مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قاتل معلم بروجردی: آقای خشخاشی آدم خوبی بود، نمی‌خواستم بمیرد

به گزارش جام جم سرا، «محمد - ک» که خود را «محمد امین - ص» فرزند علی معرفی کرده، افزود: وقتی آن اتفاق افتاد، فکر نمی‌کردم مرده باشد، بعد که متوجه شدم مرده، خیلی ترسیدم و فرار کردم.

او گفت: خیلی زود از کار خود پشیمان شدم و تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم و مجازات شوم، اما خیلی ترسیده بودم و نتوانستم این کار را انجام بدهم، بنابراین کمی پول تهیه کردم و از شهر بروجرد فرار کردم.

محمد اضافه کرد: بعد از مدتی به تهران آمدم. در تهران مدتی آواره بودم تا این‌که با یک نفر درگیر شدم و سر از کانون اصلاح و تربیت درآوردم اما اسم واقعی خودم را به آنها نگفتم.

این متهم نوجوان همچنین گفت: من اشتباه کردم، آقای خشخاشی آدم خوبی بود، از کارم پشیمانم، نمی خواستم بمیرد.

وی تاکنون هیچ اشاره ای به انگیزه کار خود نکرده است و کاراگاهان و متخصصان رفتار درمانی مشغول بررسی انگیزه او از دست زدن به این اقدام خشن هستند.



لینک منبع :قاتل معلم بروجردی: آقای خشخاشی آدم خوبی بود، نمی‌خواستم بمیرد

Images for قاتل معلم بروجردی: آقای خشخاشی آدم خوبی بود، نمی‌خواستم بمیرد قاتل معلم بروجردی: آقای خشخاشی آدم خوبی بود، نمی‌خواستم بمیرد jamejamonline.ir/.../قاتل-معلم-بروجردی-آقای-خشخاشی-آدم-خوبی-بود،-نمی‌خواستم-بمیرد‎Cached31 دسامبر 2014 ... جام جم سرا: دانش‌آموز ۱۵ سالۀ دبیرستان حافظی بروجرد، قاتل «محسن خشخاشی»، معلم بروجردی پس از شناسایی و دستگیری گفت: آقای خشخاشی معلم ... قاتل معلم بروجردی:آقای خشخاشی آدم خوبی بود،نمی‌خواستم بمیرد www.niksalehi.com/.../قاتل-معلم-بروجردیآقای-خشخاشی-آدم-خوبی.html‎Cachedآقای خشخاشی معلم خوبی بود و من فکر نمی‌کردم با حمله چاقوی من بمیرد.دانش‌آموز ۱۵ سالۀ دبیرستان حافظی بروجرد، قاتل «محسن خشخاشی»، معلم بروجردی پس از شناسایی. قاتل نوجوان معلم بروجردی:آقای خشخاشی آدم خوبی بود،نمی‌خواستم بمیرد ... https://www.irstyle.net/قاتل-نوجوان-معلم-بروجردیآقای-خشخاشی-آ/‎Cachedدانش‌آموز ۱۵ سالۀ دبیرستان حافظی بروجرد، قاتل «محسن خشخاشی»، معلم بروجردی گفت:آقای خشخاشی معلم خوبی بود و من فکر نمی‌کردم با حمله چاقوی من بمیرد. قاتل معلم بروجردی: آقای خشخاشی آدم خوبی بود، نمی‌خواستم بمیرد ... www.melli.org/قاتل-معلم-بروجردی-آقای-خشخاشی-آدم-خوبی/‎Cached1 ژانویه 2015 ... پسر پانزده‌ساله که با ضربات چاقو معلم خود را در شهرستان بروجرد کشته و گریخته بود، پس از سی و هفت روز زندگی مخفیانه در کانون اصلاح و تربیت ... میگنا - قاتل معلم بروجردی دستگیر شد + صحبت های قاتل www.migna.ir/vdcdso0x.yt0j56a22y.html‎Cached Similar1 ژانویه 2015 ... وی جستجو برای دستگیری قاتل معلم بروجردی در شهرستان‌های اهواز، آبادان، نهاوند و بروجرد را یادآور شد و ... آقای خشخاشی آدم خوبی بود، نمی‌خواستم بمیرد قاتل معلم بروجردی: آقای خشخاشی آدم خوبی بود، نمی‌خواستم بمیرد - کلوب www.cloob.com/c/jamejamcpi/114379365‎Cached31 دسامبر 2014 ... جام جم سرا: دانش‌آموز ۱۵ سالۀ دبیرستان حافظی بروجرد، قاتل «محسن خشخاشی»، معلم بروجردی پس از شناسایی و دستگیری گفت: ... جزیـیات خبر در ... قاتل معلم بروجردی: آقای خشخاشی آدم خوبی بود، نمی‌خواستم بمیرد - همیار ... hamyaronline.ir/.../قاتل-معلم-بروجردی-آقای-خشخاشی-آدم-خوبی-بود،-نمی‌خواستم-بمیرد 31 دسامبر 2014 ... قاتل معلم بروجردی: آقای خشخاشی آدم خوبی بود، نمی‌خواستم بمیرد. همزمان با برگزاری چهلمین روز درگذشت محسن خشخاشی که اول آذر ماه به دست یکی از ... رونمایی از سنگ قبر «محسن خشخاشی» [مجموعه عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../رونمایی-از-سنگ-قبر-محسن-خشخاشی-مجموعه-عکس‎‎Cached31 دسامبر 2014 ... برچسب‌ها : محسن خشخاشی معلم بروجردی بروجرد مراسم چهلم مجموعه عکس .... تصویر قاتل معلم بروجردی: آقای خشخاشی آدم خوبی بود، نمی‌خواستم بمیرد ... مجموعه مطالب اعضا با موضوع پزشکی و سلامت - تبیان زنجان www.tebyan-zn.ir/userpapers/sender/8/17135/10/default.html قاتل معلم بروجردی دستگیر شد - صحبت های قاتلکشف روش به تاخیر انداختن ... گفت: من اشتباه کردم، آقای خشخاشی آدم خوبی بود، از کارم پشیمانم، نمی خواستم بمیرد.