مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مادر نابینایی که نوزادش را می‌بیند [+عکس]

خانم «کتی بتیز» از ۱۱ سالگی نابینا بوده‌است. اما او توانست در ۲۹ سالگی برای اولین بار نوزاده تازه متولد شده‌اش را با استفاده از یک عینک ویژه ببیند.

ویدئوی منتشر شده از لحظه دیدار این مادر و فرزند به سرعت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. خانم بتیز در این ویدئو بعد از دیدن نوزادش می‌گوید: «آه خدای من. انگشتان کشیده‌اش را نگاه کنید. من فکر می‌کنم او خیلی شبیه ماست.»

.

.

خانم بتیز در فاصله ۲ ساعتی شهر تورنتو در کانادا زندگی می‌کند. او از یک بیماری به نام «دژنراسیون ماکولا» رنج می‌برد که باعث شده تا مرز نابینایی دید چشمانش افول کند. اما توانست به کمک یک عینک مخصوص نوزادش را ببیند تا مادر بودن را بیشتر احساس کند.

هزینه این عینک ۱۵۰۰۰ دلاری (حدود ۴۵ میلیون تومان) است که توسط بیمه پوشش داده نمی‌شود و خانم بتیز توانسته این عینک را از طریق کمک‌های مالی دیگران خریداری کند.

«تیلور وست» مدیر اطلاع رسانی شرکت این عینک که «eSight s» نام دارد گفت که این عینک ویژه هم اکنون در سازمان غذا و دارو ایالات متحده ثبت شده و در حال حاضر ۱۴۰ نابینا در شمال آمریکا از این عینک استفاده می‌کنند و از طریق آن می‌توانند ببینند.

خانم بتیز گفته می‌تواند از این به بعد راحت‌تر از قبل از نوزادش مراقبت کند.(مجله مهر)

1195



لینک منبع :مادر نابینایی که نوزادش را می‌بیند [+عکس]

مادر نابینایی که نوزادش را می‌بیند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../مادر-نابینایی-که-نوزادش-را-می-بیند‎Cached Similar25 ژانویه 2015 ... استفاده از یک عینک مخصوص باعث شد یک مادر نابینا بتواند نوزادش را بعد از تولد ببیند. Images for مادر نابینایی که نوزادش را می‌بیند [+عکس] مادر نابینایی که نوزادش را می‌بیند + عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/newspaper/view/071656.php 26 ژانویه 2015 ... استفاده از یک عینک مخصوص ، عینک eSight's ، مادر نابینا ، بدست اوردن دوباره بینایی ، بینایی با عینک مخصوص ، دیدن نوزاد ، دژنراسیون ماکولا,مادر ... مادر نابینایی که نوزادش را می‌بیند [+عکس] - پرشین ریپیر www.ldir.ir/جام-جم-آنلاین/346-مادر-نابینایی-که-نوزادش-را-می‌بیند-عکس خانم «کتی بتیز» از ۱۱ سالگی نابینا بوده‌است. اما او توانست در ۲۹ سالگی برای اولین بار نوزاده تازه متولد شده‌اش را با استفاده از یک عینک ویژه ببیند.ویدئوی منت.. . برترین تصاویر جهان در ۱۰ مرداد ۹۴ – news news.adbx.ir/d/2017/06/04/برترین-تصاویر-جهان-در-۱۰-مرداد-۹۴/‎Cached4 ژوئن 2017 ... عکس سوخته نوزاد ۱۸ ماهه فلسطینی کشته شده در «نابلس» ... خانه‌های ما تابوتی‌ست در پاگرد آپارتمان · مادر نابینایی که نوزادش را می‌بیند [+عکس] ... مرد “زن نما” در نمایشگاه مطبوعات! + عکس – news news.adbx.ir/d/2017/05/26/مرد-زن-نما-در-نمایشگاه-مطبوعات-عکس/‎Cached26 مه 2017 ... مرد “زن نما” در نمایشگاه مطبوعات! + عکس. در جالب و خواندنی ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ۳ ... و چه جایی برای آنها بهتر از نمایشگاهی که در آن واحد، دهها خبرنگار و عکاس ... مادر نابینایی که نوزادش را می‌بیند [+عکس] · مبارزه با پیری: روزی ۲۰ عدد مویز بخورید ... مادر نابینایی که نوزادش را می‌بیند + عکس - خبرخوان صبح رانکوه gilan.sobherankooh.ir/.../مادر-نابینایی-که-نوزادش-را-می‌بیند-عک.html‎Cached26 ژانویه 2015 ... استفاده از یک عینک مخصوص باعث شد یک مادر نابینا بتواند نوزادش را بعد از تولد ببیند.۰۳:۳۶ - ۱۳۹۳ دوشنبه ۶ بهمن » مادر نابینایی که نوزادش را ... نابینایان - خراسان شمالی | پایگاه خبری فاروج farooj.ir/tag.aspx?tag=نابینا‎Cachedروز جهانی نابینایان یا همان «عصای سفید» متعلق به کسانی است که با چشم دل به تماشای زندگی نشسته اند. ... مادر نابینایی که نوزادش را می‌بیند/عکس. استفاده از یک ... نابینایی که با ذهنش می بیند +عکس aela-net.tk/SAY/p/index.php?q...‎Cachedعکس: استهلال ماه مبارک رمضان ... نابینایی مشکلی است که ممکن است برای هر کسی رخ دهد و این افراد معمولا از جامعه کمی دور می ... مادر نابینایی که نوزادش را می بیند! نابینا - پرتال جامع تایا | taya.ir/Sara/Search/keyword/1¬¬q=نابینا__s-0-142.aspx مشق سپید خانم معلم روشندل برای کودکان استثنایی [عکس]. جام جم سرا- ... جایی که خانه‌هایش همیشه تاریکند [مجموعه عکس] ... مادر نابینایی که نوزادش را می‌بیند [+عکس].