مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شکوۀ همسر ۱۵ ساله از عصبانیت شوهر ۲۷ ساله

با توجه به اینکه شما و همسرتان ۱۲ سال اختلاف سنی دارید باید توجه داشته باشید که همه زن و شوهر‌ها برای تداوم زندگی مشترکشان به کسب مهارت‌هایی نیازمندند. مخصوصا زمانی که اختلاف سنی آن‌ها زیاد است یا یکی از طرفین هنوز در مرحله کسب هویت است، اهمیت این امر، بیش از پیش احساس می‌شود. بنابراین بهتر است تلاش کنید از طریق مطالعه کتاب‌های مختلف، شرکت در مجالس مذهبی و درس اخلاق، تفکر در زندگی خانواده‌های موفق و رمز توفیق آنان، اطلاعات خود را افزایش دهید و از طریق تقویت اعتماد به نفس و بهره گیری از تجارب ارزنده دیگران، خود را برای برخورد منطقی با مشکلات زندگی آماده سازید.


هنگام عصبانیت شوهرتان غر نزنید

با شوهرتان طوری رفتار کنید که با شما احساس راحتی کند. اگر دیدید شوهرتان عصبانی است، او را مدتی تنها بگذارید. اگر فکر می‌کنید که مسئله خاصی باعث عصبانیت همسرتان می‌شود، از طرح آن موضوعات و قرار گرفتن در آن شرایط اجتناب کنید. نباید در زمان عصبانیت شوهرتان، غر بزنید زیرا نتیجه‌ای جز بد‌تر شدن شرایط ندارد. با محبت از او بخواهید آرام‌تر باشد و با عصبانیت خود، باعث کم شدن محبتتان نشود. به او بگویید که دوستش دارید و نکات زیر را نیز رعایت کنید:


رفتارهای کودکانه‌تان را کنار بگذارید

به همسر خود احترام بگذارید و با او محترمانه صحبت کنید. یادآوری می‌کنم که شما همسر او هستید و هرچند ۱۵ ساله هستید، اما لازم است از رفتارهای کودکانه فاصله بگیرید و ارتباطی بزرگسالانه برقرار کنید. از داشتن نگرشهای آرمانگرایانه و شاعرانه در مسئله ازدواج و نیز انتظارات غیر واقع بینانه اجتناب کنید و از بیان سخن‌های نسنجیده پرهیز کنید تا مورد سرزنش شوهرتان قرار نگیرید.


ذهنیت منفی به شوهرتان نداشته باشید

دقت کنید در چه زمان و در رابطه با چه موضوعی همسرتان خشمگین می‌شود و تلاش کنید زمان دیگر و طریقه بیان متفاوت‌تری را جایگزین آن کنید. هنگام عصبانیت شوهرتان از ادامه دادن بحث و مجادله کردن بپرهیزید. همچنین از مسخره کردن و گفتن سخنان طعنه‌آمیز و دوپهلو، رفتارهایی مانند متلک، تحقیر و به رخ کشیدن دیگران که موجب افزایش مقاومتهای روانی در طرف مقابل می‌شود، بپرهیزید. از زدن برچسب های ناگوار و نامطلوب مانند بدقول، شلخته، کله شق، یکدنده، لجباز و خودخواه به شوهرتان پرهیز کنید چراکه باعث شکل گیری ذهنیت منفی درباره شوهرتان در ذهن خودتان می‌شود و ممکن است همه توصیه‌های شوهرتان را نوعی سرزنش تصور کنید.


علاقه‌تان را ابراز و اثبات کنید

به شوهرتان ابراز محبت کنید و در عمل هم علاقه‌تان را به او ثابت کنید. سعی کنید فهرستی از قابلیت‌ها و صفات مثبت همسر خود را بنویسید و در ارتباطاتی که با او دارید از صفات برجسته و مثبت او تعریف کنید و از این طریق فضای گفت‌و‌گو‌هایتان را به فضایی گرم و صمیمی و آکنده از روحیه مثبت تبدیل کنید.
برای ایجاد تفاهم با همسرتان از هنر خوب شنیدن و خوب گوش دادن استفاده کنید و بدقت به گفتار او توجه کنید، کلامش را قطع نکنید و اجازه دهید که مطالب خود را به طور کامل بیان کند. (منیژه مسگری - کار‌شناس ارشد مشاوره خانواده/خراسان)



