مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استفاده از داروی کورتون را کنار بگذارید

دکتر رسول دیناروند گفت: کورتون‌ها فقط علائم ظاهری بیماری را از بین می‌برند اما تا آن اندازه عوارض جانبی دارند که به از بین رفتن علائم ظاهری بیماری نمی‌ارزد. آمپول دگزامتازول از جمله کورتن‌ها است که پزشکان و بیماران علاقه زیادی به آن دارند؛ دلیلش هم این است که این دارو بسیاری از علائم بیماری را راحت و سریع از بین می‌برد اما نکته مهم این است که این فراورده‌ها لزوما درمان کننده نیستند و با تاکید می‌گویم که فقط علائم بیماری را ازبین می‌برند.

وی ادامه داد: معمولا تجویز و مصرف کورتون‌ها، بیش از حد مجاز بوده و از جمله نقاط ضعف تجویز دارویی پزشکان به شمار می‌روند.

رئیس سازمان غذا و دارو به بیماران نیز توصیه کرد خودسرانه کورتن مصرف نکنند.

دیناروند گفت: داروخانه‌ها نیز باید بدانند تحویل بدون نسخه داروهای این چنینی تخلف محسوب شده و قابل پیگیری است. (خبرگزاری ایرنا)

499



لینک منبع :استفاده از داروی کورتون را کنار بگذارید

استفاده از داروی کورتون را کنار بگذارید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../استفاده-از-داروی-کورتون-را-کنار-بگذارید‎Cached26 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: رئیس سازمان غذا و دارو از پزشکان خواست به موارد مصرف تجویز و اندیکاسیون دارو توجه کنند و برای «علامت درمانی»، کورتن (نوعی داروی ... استفاده از داروی کورتون را کنار بگذارید - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=956583‎Cachedجام جم سرا: رئیس سازمان غذا و دارو از پزشکان خواست به موارد مصرف تجویز و اندیکاسیون دارو توجه کنند و برای «علامت درمانی»، کورتن (نوعی داروی مسکن دارای عوارض ... استفاده از داروی کورتون را کنار بگذارید | کورتون ها فقط علائم - قطره www.ghatreh.com/news/.../استفاده-داروی-کورتون-کنار-بگذارید 28 دسامبر 2016 ... کورتون ها فقط علائم ظاهری بیماری را از بین می برند اما تا آن اندازه عوارض جانبی دارند که به از بین رفتن علائم ظا. داروی کورتون دار - علمی سرا elmisara.ir/tag/داروی-کورتون-دار.html تولید ۵ قلم از ۶ داروی بیماری ام‌اس در کشور/ واردات داروی ام‌اس کمتر می‌شود به طور کلی 6 داروی ام‌اس در ... استفاده از داروی کورتون را کنار بگذارید گروه اجتماعی، رئیس ... قرص کورتون دار - علمی سرا elmisara.ir/tag/قرص-کورتون-دار.html استفاده از داروی کورتون را کنار بگذارید گروه اجتماعی، رئیس سازمان غذا و دارو از پزشکان خواست به موارد مصرف تجویز و اندیکاسیون دارو توجه کنند و برای «علامت ... استفاده از داروی کورتون را کنار بگذارید - نگین www.negin.in/Forum/Post/237‎Cachedاستفاده از داروی کورتون را کنار بگذارید جام جم سرا: رئیس سازمان غذا و دارو از پزشکان خواست به موارد مصرف تجویز و اندیکاسیون دارو توجه کنند و برای «علامت درمانی»، ... استفاده از داروی کورتون را کنار بگذارید - نگین m-kh79.rozblog.com/Forum/Post/237‎Cachedاستفاده از داروی کورتون را کنار بگذارید جام جم سرا: رئیس سازمان غذا و دارو از پزشکان خواست به موارد مصرف تجویز و اندیکاسیون دارو توجه کنند و برای «علامت درمانی»، ... عوارض مصرف خودسرانه کورتون و بروز آب سیاه - ورود 130.185.76.16/post/222869/ استفاده از داروی کورتون را کنار بگذارید. کورتون ها فقط علائم ظاهری بیماری را از بین می برند اما تا آن اندازه عوارض جانبی دارند که به از بین رفتن علائم ظاهری بیماری ... کورتون در پودرهای چاق کننده/عوارض مکملهای غیرمجاز را ... - جام جم آنلاین 188.75.89.4/Sara/Search/keyword/1?q=%20کورتون‎Cachedمعاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، مصرف کورتون ها و در صدر آنها، دگزامتازون تزریقی در کشورمان را، نابجا ... تصویر استفاده از داروی کورتون را کنار بگذارید ... کورتون‌ - جام جم آنلاین 188.75.89.4/Online/Search/keyword/1?q=کورتون‌%20 معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، مصرف کورتون ها و در صدر آنها، دگزامتازون تزریقی در کشورمان را، نابجا ... تصویر استفاده از داروی کورتون را کنار بگذارید ...