مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مغازه نانوایی به دلیل فروش ارزان نان پلمپ شد!

روز سه‌شنبه انتشار خبری مبنی بر پلمب یک نانوایی در شهرستان ورامین، موجب ایجاد واکنش‌های مختلفی نسبت به دلیل پلمب این نانوایی شد. آن‌طور که در این خبر به آن استناد شده است، این نانوایی در منطقه خیرآباد شهرستان ورامین به دلیل فروختن نان با قیمتی کمتر از نرخ مصوب، توسط کارگروه آرد و نان ورامین پلمب و از ادامه کار آن جلوگیری شد.

این واحد نانوایی، نان بربری را ۱۰۰ تومان ارزان‌تر از قیمت مصوب می‌فروخت و روزهای پنجشنبه نیز نان را به صورت رایگان و صلواتی به مردم عرضه می‌کرد. با شکایت عده‌ای از واحدهای خبازی شهرستان، کارگروه آرد و نان ورامین این واحد نانوایی را پلمپ کرد.

حسین میرزایی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین رعایت نرخ مصوب از سوی تمامی واحدهای نانوایی را الزامی قانونی دانست و در خصوص پلمب این واحد نانوایی به خبرنگار ایرنا گفت: رعایت قانون باعث ایجاد نظم در جامعه می‌شود و اگر قرار باشد هر کس به واسطه برداشت خود نسبت به برخورد با قانون اقدام کند نمی‌توان بازار مصرف را کنترل کرد.

وی بیان داشت: واحدهای نانوایی ملزم به رعایت قیمت ارائه شده هستند و نمی‌توانند گران‌تر یا ارزان‌تر از نرخ مصوب نان را عرضه نمایند زیرا این امر باعث ایجاد تنش در بازار مصرف می‌شود.

در این حال، یکی از مسئولان تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه بعید است این واحد نانوایی صرفا به دلیل ارزان‌فروشی پلمب شده باشد، اظهار داشت: نه‌ تنها در قانون به پلمب و برخورد با واحد صنفی به دلیل ارزان‌فروشی اشاره نشده است بلکه این‌ دست افراد باید به خاطر ارزان‌فروشی مورد تقدیر هم قرار بگیرند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این پرونده از سوی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت مورد رسیدگی قرار گرفته است، تعزیرات به این موضوع ورودی نخواهد داشت و مسئولان این مجموعه باید درباره آن، به ارائه توضیحات بپردازند.

انتشار این خبر و اعلام پلمب نانوایی مذکور به دلیل ارزان‌فروشی، موجی از واکنش‌ها و انتقادات را به مسئولان، بویژه در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است.

براساس مصوبه هیئت دولت در تاریخ ۱۴ آبان امسال، قیمت انواع نان از اول آذر ماه ۱۳۹۳، حداکثر به میزان ۳۰ درصد جهت جبران تعدیل قیمت گندم و افزایش سایر هزینه‌های دو سال اخیر کارخانجات آسیابانی و نانوایی‌ها نسبت به قیمت‌های رسمی و مصوب سال ۱۳۹۲ در سراسر کشور افزایش یافت. (تسنیم)



لینک منبع :مغازه نانوایی به دلیل فروش ارزان نان پلمپ شد!

Images for مغازه نانوایی به دلیل فروش ارزان نان پلمپ شد! مغازه نانوایی به دلیل فروش ارزان نان پلمپ شد! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../مغازه-نانوایی-به-دلیل-فروش-ارزان-نان-پلمپ-شد‎Cached8 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: در حالی که عمده شهروندان در کنار بالا بودن نرخ نان، از کیفیت پایین آن، به شدت گلایه‌مندند، مسئول اداره کل صنعت، معدن و تجارت شهرستان ... مغازه نانوایی به دلیل فروش ارزان نان پلمپ شد! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../مغازه-نانوایی-به-دلیل-فروش-ارزان-نان-پلمپ-شد‎Cachedواکنش‌های عمومی به یک خبر. مغازه نانوایی به دلیل فروش ارزان نان پلمپ شد! پنج شنبه 18 دی 1393 ساعت 14:49. جام جم سرا: در حالی که عمده شهروندان در کنار بالا بودن نرخ ... پلمپ یک نانوایی ارزان فروش/مجلس آماده سوال از وزیرشد iranianuk.com/.../پلمپ-یک-نانوایی-ارزان-فروش-مجلس-آماده-سوال-از-وزیرشد 9 ژانویه 2015 ... ایران وایر- پلمپ یک نانوایی در شهرستان ورامین به دلیل ارزان فروشی که به ... این در حالی است که بسیاری از مردم ورامین از کیفیت نان های عرضه شده در ... عنوان می‌کنم که به هیچ وجه نمی‌توان یک مغازه را به دلیل ارزان فروشی پلمپ کرد مگر ... مغازه نانوایی به دلیل فروش ارزان نان پلمپ شد! - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/d95835634159.html جام جم سرا: در حالی که عمده شهروندان در کنار بالا بودن نرخ نان، از کیفیت پایین آن، به شدت گلایه مندند، مسئول اداره کل صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین دلیل پلمب ... ماجرای تعطیلی نانوایی ارزان فروش چه بود؟ - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/news/.../ماجرای-تعطیلی-نانوایی-ارزان-فروش-چه-بود‎Cached10 ژانویه 2015 ... ماجرای تعطیلی نانوایی ارزان فروش چه بود؟ ... مجتبی خسروتاج، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون پلمپ یک واحد خبازی نان بربری در ورامین به دلیل ارزان فروشی و ... بود ولی این نانوایی که روز دوشنبه چند ساعتی پلمپ شد، احساس کرده برای ... از سوی دیگر صاحب مغازه نیز تمکن مالی مساعدی دارد و برای اینکه تعداد ... الف - نانوایی ارزان فروش در ورامین پلمپ شد alef.ir/vdcgnn9xzak9nx4.rpra.html?255250‎Cached Similar6 ژانویه 2015 ... یک واحد خبازی نان بربری در ورامین به دلیل ارزان فروشی و عرضه نان با قیمتی ... وی بیان داشت : واحدهای نانوایی ملزم به رعایت قیمت ارائه شده هستند و نمی توانند ...... آقا یعنی چه که درب مغازه را به علت ارزان فروشی و عمل خیر میبندید؟ ایرنا - نانوایی ارزان فروش در ورامین پلمپ شد www.irna.ir/fa/News/81453738/‎Cached Similar6 ژانویه 2015 ... تهران - ایرنا - یک واحد خبازی نان بربری در ورامین به دلیل ارزان فروشی و عرضه نان با قیمتی کمتر از نرخ مصوب، پلمب شد. نانوایی ارزان فروش در ورامین پلمپ شد - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../نانوایی-ارزان-فروش-در-ورامین-پلمپ-شد‎Cached6 ژانویه 2015 ... یک واحد خبازی نان بربری در ورامین به دلیل ارزان فروشی و عرضه نان با قیمتی کمتر از نرخ مصوب، پلمب شد. چرا نانوایی ارزان فروش پلمپ می شود « اجتماعی - یک دوست دات کام www.1doost.com/Post-19194.htm‎Cached22 ژانویه 2015 ... این نانوایی در منطقه خیرآباد شهرستان ورامین به دلیل فروختن نان با قیمتی ... اما به نظر می رسد که این انصاف برای نانوای ارزان فروش دردسر ساز شده است. ... تامل اینکه مهمترین عامل پلمپ این مغازه شکایت دیگر نانوایان ورامینی بوده است.