مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه لوبیاپلو با پودر‌ گل محمدی

طرز تهیه:

ابتدا برنج را شسته و با نمک خیس کنید. لوبیا را هم خرد کرده و با مقداری آب و نمک بپزید. پیاز را هم خرد و سرخ کنید. گوشت چرخ کرده را به آن افزوده و تفت دهید. لوبیای پخته شده را صاف و به گوشت در حال تفت اضافه کنید و نمک و فلفل و رب‌گوجه را هم به آن بیفزایید و خوب تفت دهید. زعفران را هم روی آن بریزید و با یک لیوان آب بگذارید مواد با هم بجوشد و نیمی از آب آن تبخیر شود. برنج را جدا بپزید و آن را آبکش کنید.

قابلمه مناسبی را در نظر بگیرید و مقداری روغن ته آن بریزید و از نان برای ته دیگ استفاده کنید و روی حرارت بگذارید تا گرم شود. بعد مقداری برنج روی نان بریزید و از مواد سرخ شده لابه‌لای آن ریخته و همین طور ادامه داده تا همه برنج و مواد گوشتی و لوبیا را با هم درون قابلمه جای دهید و در این مرحله دارچین و پودر گل را روی برنج بپاشید. مقداری روغن را با یک فنجان آب داغ کنید و روی برنج ریخته و آن را دم کنید. بهتر است که برای طبخ لوبیا پلو، کره یا روغن جامد استفاده کنید. می‌توانید به جای رب گوجه فرنگی، گوجه تازه را رنده کرده و طعم رنگ متفاوتی به غذا بدهید. بعد از دم کشیدن، پلو را در دیس کشیده و با ماست چکیده از اعضای خانواده پذیرایی کنید.

چاردیواری (ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم)



لینک منبع :طرز تهیه لوبیاپلو با پودر‌ گل محمدی

طرز تهیه لوبیاپلو با پودر‌ گل محمدی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-لوبیاپلو-با-پودر‌-گل-محمدی‎Cached Similar5 ژانویه 2015 ... تصویر طرز تهیه لوبیاپلو با پودر‌ گل محمدی. طرز تهیه: ابتدا برنج را شسته و با نمک خیس کنید. لوبیا را هم خرد کرده و با مقداری آب و نمک بپزید. Images for طرز تهیه لوبیاپلو با پودر‌ گل محمدی طرز تهیه لوبیاپلو با پودر گل محمدی - نمناک namnak.com/لوبیا-پلو.p18443‎Cachedلوبیاپلو و طرز تهیه لوبیاپلو با پودر گل محمدی و طرز تهیه انواع غذاهای خارجی و ایرانی خوشمزه را در آشپزخانه نمناک ببینید. شیوه تهیه لوبیاپلو با پودر گل محمدی (2 عکس) - سرزه www.serze.com/شیوه-تهیه-لوبیاپلو-پودر-محمدی-عکس-1071693/‎Cached16 ژوئن 2016 ... طرز تهیه لوبیاپلو با پودر گل محمدی مواد ضروری برای لوبیاپلو با پودر گل محمدیلوبیا سبز خرد شده: 600 گرمبرنج: 5 پیمانهگوشت چرخ کرده: 450 ... لوبیاپلو با پودر‌ گل محمدی payeshonline.com/news/12974/لوبیاپلو-با-پودر‌-گل-محمدی 17 آگوست 2015 ... گل محمدی پودر شده: یک قاشق غذاخوری. رب گوجه فرنگی: ۴ تا ۵ قاشق غذاخوری. روغن: به میزان لازم. طرزتهیه: ابتدا برنج را شسته و با نمک خیس کنید. طرز تهیه لوبیاپلو با پودر گل محمدی | | linkchee.com/fydrcaaaaaaia/‎Cached31 دسامبر 2016 ... با پودر گل محمدی. لوبیا سبز خرد شده:600 گرم. برنج:5 پیمانه. گوشت چرخ کرده:450 گرم. دارچین و نمک و فلفل:به میزان لازم. زعفران حل کرده:3 قاشقغذا ... دستور پخت لوبیا پلو با لوبیا چشم بلبلی و گوشت - روزنه آنلاین rozanehonline.com/دستور-پخت-لوبیا-پلو-با-لوبیا-چشم-بلبلی-و/‎Cached5 جولای 2017 ... معمولا لوبیا پلو را با روش های بسیار مختلفی تهیه میکنند در زیر دستور پخت لوبیا پلو ... ادویه پلو : به میزان لازم ( زیره – دارچین – پودر گل محمدی ) طرز تهیه لوبیا پلو با گوشت - کترینگ کلاسیک www.cateringclassic.com/طرز-تهیه.../84-طرز-تهیه-لوبیا-پلو-با-گوشت.html‎Cachedطرز تهیه زرشک پلو با مرغ ... لوبیا پلو از اون غذاهای خوشمزه و خوش خوراکی که طرفدارهایی خودش و داره من خودم به شخصه ... پیاز ها رو خرد کنید و سرخ کنید . ... دارین از گل استفاده کنید ، موقع لابلا ریختن مواد گل ها رو هم پودر کنید و لابلای برنج بپاشید . پختن سگ زنده در آب جوش + تصاویر - psot www.1arckhu.ir/17529.html‎Cached... طرز تهیه لوبیاپلو با پودر گل محمدی · خودسوزی زن مشهدی مقابل چشمان خانواده اش ... ظلم هایی است که به انواع حیوانات می شود، چینی ها هم با این تصاویر خودی نشان داده اند. کرم های پوستی و تاثیر آن بر پوست - سایت colormatchcomp.ir/25325.html?s=‎Cachedتک چرخ زدن 12 نفره با موتور در ایران! + عکس · بهنوش بختیاری|کنایه بهنوش بختیاری در برنامه فرزاد حسنی · طرز تهیه لوبیاپلو با پودر گل محمدی · خودسوزی زن مشهدی ...