لینک منبع :شکوۀ همسر ۱۵ ساله از عصبانیت شوهر ۲۷ ساله

Images for شکوۀ همسر ۱۵ ساله از عصبانیت شوهر ۲۷ ساله شکوۀ همسر ۱۵ ساله از عصبانیت شوهر ۲۷ ساله - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../شکوۀ-همسر-۱۵-ساله-از-عصبانیت-شوهر-۲۷-ساله‎Cached28 دسامبر 2014 ... جام جم سرا: ۱۵ ساله‌ام و همسری ۲۷ ساله دارم که اصلا مرا درک نمی‌کند. بعضی وقت‌ها به خاطر کارهایی که نمی‌دانم خوب است یا بد، مرا سرزنش می‌کند و خیلی زود ... شوهرم هنگام عصبانیت یا خودش را می‌زند یا چیزی را می‌شکند! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../شوهرم-هنگام-عصبانیت-یا-خودش-را-می‌زند-یا-چیزی-را-می‌شکند‎‎Cached30 دسامبر 2014 ... همسرم وقتی عصبانی می‌شود حتما باید چیزی بشکند یا خودش را بزند تا آرام بگیرد. بیشتر ... تصویر شکوۀ همسر ۱۵ ساله از عصبانیت شوهر ۲۷ ساله ... همسران - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Sara/service/07-270-289/37/همسران شکوۀ همسر ۱۵ ساله از عصبانیت شوهر ۲۷ ساله. یکشنبه 7 دی 1393 10:32; مشاوره. جام جم سرا: ۱۵ ساله‌ام و همسری ۲۷ ساله دارم که اصلا مرا درک نمی‌کند. بعضی وقت‌ها به خاطر ... اختلاف سنی - جام جم آنلاین 77.104.65.15/Online/Search/keyword/1?q=اختلاف%20سنی شکوۀ همسر ۱۵ ساله از عصبانیت شوهر ۲۷ ساله. جام جم سرا: ۱۵ ساله‌ام و همسری ۲۷ ساله دارم که اصلا مرا درک نمی‌کند. بعضی وقت‌ها به خاطر کارهایی که نمی‌دانم خوب است یا بد، ... زن ۲۷ ساله قربانی عصبانیت آنی شوهرش شد+عکس - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931030000540‎Cached Similar20 ژانویه 2015 ... یک لحظه عصبانیت، «ایمان» ۲۸ ساله را به قاتل همسرش تبدیل کرد و سحر ۲۷ ساله در آتش خشم همسر سوزانده شد. اختلاف سنی - Balatarin https://www.balatarin.com/tag/اختلاف%20سنی‎Cachedشکوۀ همسر ۱۵ ساله از عصبانیت شوهر ۲۷ ساله! samband27 جامعه ۳ سال پیش news. iranema.ir ۱۲۰ کلیک. thumbnail با توجه به اینکه شما و همسرتان ۱۲ سال اختلاف سنی ... والدینم نمی‌دانند؛ در ۲۶ سالگی شوهر زنی ۵۸ ساله شده‌ام! - مجله خبر روز ... khabrroz.ir/والدینم-نمی‌دانند؛-در-۲۶-سالگی-شوهر-ز-4/‎Cachedجام جم سرا- جوانی ۲۶ساله، کارمند و از خانواده‌ای مرفهم که یک سال پیش با خانمی ۵۸ساله ازدواج کرده‌ام. در واقع زنم ۳۲ ..... تصویر شکوۀ همسر ۱۵ ساله از عصبانیت شوهر ۲۷ ساله ... کمبود تمایل جنسی‌ و نوازش نکردن همسر و ناراضی بودن همسر، شوهر ۳۳ ... ► 14:07https://www.youtube.com/watch?v=xFIjJvyb2RI Feb 22, 2017 - 14 min - Uploaded by The Science of Reality دکتر فرهنگ هلاکویی | کمبود تمایل جنسی‌ و نوازش نکردن همسر و ناراضی بودن همسر، شوهر ۳۳ ساله، کمبود تستوسترون و راه‌های درمان. شکوۀ همسر ۱۵ ساله از عصبانیت - آگهی در مطلب ها ww2.matlabhaa.ir/detail/f521daccd06503a59ef30c37c00f317a/.../5/‎Cachedشکوۀ همسر ۱۵ ساله از عصبانیت ،جک s5 تلفیقی از آئودی و هیوندا تصاویر مدافع ... جام‌جم سرا شکوۀ همسر ۱۵ ساله ،جام جم سرا ۱۵ ساله‌ام و همسری ۲۷ ساله دارم که اصلا مرا درک ...