مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تضمین آب‌وهوای خوب در روز عروسی شما

شرکت لوکس «الیور تراول» به تازگی خدمت عجیبی را به مشتریان ثروتمندش برای برگزاری مراسم عروسی زیبا ارائه می‌دهد. این سرویس «sky clean up» به معنی «پاک کردن آسمان» نام دارد. سرویس عجیب و غریب این شرکت حدود ۱۵۰ هزار دلار معادل ۵۳۰ میلیون تومان خرج روی دست مشتری می‌گذارد و در عوض آب هوای مناسب روز عروسی را برایش تضمین می‌کند.

این شرکت با بارور و القاء کردن باران به ابرهای آسمان محل برگزاری مراسم از چند روز قبل باعث بارش شدید باران به مدت یک هفته قبل از مراسم می‌شود تا آسمان صاف و آبی زیبایی را در روز مراسم تحویل عروس و داماد دهد.
این کار با پاشیدن دانه‌هایی مانند «بذر ابر» از طریق شلیک راکت‌هایی از جنس «کریستال یدید نقره» به ابر‌ها با هواپیمای سبک و یا پرتاب زمینی انجام می‌شود. ذرات نقره شباهت زیادی به ذرات یخ دارند. این ذرات بعد از چند دقیقه در داخل ابر‌ها باعث بارش باران در منطقه مورد نظر می‌شوند و با این کار به مرور آب درون ابر‌ها تخلیه می‌شود.

کمپانی الیورز تراول یک کمپانی تجمل گرا برای برگزاری مراسم عروسی با ارائه خدمات لوکس و عجیب و غریب است و هدفش دادن اطمینان به مشتریان پولدار برای برگزاری یک مراسم عروسی زیبا است. کار این شرکت در درجه اول سازماندهی مراسم ازدواج در قلعه‌ها و خانه‌های باشکوه در کشورهای انگلستان، ایتالیا، فرانسه و سواحل کارائیب است. (مجله مهر)

1032



لینک منبع :تضمین آب‌وهوای خوب در روز عروسی شما

تضمین آب‌وهوای خوب در روز عروسی شما - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../تضمین-آب‌وهوای-خوب-در-روز-عروسی-شما‎Cached28 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: ‌تاکنون پیش‌بینی آب‌وهوای مراسم عروسی به علاقه عروس و داماد به ته‌دیگ بستگی داشت اما یک شرکت تجملگرا در اقدامی عجیب گفته است که ... تضمین آب و هوای خوب در روز عروسی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/.../تضمین-آب-و-هوای-خوب-در-روز-عروسی‎Cached28 ژانویه 2015 ... تاکنون پیش‌بینی آب‌وهوای مراسم عروسی به علاقه عروس‌وداماد به ته‌دیگ بستگی داشت اما یک شرکت تجمل گرا در اقدامی عجیب آب و هوای دلخواه عروس و داماد ... تضمین آب و هوای خوب در روز عروسی « عجیب و غریب - یک دوست دات کام www.1doost.com/Post-19283.htm‎Cached1 فوریه 2015 ... سرویس عجیب و غریب این شرکت حدود 150 هزار دلار معادل 530 میلیون تومان خرج روی دست مشتری میگذارد و در عوض آب و هوای مناسب روز عروسی را برایش ... الف - تضمین آب و هوای خوب در روز عروسی! alef.ir/vdcfecd0jw6dt0a.igiw.html?258274‎Cached30 ژانویه 2015 ... تاکنون پیش‌بینی آب‌وهوای مراسم عروسی به علاقه عروس‌وداماد به ته‌دیگ بستگی داشت اما یک شرکت تجمل گرا در اقدامی عجیب آب و هوای دلخواه عروس و داماد ... تضمین آب و هوای خوب در روز عروسی! - صبح بخیر sobbekheir.com/entertainment/تضمین-آب-و-هوای-خوب-در-روز-عروسی تضمین آب و هوای خوب در روز عروسی! ... خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم : ... باهم متفاوت بوده و ممکن است آرایش مورد نظر روی صورت شما جلوه خوبی نداشته باشد. تضمین آب و هوای خوب در روز عروسی! - واضح vazeh.com/n9546995/تضمین-آب-و-هوای-خوب-در-روز-عروسی تضمین آب و هوای خوب در روز عروسی!تاکنون پیش‌بینی آب‌وهوای مراسم عروسی به علاقه عروس‌وداماد به ته‌دیگ بستگی داشت اما یک شرکت تجمل گرا در اقدامی عجیب آب و هوای ... آمل آب و هوای 25 روزه - پیشبینی AccuWeather برای مازندران ایران (FA) https://www.accuweather.com/fa/ir/amol/210535/daily.../210535‎Cachedروز. 31°بالا احساس واقعی® 35° بارش 7%. غالباً آفتابی. باد از; شمال-شمال غربی 9 کیلومتر/ساعت; تندبادها: 17 کیلومتر/ساعت. حداکثر شاخص اشعه ماوراء بنفش: 10 ... عکس: عروسی سنتی در کهگیلویه‌و بویراحمد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../عکس-عروسی-سنتی-در-کهگیلویه‌و-بویراحمد‎Cached Similar17 ژانویه 2015 ... عکس: عروسی سنتی در کهگیلویه‌و بویراحمد. در روستاهای ... ما عکس شما را می بافیم با 10% تخفیف. برچسب ها: ... تضمین آب و هوای خوب در روز عروسی! برنامه ریزی عروسی را از کجا شروع کنیم؟ - بیتوته www.beytoote.com/housekeeping/.../start-planning2-wedding.html‎Cached Similarفراموش نکنید که در تعیین روز جشن مسائل زیر را در نظر بگیرید: ... مثلا نمی دانید که آیا خانواده ای که در شهر دیگری زندگی می کنند برای عروسی شما خواهند آمد یا خیر. ... عروسی علاوه بر اینها، نکات دیگری نظیر: تعداد مهمانان، فصل برگزاری، آب و هوای .... انتخاب رشته صد در صد تضمینی .... یک سالن خدمات عروسی خوب چگونه باید باشد. وضعیت هوای کشور تا روز جمعه - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/39008/وضعیت-هوای-کشور-تا-روز-جمعه‎Cached Similar2 آوریل 2008 ... سازمان هواشناسی برای روز پنجشنبه برای شمال‌شرق و شرق کشور بارش باران پیش‌بینی کرد. به گزارش ایسنا، براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی در ...