مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه ترشی بندری

طرز تهیه:

ابتدا فلفل سبزها را بشویید و داخل کمی سرکه و نمک بجوشانید تا کمی نرم شود وسپس آنها را خرد کنید. تمبر هندی را در یک لیوان سرکه حل کنید و سپس آن را صاف نمایید.

گوجه‌فرنگی، هویج و سیب‌ترشی، کرفس و سیر را ریز خرد کنید. خیارها را جداگانه خرد کنید و روی آنها را نمک بپاشید و تا دو ساعت صبر کنید تا آب خیارها خارج شود.

موسیر را در مقداری آب بخیسانید تا نرم و تازه شوند. سپس آنها را خرد کنید. در یک ظرف مناسب تمام مواد را بریزید و روی آنها را با سرکه، آب گوجه‌فرنگی و نمک و ادویه‌جات بپوشانید. این ترشی را به مدت دو هفته در جای خنک نگهداری کنید تا آماده شود.



لینک منبع :طرز تهیه ترشی بندری

آموزش تهیه ترشی بندری - بیتوته www.beytoote.com/.../education-providing-port-pickle.html‎Cached Similarطرز تهیه : - فلفل های سبز قلمی را با کمی سرکه و نمک بجوشانید تا نرم شود. ... ادویه ترشی ، رب انار، آب گوجه فرنگی غلیظ شده و تمرهندی رقیق شده با سرکه را به مخلوط ... طرز تهیه ترشی بندری تند و خوشمزه | ستاره setare.com/fa/news/6820/طرز-تهیه-ترشی-بندری-تند-و-خوشمزه‎Cached23 ا کتبر 2016 ... ترشی بندری یکی از انواع چاشنی‌های غذایی تند و خوشمزه است. طرز تهیه ترشی بندری تقریبا مشابه ترشی مخلوط است اما رب انار و تمبر هندی دارد. ترشی بندری - طرز تهیه ترشی بندری ترشی خوشمزه جنوب ... - ایران کوک https://irancook.ir/12/01/torshi-bandari/567/‎Cachedترشی بندری = فلفل های سبز را با کمی سرکه و نمک بجوشانید تا نرم شوند سپس تمرهندی را درون ظرفی گذاشته و مقداری سرکه روی آن بریزید و به طور کامل هم بزنید ... طرز تهیه ترشی، طرز تهیه ترشی بندری - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/torshi1/6693.html‎Cached Similarطرز تهیه ترشی,ترشی بادمجان,ترشی بندری,طرز تهیه ترشی کلم قرمز,طرز تهیه ترشی مخلوط,طرز تهیه انواع ترشی,ترشی سیر,طرز تهیه ترشی لیته,طرز تهیه ترشی ... طرز تهیه "ترشی بندری" خانگی در کمترین زمان - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../طرز-تهیه-ترشی-بندری-خانگی-در-کمترین-زمان‎Cached25 مه 2017 ... ترشی بندری یکی از انواع چاشنی های غذایی تند و خوشمزه است که طرز تهیه آن در مطلب زیر آمده است. طرز تهیه ترشی بندری مخصوص به همراه نکات مهم - هفت گنج 7ganj.ir/طرز-تهیه-ترشی-بندری-مخصوص-به-همراه-نکات/‎Cached Similarطرز تهیه ترشی بندری مخصوص به همراه نکات مهم. 7,766 بازدید. 3 دقیقه مطالعه. ترشی بندری یکی از پرطرفدارترین ترشی ها است . با ما همراه شوید تا با طرز تهیه این ... دستور تهیه ترشی بندری فوق العاده لذیذ! +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../دستور-تهیه-ترشی-بندری-فوق-العاده-لذیذ.html‎Cachedمواد اولیه :آب گوجه فرنگی 1پیمانه (غلیظ) گوجه فرنگی5عدد ادویه ترشی 2قاشق سوپخوری سیب ترشی نیم کیلو کرفس 3شاخه فلفل سبز تند 50گرم گل کلم 1کیلو ... دستور تهیه ترشی بندری بازاری در خانه - سماتک www.samatak.com/.../دستور-تهیه-ترشی-بندری-بازاری-خانه.html‎Cachedترشی بندری یکی از پرطرفدارترین ترشی های ایرانی است که می توان ترشی بندری را در خانه درست کرد. در این پست سماتک طرز تهیه ترشی بندری بازاری را به شما ... طرز تهیه ترشی لیته خانگی - پارس ناز www.parsnaz.com/news_detail_15630.html‎Cachedطرز تهیه ترشی لیته خانگی ،مواد لازم بادمجان یک کیلو سبزی معطر پاک کرده نیم کیلو فلفل دلمه ی سبز یک عدد فلفل دلمه ی قرمز یک عدد سیر رنده شده یک قاشق. ترشی بندری chefartist.ir/showpages692.html‎Cached Similarادویه ترشی ۲ تا ۴ قاشق سوپخوری. گلپر, سیاه دانه و تخم گشنیز پودر شده ۳ تا ۴ قاشق سوپخوری. نمک و فلفل به میزان لازم. طرز تهیه. موسیر رو از شب قبل خیس کنید و ...