مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گرم کردن اتاق با ۴ عدد شمع کوچک [+عکس]

«اگلو» یک دستگاه گرم کننده سفالی است که اتاق را با شمع گرم می‌کند و موجب صرفه جویی در مصرف برق می‌شود. این ظرف سفالی که با ۴ شمع روشن می‌شود، نیازی به استفاده از برق ندارد و چنان که گفته شده، به مدت ۵ ساعت می‌تواند گرما تولید کند.

به نظر می‌رسد سیستم اصلی کار این دستگاه، همان گونه است که جام جم سرا چندی پیش در مطلبی با عنوان «با دو گلدان و چند شمع خانه‌تان را گرم کنید! +عکس» منتشر کرد.

(فارس)



لینک منبع :گرم کردن اتاق با ۴ عدد شمع کوچک [+عکس]

Images for گرم کردن اتاق با ۴ عدد شمع کوچک [+عکس] گرم کردن اتاق با ۴ عدد شمع کوچک [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../گرم-کردن-اتاق-با-۴-عدد-شمع-کوچک-عکس‎Cached Similar26 دسامبر 2014 ... جام جم سرا: یک دانشجوی ایتالیایی دستگاهی به نام «اگلو» ساخته است که قادر به گرم کردن یک اتاق ۲۰ متری است؛ این دستگاه شبیه به کلبه ... گرم کردن اتاق با ۴ عدد شمع کوچک [+عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../گرم-کردن-اتاق-با-۴-عدد-شمع-کوچک-عکس‎Cached18 ژانویه 2014 ... جام جم سرا: یک دانشجوی ایتالیایی دستگاهی به نام «اگلو» ساخته است که قادر به گرم کردن یک اتاق ۲۰ متری است؛ این دستگاه شبیه به کلبه ... گرم کردن یک اتاق ۲۰ متری با ۴ عدد شمع کوچک + عکس | ساتین saten.ir/50496/گرم-کردن-یک-اتاق-۲۰-متری-با-۴-عدد-شمع-کوچ/‎Cached27 دسامبر 2014 ... «اگلو» یک دستگاه گرم کننده سفالی است که اتاق را با شمع گرم می‌کند و موجب صرفه جویی در مصرف برق می‌شود. یک دانشجوی ایتالیایی دستگاهی به ... گرم کردن اتاق با ۴ عدد شمع کوچک [+عکس] – news news.adbx.ir/d/2017/06/.../گرم-کردن-اتاق-با-۴-عدد-شمع-کوچک-عکس/‎Cached5 ژوئن 2017 ... «اگلو» یک دستگاه گرم کننده سفالی است که اتاق را با شمع گرم می‌کند و موجب صرفه جویی در مصرف برق می‌شود. این ظرف سفالی که با ۴ شمع روشن ... گرم کردن اتاق با ۴ عدد شمع کوچک [+عکس] - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/1ED634996305.html‎Cached18 ژانویه 2014 ... جام جم سرا: یک دانشجوی ایتالیایی دستگاهی به نام «اگلو» ساخته است که قادر به گرم کردن یک اتاق ۲۰ متری است؛ این دستگاه شبیه به کلبه اسکیمو ... گرم کردن اتاق با ۴ عدد شمع کوچک [+عکس] - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/جام-جم-آنلاین/1ed634996305.html‎Cachedجام جم سرا: یک دانشجوی ایتالیایی دستگاهی به نام «اگلو» ساخته است که قادر به گرم کردن یک اتاق ۲۰ متری است؛ این دستگاه شبیه به کلبه اسکیمو ها در قطب شمال ... گرم کردن اتاق با ۴ عدد شمع کوچک [+عکس] - پرشین ریپیر www.ldir.ir/جام-جم-آنلاین/339-گرم-کردن-اتاق-با-۴-عدد-شمع-کوچک-عکس 6 آوریل 2015 ... «اگلو» یک دستگاه گرم کننده سفالی است که اتاق را با شمع گرم می‌کند و موجب صرفه جویی در مصرف برق می‌شود. این ظرف سفالی که با ۴ شمع روشن ... گرم کردن اتاق با ۴ عدد شمع کوچک [ عکس] - رهتا www.rahta.com/id/.../گرم_کردن_اتاق_با_۴_عدد_شمع_کوچک_[+عکس] 21 مه 2015 ... گرم کردن اتاق با ۴ عدد شمع کوچک [+عکس] ... «اگلو» یک دستگاه گرم کننده سفالی است که اتاق را با شمع گرم می‌کند و موجب صرفه جویی در مصرف ... گرم کردن یک اتاق ۲۰ متری با ۴ عدد شمع کوچک + عکس - وبلاگ تفریحی funoman.blogsky.com/.../گرم-کردن-یک-اتاق-۲۰-متری-با-۴-عدد-شمع-کوچک-عکس‎Cached27 دسامبر 2014 ... «اگلو» یک دستگاه گرم کننده سفالی است که اتاق را با شمع گرم می‌کند و موجب صرفه جویی در مصرف برق می‌شود. یک دانشجوی ایتالیایی دستگاهی به ...