مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توصیه‌هایی برای خوشحال کردن همسر

انجام برخی کارها در زندگی مشترک، باعث احساس خوشحالی بیشتر بین زوجین و داشتن عشقی پایدار‌تر خواهد شد.

متاسفانه بعضی زن و شوهر‌ها فکر می‌کنند که هرچه بیشتر کار کنند، باعث خوشحالی بیشتر همسرشان می‌شود.

به طور مثال، بعضی مرد‌ها فکر می‌کنند که هر قدر بیشتر کار کنند همسرشان متوجه خواهد شد که خیلی دوستش دارند، در صورتی که لازم است بیشتر در کنار همسرشان باشند تا احساس صمیمیت بینشان بیشتر شود.


عشق و دوست داشتنتان را به فراوانی ابراز کنید:
آن قدر علاقه خود را به همسرتان بگویید تا وی از علاقه شما به خودش مطمئن شود؛ بنابراین برای خوشحال کردن همسرتان، از هر فرصتی استفاده کنید و به او بگویید: «دوستت دارم».


به همسرتان هدیه بدهید:
لازم نیست همیشه به دنبال هدیه‌های گران قیمت باشید چراکه یک شاخه گل یا یک جفت دستکش هم می‌تواند احساس خوشحالی را در همسرتان به وجود بیاورد.


برای همسرتان یادداشت‌های عاشقانه بنویسید:
این یادداشت‌ها می‌تواند روی کاغذ نوشته یا از طریق پیامک برای همسرتان ارسال شود.


به حرف‌های همسرتان گوش دهید:
توجه داشته باشید که بین شنیدن و گوش کردن تفاوت بسیار است چراکه در گوش کردن احساس همدلی وجود دارد. وقتی زن یا شوهری با دلسوزی و توجه، به مشکلات همسرش گوش می‌سپارد و فقط به دنبال ارائه راه حل نیست، احساس عشق را در طرف مقابل دو چندان می‌کند. در ضمن هیچ‌گاه سخنان همسرتان را بیهوده و مسخره یا پیش پا افتاده تلقی نکنید.


بپرسید برای کمک به او چه کاری می‌توانید انجام دهید:
پرسیدن همین سوال می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر ایجاد همدلی و خوشحال کردن همسرتان داشته باشد.


لبخند بزنید:
بیشتر اوقات بدون دلیل و زمانی که به همسرتان نگاه می‌کنید به جای داشتن چهره‌ای عبوس، لبخند بزنید. همین لبخندهای شما می‌تواند عاملی برای بیشتر خوشحال شدن همسرتان شود.


با یکدیگر به یک مکان‌های خاطره‌انگیز بروید:
به طور مثال، اولین پارک یا رستورانی که بعد از عقد با همسرتان رفته‌اید، می‌تواند پیشنهاد غافلگیرانه و جذابی باشد و باعث خوشحال شدن همسرتان شود. (دکتر مسعود خاکپور- کار‌شناس و مشاور خانواده/خراسان)



لینک منبع :توصیه‌هایی برای خوشحال کردن همسر

توصیه‌هایی برای خوشحال کردن شوهران - پارسی طب fa.parsiteb.com/توصیه‌هایی-برای-خوشحال-کردن-شوهران/‎Cached Similarخانه / روانشناسی / توصیه‌هایی برای خوشحال کردن شوهران ... هر واکنشی لازم است کمی تامل کنید و از خودتان صادقانه بپرسید «چه چیزی باعث شد رفتار همسرم عوض بشه؟ توصیه‌هایی برای خوشحال کردن همسر - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../توصیه‌هایی-برای-خوشحال-کردن-همسر‎Cached7 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: خوشحال کردن همسر مسئله‌ای نیست که به راحتی بتوان از کنار اهمیت آن گذشت. چه در دوران عقد که دوران شناخت یکدیگر است و چه در دوران پس ... 36 راه برای شاد کردن شوهر - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/299059/36-راه-برای-شاد-کردن-شوهر‎Cached20 فوریه 2016 ... باز هم این کار را انجام دهید و به تمام دلایلی که همسرتان را بهترین همسر می دانید، فکر کنید. همسر شما از اینکه فکر کند او هم شما را خوشحال می کند، شاد ... 36 راه برای شاد کردن شوهر - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/...raz/ways4-happy-husband.html‎Cachedخوشحال کردن شوهر,راههای شاد کردن شوهر,شوهرداری,شاد کردن همسر,همسرداری, علاقه به همسر, محبوب همسر,شاد کردن شوهر, Images for توصیه‌هایی برای خوشحال کردن همسر تک - روش خوشحال کردن خانم ها... doktorfh.blogfa.com/post-15.aspx‎Cached Similarولی آقایان نیز به چنین توصیه‌هایی احتیاج دارند به‌خصوص آقایانی که به رضایت و خوشحالی همسرشان اهمیت می‌دهند و به‌دنبال راه‌هایی برای بهتر کردن زندگی‌شان ... اگر عادت دارید با همسر یا نامزدتان همانند یکی از دوستان‌تان برخورد کنید باید بدانید که ... 10+1 روش شاد کردن خانم‌ها - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/125028/10-1-روش-شاد-کردن-خانم‌ها‎Cachedآفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سلامت‌نیوز نوشت: با اجرای روش‌های زیر می‌توانید همسر خود را شاد کنید: 1 ) زن‌‌ها دوست ندارند میهمان ناخوانده داشته باشند، بنابراین به آنها وقت کافی ... روش های خوشحال کردن شوهر در زندگی - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/160410/make-husband-happy/‎Cachedروش های خوشحال کردن شوهر - وفاداری و علاقه شما به همسرتان در زمان های سختی و مشکلات اثبات می شود لذا زمانی که شوهر تان دچار شکست شغلی، بیماری، بدهکاری و. توصیه هایی برای داشتن زندگی شاد دو نفره - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../توصیه-هایی-برای-داشتن-زندگی-شاد-دو-نفره‎Cachedوی ادامه داد: به علاوه برطرف کردن نیازهای اساسی افراد هم در این مقوله نباید نادیده ... توجه نیازمندم پس در این حالت اگر شوهر خانم این موارد را بداند همسر خود را تنها نگذاشته و ... همسرداری - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/eshgh.hamsardare/?l=fa‎Cached Rating: 4 - 49 votes - Free - Android - Business/Productivity راههای محبت به همسر چگونه از همسرمان انتقاد کنیم 40 نکته برای جلب توجه همسر و کاهش تنش در خانواده 10 باور اشتباه درمورد روابط زناشویی توصیه‌هایی برای خوشحال کردن ...