مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کودک معروف به «بندانگشتی» یکساله شد [+عکس]

«جف موریس» کودک یک ساله‌ای است که تنها به مهر مادری و با امیدهای او توانست زنده بماند و والدینش تنها دلیل زنده ماندنش را امید به زندگی و عشق به فرزندشان اعلام کرده‌اند زیرا همه پزشکان آن‌ها را جواب کردند.

این کودک هنگامی که به دنیا آمد تنها ۶۰۰ گرم وزن داشت و پزشکان او را یک کودک کامل نمی‌دانستند به همین علت لقب جنین نامرئی و نوزاد بند انگشتی را به او داده بودند. او زنده ماند و این روز‌ها همزمان با جشن تولد یک سالگی‌اش، در سلامت کامل به سر می‌برد. (باشگاه خبرنگاران)



لینک منبع :کودک معروف به «بندانگشتی» یکساله شد [+عکس]

Images for کودک معروف به «بندانگشتی» یکساله شد [+عکس] کودک معروف به «بندانگشتی» یکساله شد [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../کودک-معروف-به-بندانگشتی-یکساله-شد-عکس‎Cached6 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: سال گذشته پسر بچه بسیار کوچکی متولد شد که در بدو تولد، وزن او از یک کیسه شکر هم کمتر بود. این کودک به قدری کوچک بود که ... کودک معروف به «بندانگشتی» یکساله شد [+عکس] - جام جم ... - تی نیوز tnews.ir/news/5e7e35504399.html‎Cachedجام جم سرا: سال گذشته پسر بچه بسیار کوچکی متولد شد که در بدو تولد، وزن او از یک کیسه شکر هم کمتر بود. این کودک به قدری کوچک بود که براحتی در یک کف دست ... تصاویر/ کودک بندانگشتی 1ساله شد - صراط نیوز www.seratnews.ir/fa/news/.../تصاویر-کودک-بندانگشتی-1ساله-شد‎Cached6 ژانویه 2015 ... این کودک به قدری کوچک بود که کف دست پدرش به راحتی جا می شد و پزشکان هیچ امیدی به زنده ماندن او نداشتند. "جف موریس" کودک یک ساله ای است که ... تولد یک سالگی کودک بندانگشتی +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../تولد-یک-سالگی-کودک-بندانگشتی-عکس.html‎Cachedاین کودک به قدری کوچک بود که کف دست پدرش به راحتی جا می شد و پزشکان. ... "جف موریس" کودک یک ساله ای است که تنها به مهر مادری و با امیدهای او توانست زنده بماند و والدینش تنها دلیل زنده ماندنش را امید به زندگی و عشق به ... نوزاد مشهور چه بود چه شد؟ ساغر ساعی لیست فعالیت های من - کلوب www.cloob.com/profile/activity/listmy/username/ramesh.../t1420728436 به افتخــار دکتر مریم میرزاخانی که در فهرست الهام بخش ترین زنان دنیا قــرار گرفته . 2 سال پیش .... کودک معروف به «بندانگشتی» یکساله شد [+عکس]. 2 سال پیش. یادگاری از جهادِ سیزده ساله +عکس - واضح vazeh.com/n9536910/یادگاری-از-جهادِ-سیزده-ساله-عکس‎Cachedبا دیدن این عکس، می توان به درک صحیح تری از مسیری که این جوان رشید، تا رسیدن به سرمنزلِ شهادت طی کرد، ... کودک معروف به «بندانگشتی» یکساله شد [+عکس]. بندانگشتی - ویستا vista.ir/article/455571/بندانگشتی‎Cachedبرای خرید کتاب به سایت www.karaketab.com مراجعه کنید. کلمات در حال جستجو. میزان کار , یارانه لبنیات , تجلی، , بانوی , ردیاب سلامت , فرخ جلالی , ترسیدن گریه ... عجیب - سلامت آنلاین salamatonline.ir/page/archive.xhtml?wide=0&ms=0&pi=2...‎Cachedسلامت آنلاین- کودکی در یکی از بیمارستان‌های نیجریه بتازگی متولد شده که نه اندام تناسلی دارد و نه ... شد. گزیدگی توسط عنکبوتی که به «عنکبوت بیوه دروغین» معروف است، در دست او حفره‌ای بزرگ ایجاد کرد. ... بندانگشتی ۲۲ سانتی؛ تلاش کوچکترین نوزاد دنیا برای زندگی +عکس ... رشد عجیب مو و امیال جنسی در کودک یکساله هندی. Profile of shahreketab - شهرکتاب photos and videos | IRFS.AZ irfs.az/user/shahreketab‎CachedProfile information of shahreketab, شهرکتاب photos, videos. ... برای بچه ها به عنوان یکی از پرتیراژترین نویسنده های کودکان محسوب می شد در سال۱۳۰۵ در ..... او در سال ۱۸۵۴ به همسری معاون پدرش بنام آرتور نیکولز در آمد و یکسال بعد به دنبال ... هانس کریستین اندرسن نویسنده معروف اهل دانمارک در آوریل سال _۱۸۰۵_ در شهر ادنس به دنیا آمد.