مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه مربای به و شربت به لیمو

طرز تهیه:

شکر را با چهار لیوان آب مخلوط کرده و روی حرارت ملایم گذاشته و به را به صورت ورقه‌ای برش بزنید و به شربت اضافه کنید. حرارت را کم کنید و بگذارید به پخته و رنگ آن قرمز شود. برای این‌که مربای به خوشرنگ شود، بهتر است آن را در ظرف مسی یا لعابی بپزید.

دانه‌های به را هم در یک پارچه تور بگذارید و گره زده و در ظرف مربا بیندازید تا لعاب پس دهد و سپس درآورید.

اگر بخواهید شربت به‌لیمو تهیه کنید، در این مرحله از آب مربا بردارید و جدا مقدار بیشتری آبلیمو بریزید و کمی بجوشانید و بعد از خنک شدن در شیشه بریزید. به مربا هم سه قاشق آبلیمو اضافه کنید و بعد از چند جوش مربای قوام آمده را از روی حرارت بردارید و در آن را با پارچه تمیزی دم بگذارید. بعد از خنک شدن کامل، مربای خوشرنگی خواهید داشت. مربا را در شیشه بریزید و در جای خنک نگه دارید.

توجه کنید، اگر مربا خوب قوام آمده و آب اضافی نداشته باشد، کپک نمی‌زند. مربای به را بدون آب هم می‌توان پخت به را خرد کنید و شکر را روی آن بریزید و 24 ساعت در یخچال بگذارید، آب انداخته و با آب خودش با حرارت کم بپزید. در این صورت برش‌های به، کمی سفت می‌شود. آبلیمو را در آخر پخت بریزید و دم بگذارید. بهتر است برای تهیه مربا، از به زرد اصفهان استفاده کنید که عطر و رنگ خوبی به مربا می‌دهد. به شمال را برای تهیه خورش استفاده کنید.

چاردیواری (ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم)



لینک منبع :طرز تهیه مربای به و شربت به لیمو

طرز تهیه مربای به و شربت به لیمو - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1809022604199421167‎Cached Similar26 ژانویه 2015 ... طرز تهیه: شکر را با چهار لیوان آب مخلوط کرده و روی حرارت ملایم گذاشته و به را به صورت ورقه‌ای برش بزنید و به شربت اضافه کنید. حرارت را کم کنید ... طرز تهیه شربت به لیمو - نمناک namnak.com/شربت-به-لیمو.p15210‎Cachedشربت به لیمو و شربت و درست کردن شربت و تهیه شربت و تهیه شربت لیمو را در نمناک بخوانید. طرز تهیه مربای به و شربت به لیمو - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/.../طرز-تهیه-مربای-به-و-شربت-به-لیمو‎Cached26 ژانویه 2015 ... اگر بخواهید شربت به‌لیمو تهیه کنید، در این مرحله از آب مربا بردارید و جدا ... به مربا هم سه قاشق آبلیمو اضافه کنید و بعد از چند جوش مربای قوام آمده را از ... مربا و شربت به :: دنیای اسراء asrafood.ir/1392/09/01/مربا-و-شربت-به‎Cached Similar22 نوامبر 2013 ... جوهر لیمو 1.4 قاشق چایخوری. طرز تهیه: به ها رو پوست بگیرید. و به شکل دلخواه خرد کنید. ... با شیره اضافش هم شربت به لیموی خوشمزه درست میکنیم. طرز تهیه شربت به لیمو | ستاره setare.com/fa/news/8232/طرز-تهیه-شربت-به-لیمو‎Cached1 ژانویه 2017 ... شربت به لیمو شربتی معطر است که با استفاده از میوه به و آبلیمو تهیه میشود و ربطی به گیاه به لیمو ندارد. با طز تهیه شریت به لیمو آشنا شوید. آشنایی با روش تهیه مربای به - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/37222‎Cached21 نوامبر 2007 ... طرز تهیه: ابتدا به‌ها را پوست کنده و به صورت هلال ببرید. هر یک از برش‌های ... بنابراین وقتی که شربت به، غلیظ شده و در واقع مربا آماده شد، نوبت به اضافه ... بعد از اینکه آب لیمو را اضافه کردید، فقط چند جوش زدن کافی است و سپس ... آموزش طرز تهیه مربای به خانگی به دو روش - تالار گفتمان - اف دی ال forum.freedownload.ir/thread-362470.html‎Cached Similarمربای به یکی از خوش‌ طعم‌ ترین و خوش‌ عطر ترین مرباهاست. ... طرز تهیه مربای به : ... وقتی که شربت به، غلیظ شده و در واقع مربا آماده شد، نوبت به اضافه کردن آب لیمو ... طرز تهیه شربت به لیمو فوق العاده خوش طعم - آرگا arga-mag.com/60488/طرز-تهیه-شربت-به-لیمو‎Cached7 مه 2016 ... شربت به لیمو از انواع نوشیدنی های خنک و خوش طعم می باشد که به راحتی در منزل می توانید آن را تهیه کنید. در ادامه این مطلب طرز تهیه شربت به لیمو را ... مربای به و شربت به لیمو | دستور تهیه مربای به و شربت به لیمو - قطره www.ghatreh.com/news/nn37383431/مربای-شربت-لیمو 10 مه 2017 ... دستور تهیه مربای به و شربت به لیمو - مواد لازم- به: 5 عدد متوسط، شکر: 2 کیلو، آب لیمو: 3 تا 4 قاشق غذاخوری. تصویر طرز Ø. طرز تهیه شربت به لیمو | فست فود | آموزش آشپزی | دسر | تزیین غذا ... www.fa3tfood.com/534/طرز-تهیه-شربت-به-لیمو.html‎Cached Similarشربت به لیمو یک شربت خیلی خوشمزه است که در تابستان خیلی از ماها درست میکنیم امروز قصد داریم طرز تهیه این شربت خوشمزه را به شما آموزش دهیم. مواد لازم. به:دو ...