ... مترو ژاپن هم دستفروش دارد [+عکس]. طبیعت زیبا و شگفت انگیز شکوفه ها در ژاپن +گالری عکس | رکنا www.rokna.ir/.../268708-طبیعت-زیبا-شگفت-انگیز-شکوفه-ها-در-ژاپن-گالری-عکس‎Cached30 مه 2017 ... رکنا: با سفری به طبیعت زیبای ژاپن می توانید در بهار و دیدن شکوفه های بی نظیر این کشور بهار را بهتر و لذت بخش تر تجربه کنید. در ادامه ... با این تصاویر زیبا در خیابان های ژاپن قدم بزنید | رکنا www.rokna.ir/.../253609-با-این-تصاویر-زیبا-در-خیابان-های-ژاپن-قدم-بزنید‎Cached8 آوریل 2017 ... با لست سکند همراه باشید و برخی از زیباترین عکس هایی که در خیابان های ژاپن گرفته شده را مشاهده کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید. سوراخ کردن بدون درد گوش در مترو - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/385510/سوراخ-کردن-بدون-درد-گوش-در-مترو 1 فوریه 2015 ... این روزها بازار دستفروشی در مترو، حسابی سکه شده است؛ از دونات، صلوات شمار، جوراب، لباس ... این جهش محصولات در مترو حاکی از تجارت زیرزمینی در پرمخاطب ترین وسیله حمل و نقل عمومی دارد. ... ولی به نظر می رسد در برخی دیگر از کشورها نظیر ژاپن هم دستفروش های مترو پیدا می شوند. ... دست‌فروشان مترو در ژاپن +عکس ...