مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

احتمال ابتلا به دیابت با مصرف گوشت فرآوری‌شده

بر اساس این تحقیقات، خوردن روزانه ۵۰ گرم گوشت قرمز فرآوری شده تا میزان ۵۱ درصد خطر ابتلا به دیابت را افزایش می‌دهد. همچنین مشخص شد این خطر با جایگزین کردن مغز‌ها، گوشت سفید، لبنیات کم چرب و پروتئین‌های گیاهی از جمله حبوبات کاهش می‌یابد.

این نتایج طی ۲۸ سال و با بررسی پرسشنامه‌هایی به دست آمده است که توسط بیش از ۲۰۴ هزار پرستار و متخصص بهداشت در آمریکا تکمیل شده‌اند.

این تحقیق توسط محققان دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه هاروارد انجام شده و در مجله تغذیه آمریکا به چاپ رسیده است. (ایسنا)



لینک منبع :احتمال ابتلا به دیابت با مصرف گوشت فرآوری‌شده

احتمال ابتلا به دیابت با مصرف گوشت فرآوری‌شده - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../احتمال-ابتلا-به-دیابت-با-مصرف-گوشت-فرآوری‌شده‎Cached2 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: محققان آمریکایی دریافتند مصرف زیاد گوشت‌های فرآوری شده از جمله سوسیس و کالباس و به طور کلی فست فود‌ها به طور قابل توجهی خطر ... مصرف گوشت قرمز و خطر ابتلا به دیابت - پزشک شما www.pezeshkshoma.ir/article/مصرف-گوشت-قرمز-و-خطر-ابتلا-به-دیابت 11 ژوئن 2012 ... در این مطالعه که برای تعیین ارتباط بین مصرف گوشت قرمز و ابتلا به ... گرم از محصولات گوشتی فرآوری شده مثل سوسیس و کالباس احتمال ابتلا به ... مصرف گوشت قرمز و خطر ابتلا به دیابت - رژیم درمانی نوین www.novindiet.com/.../مصرف-گوشت-قرمز-و-خطر-ابتلا-به-دیابت‎Cached Similar10 ژوئن 2012 ... مصرف گوشت قرمز و خطر ابتلا به دیابت لاغری,کاهش وزن,چاقی,تغذیه,رژیم ... از محصولات گوشتی فرآوری شده مثل سوسیس و کالباس احتمال ابتلا به ... مصرف روزانه گوشت قرمز خطر ابتلا به دیابت نوع دوم رازیادمیکند diabet.blogsky.com/1390/08/19/post-2/ این کارشناسان تاکید کردند: مصرف ۵۰ گرم گوشت قرمز فرآوری شده در روز احتمال ابتلا به دیابت را ۵۱ درصد افزایش می دهد و همچنین مصرف ۱۰۰ گرم گوشت قرمز فرآوری ... مصرف گوشت قرمز و احتمال ابتلا به دیابت - مرکز اطلاعات فنی ایران tici.info/default.aspx?dir=Learn_min&file=906074.htm‎Cached Similarمصرف گوشت قرمز و احتمال ابتلا به دیابت ... متخصصان می‌گویند خوردن 50 گرم گوشت فرآوری شده در روز تا 51 درصد احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش می‌دهد. گوشت های فرآوری شده وخطر ابتلا به بیماری قلبی و دیابت diabetestma.org/.../گوشت%20های%20فرآوری%20شده%20وخطر%20ابتلا%20به%20بی...‎Cached Similarگوشت های فرآوری شده وخطر ابتلا به بیماری قلبی و دیابت. ... مصرف هیچ نوعی از گوشت به احتمال افزایش سکته مرتبط نیست اما از آنجائیکه تنها 3 مطالعه از 20 تحقیق ... مصرف سوسیس و کالباس ، خطر ابتلا به بیماری قلبی را 42 درصد و ... www.pezeshk.us/?p=21338‎Cachedبراین اساس مصرف هر 50 گرم گوشت فراوری شده خطر ابتلا به بیماری قلبی را 42 ... به گفته این محقق بیشترین احتمال ابتلا به دیابت نوع دوم مربوط به کسانی است که ... ارتباط بین گوشت قرمز و دیابت | سلامت اندیش فلورا sa-felora.ir/1395/07/ارتباط-بین-گوشت-قرمز-و-دیابت/‎Cachedتحقیقات مختلف نشان می‌دهد گوشت‌های فرآوری‌شده احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد. احتمال ابتلا به این بیماری در افرادی که گوشت مصرف می‌کنند تقریبا دو ... مصرف روزانه گوشت قرمز و خطر ابتلا به دیابت - دکتر یحیی پاسدار www.drpasdar.com/2016-06-24-15-01.../40-2016-07-07-13-29-14‎Cached7 جولای 2016 ... این کارشناسان تاکید کردند: مصرف ۵۰ گرم گوشت قرمز فرآوری شده در روز احتمال ابتلا به دیابت را ۵۱ درصد افزایش می دهد و همچنین مصرف ۱۰۰ گرم ... [PDF] ارتباط مصرف گوشت قرمز، گوشت فراوری شده، احشاء، ماهی و ماکیان، با ... https://nsft.sbmu.ac.ir/article-1-1396-fa.pdf‎Cachedارﺗﺒﺎط ﻣﺼﺮف ﮔﻮﺷﺖ ﻗﺮﻣﺰ، ﮔﻮﺷﺖ ﻓﺮاوری ﺷﺪه، اﺣﺸﺎء، ﻣﺎﻫﯽ و ﻣﺎﮐﯿﺎن، ﺑﺎ رﯾﺴﮏ اﺑﺘﻼ ﺑﻪ ﺳﺮﻃﺎن ... اﺣﺘﻤﺎل ارﺗﺒﺎط ﻣﺼﺮف ﮔﻮﺷﺖ ﻗﺮﻣﺰ و ﮔﻮﺷﺖ ﻓﺮاوری ﺷﺪه ﺑﺎ اﻓﺰاﯾﺶ ﺧﻄﺮ اﺑﺘﻼ ﺑﻪ ﺳﺮﻃﺎن ﭘﺮوﺳﺘﺎت ﻣﻄﺮح ﺷﺪه ..... اﺑﺘﻼ ﺑﻪ دﯾﺎﺑﺖ. 03/0b. ﺑﻠﻪ. 13)26(. 7)7(. ﺧﯿﺮ. 37)74(. 93)93(. اﺑﺘﻼ ﺑﻪ ﭘﺮﻓﺸﺎری ﺧﻮن. 01/0b. ﺑﻠﻪ.