مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گره کور در معمای مرگ مرد میلیاردر

اواخر آذرماه سال جاری پسری نگران خود را به دادسرای امور جنایی تهران رساند و ادعا کرد که پدر پولدارش به طرز مرموزی گم شده است.

این پسر وقتی پیش روی بازپرس دادسرا ایستاد، گفت: ساعت ۱۱ صبح جمعه ۲۱ آذرماه امسال پدرم برای فروش زمین ۵ میلیارد تومانی‌اش که در محدوده سعادت‌آباد تهران قرار دارد خانه‌مان را در خیابان آذربایجان ترک کرد و دیگر برنگشت. هر چه چشم به راه ماندیم به خانه نیامد هر دقیقه دلنگرانیمان بیشتر می‌شد. چند بار به موبایلش زنگ زدم اما خاموش بود. دلواپس شدم از آنجا که می‌دانستم قرار است زمین را به مردی با نام «علیرضا» بفروشد و با او قرار داشت تا برای بازدید از زمین به سعادت‌آباد بروند ابتدا با علیرضا تماس گرفتم و ادعا کرد که به سعادت‌آباد رفته‌اند و زمین را بازدید کرده و در زمان برگشت پدرم را در میدان ونک پیاده کرده و دیگر خبری از او ندارد.
پسر جوان ادامه داد: همه جا را زیر پا گذاشتم. به همه بیمارستان‌ها رفتم و با همه بستگانمان تماس گرفتم اما اثری از پدرم نبود تا اینکه تصمیم گرفتم نزد شما آمده و به طرح شکایت بپردازم.
بازپرس جنایی تهران به تیمی از اداره ۱۱ پلیس آگاهی تهران دستور داد از سرنوشت این مرد که «داود» نام دارد رازگشایی کنند.
کارآگاهان با وجود تجسس‌های زیاد در چند شاخه و در حالی که فرضیه‌های مختلفی داشتند با گره کور مواجه شدند تا اینکه علیرضا که آخرین کسی بوده که داود را در جریان خرید زمین میلیاردی‌اش ملاقات کرده بود تحت تحقیق گرفتند.
این مرد ادعا کرد پس از بازدید زمین داود را در میدان ونک پیاده کرده است و دیگر از وی خبری ندارد. کارآگاهان که تصور می‌‌کردند این مرد داستان دروغینی را پیش روی آن‌ها قرار داده است تجسس‌های خود را روی وی متمرکز کردند تا اینکه پس از گذشت یک هفته علیرضا به اعترافات عجیبی دست زد و گفت: آذرماه امسال توسط مردی به نام «حسین» که دوست من بود با داود آشنا شدم و دریافتم که وی می‌خواهد زمین خود را در سعادت‌آباد بفروشد. به وی پیشنهاد خرید دادم از آنجا که ارزش زمین پنج میلیارد تومان است با وی قراردادی نوشتم که در ازای آن پنج میلیارد تومان فرش ماشینی به او تحویل بدهم. برای ضمانت ابتدا یک چک پنج میلیارد تومانی حامل به وی دادم تا پس از اینکه خرید قطعی شد فرش‌ها را به او تحویل داده و چک را پس بگیرم.
روز حادثه برای بازدید زمین به سراغ داود در خیابان آذربایجان رفتم او را سوار کردم ولی در مسیر دیدم که وی یک قرص را با شربت خورد یکی از دوستانش از کاشان برای او این دارو‌ها را تهیه کرده بود. هنوز پنج دقیقه نگذشته بود که ناگهان داود ادعا کرد حالش بد است و سرش گیج می‌رود آنجا بود که وقتی به او نگاه کردم دیدم دهانش کف کرده است. او بی‌حال افتاد. خودرو را متوقف کردم. نزدیک اتوبان حکیم بودیم. وقتی به بدنش دست زدم دیدم کاملاً سرد است. خیلی ترسیده بودم نمی‌دانستم باید چه کار کنم سریع وارد اتوبان حکیم شدم و به سمت کرج حرکت کردم نرسیده به پمپ بنزین وردآورد گوشی موبایل و شیشه شربت را از خودرویم بیرون انداختم تا اینکه به «پیش‌آهنگی» در کمال‌شهر رسیدیم چون می‌دانستم یک استخر آن حوالی است جسدش را آنجا انداختم و با مقداری بنزین که داشتم همان جا جسدش را به آتش کشیدم و به خانه برگشتم. باور کنید من قاتل نیستم فقط ترسیده بودم و از شدت ترس او را به بیمارستان نبردم و جسدش را به آتش کشیدم.
با اعترافات هولناک این مرد، بازپرس وی را در اختیار اداره پلیس ویژه قتل قرار داد تا زوایای پنهان این جنایت روشن شود. بررسی‌های پلیسی نشان داد که اواخر آذرماه سال‌جاری مأموران پلیس کرج جسد سوخته مردنا‌شناسی را داخل استخر در پیش آهنگی پیدا کرده‌اند که جزو اجساد نا‌شناس در بهشت سکینه کمال‌شهر به خاک سپرده شده است.
بنابر این گزارش، بازپرس ویژه قتل با ارسال نامه‌ای به پزشکی قانونی خواستار اعلام علت مرگ داود شد و اگر علت مرگ هنوز در‌هاله‌ای از ابهام باشد باید دستور نبش قبر صادر شود تا پرده از جزئیات مرگ مرموز مرد ثروتمند برداشته شود. (روزنامه ایران)



لینک منبع :گره کور در معمای مرگ مرد میلیاردر

Images for گره کور در معمای مرگ مرد میلیاردر گره کور در معمای مرگ مرد میلیاردر - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../گره-کور-در-معمای-مرگ-مرد-میلیاردر 27 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: ‌معمای مرگ یک مرد ثروتمند با داستانسرایی‌های خریدار زمین ۵ میلیارد تومانی پیچیده‌تر شد. گره کور در معمای مرگ مرد میلیاردر - بیتوته www.beytoote.com/news/fortuity/mnews23070.html اخبار حوادث حوادث روز,حوادث ایران,روزنامه حوادث,حوادث امروز,قتل , قتل عمد , قاتل , پرونده قتل , انگیزه قتل , حادثه قتل , اخبار , قتل دوست , گره کور در معمای مرگ مرد میلیاردر | معمای مرگ یک مرد ثروتمند - قطره www.ghatreh.com/news/.../گره-کور-معمای-مرگ-مرد-میلیاردر‎Cached27 ژانویه 2015 ... معمای مرگ یک مرد ثروتمند با داستانسرایی های خریدار زمین 5 میلیارد تومانی پیچیده تر شد. اواخر آذرماه سال جاری پس. گره کور در معمای مرگ مرد میلیاردر - صبح بخیر sobbekheir.com/news/گره-کور-در-معمای-مرگ-مرد-میلیاردر معمای مرگ یک مرد ثروتمند با داستانسرایی‌های خریدار زمین 5 میلیارد تومانی پیچیده‌تر شد. اواخر آذرماه سال جاری پسری نگران خود را به دادسرای امور جنایی تهران رساند و ... گره کور در مرگ مرموز یک زن - آفتاب www.aftabir.com/news/view/2007/.../گره-کور-در-مرگ-مرموز-یک-زن 8 مارس 2007 ... مرد نقاشی که در ماجرای مرگ مرموز همسر جوانش, مجرم شناخته شده است, پشت تریبون دفاع, ادعای بی گناهی کرد این مرد ۳۱ ساله از روز نخست حادثه, روحیه ... گره کور در معمای قتل زن جوان در نیم تنه گمشده /این زن تکه تکه شده بود akaonline.ir/news/66105 گره کور در معمای قتل زن جوان در نیم تنه گمشده /این زن تکه تکه شده بود .... های دختر 18 ساله از شکنجه های 2 مرد شیطان صفت قبل از مرگ روی تخت بیمارستانی در تهران. 74076 - Artonlines.com artonlines.com/news/?q=&page_no=74076 گره کور در معمای مرگ مرد میلیاردر. معمای مرگ یک مرد ثروتمند با داستانسرایی‌های خریدار زمین 5 میلیارد تومانی پیچیده‌تر شد. اواخر آذرماه سال جاری پسری نگران خود را به ... گره کور در پرونده به مرگ هولناک دختر 8ساله - پرشین وی persianv.com/.../گره-کور-در-پرونده-به-مرگ-هولناک-دختر-8سا.html‎Cached15 مه 2016 ... گره کور در پرونده به مرگ هولناک دختر 8ساله. قتل دختر 8 ... گمان می کنم این مرد دخترم را قربانی اختلاف با من کرده است. به این ترتیب ... اخبار مرتبط: معمای مرگ مرموز زن جوان و 2 دخترش به نام دنیا و دریا / هیچ آثاری از درگیری پیدا نشده ... عامل مرگ مرموز میلیاردر بزرگ ایرانی / وراث از زن صیغه ای و پسرش گذشت کردند! چیستان و معماهای جالب و خواندنی forum.mobilestan.net/archive/index.php/t-105870.html‎Cached Similar1 جولای 2010 ... :merci: :atten: طبق قوانین بخش اس ام اس تو هر پست 5 معما یا چیستان قرار دهید . ... برای اینکه ته دمش «گره» داره! .... جهانگرد هوشیار با کمی فکر پاسخ داد که موجب نجات او از مرگ شد. ... جواب چیستان : او نخست میلیاردر بود، اما در اثر زیانهای پی در پی ..... جواب چیستان : تلفظ درست کلماتِ جمله چنین است: کور مُرد، شَل، غَم خورد ...