مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شمام یه چیزی یاد گرفتین! اعصاب دیگه چیه؟!

جام جم سرا: نشست آن جلو، بغل راننده. در را هم یواش بست بیچاره؛ ولی پیرمرد صدایش درآمد که چرا در را محکم بستی؟
مسافر حرفش را کمی مزمزه کرد و گفت: «شمام مث این که اعصاب نداریا، پدر جان!»
چاشنی را منفجر کرده بود.
پیرمرد در حال راندن شروع کرد به داد و بیداد: «اعصاب؟ اعصاب چیه دیگه آقا؟! همه از دکترا یاد گرفتن هی هرچی نمی‌دونن می‌گن اعصاب اعصاب! می‌گه اعصاب نداری. کی داره؟ کو اعصاب اصلن؟ ایناها؛ این دسته، این پائه، این سره، این شکمه، اون تو رو بشکافی اون معده‌س، اون روده‌س، اون جگره، اون کلیه‌س. ولی این اعصاب کو؟! ها؟! شما اعصاب دیدی تا حالا؟»
ما چهار تا مسافر ساکت ماندیم و رعایت اعصاب نداشته‌ پیرمرد را کردیم؛ ولی گمانم هر کدام‌مان داشتیم فکر می‌کردیم «اعصاب؟ واقعا اعصاب منظور چی هست؟» (حسین وحدانی/شهروند)



لینک منبع :شمام یه چیزی یاد گرفتین! اعصاب دیگه چیه؟!

شمام یه چیزی یاد گرفتین! اعصاب دیگه چیه؟! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../شمام-یه-چیزی-یاد-گرفتین-اعصاب-دیگه-چیه؟‎Cached25 دسامبر 2014 ... تصویر شمام یه چیزی یاد گرفتین! اعصاب دیگه چیه؟! جام جم سرا: نشست آن جلو، بغل راننده. در را هم یواش بست بیچاره؛ ولی پیرمرد صدایش درآمد که چرا ... Images for شمام یه چیزی یاد گرفتین! اعصاب دیگه چیه؟! 10 جمله ای که هرگز نباید به مادرشوهر گفت - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../10-جمله-ای-که-هرگز-نباید-به-مادرشوهر-گفت‎Cached Similar17 ژوئن 2013 ... مثال: عروس جودی به او گفت که اگر به چیزی نیاز داشت بگوید. ... سیاست، مذهب و موضوعات حساس دیگر باعث می شوند که شام خانوادگی تبدیل به صحنه جنگ شود. ..... دستبند رژلب زنجیرپا همه چی رنگ مو زبون درازی هم که دیگه حد و حساب نداره اصلا ..... سلام مادرشوهر منم اینجوریه همش پشت سر به شوهرم یاد میده الکی اشک میریزه ... راهکار عاشق کردن یه مرد به زن چیه؟ • دونفره https://www.2nafare.com/.../راهکار-عاشق-کردن-یه-مرد-به-زن-چیه؟/‎Cachedدقیقا هر کاری که خانما انجام بدن مرد همونو قشنگ مثل یه بچه یاد میگیره و انجام میده خودم به ..... راستی مرد باید خیلی چیزا رو بهش بگی تا اون چیزی که میخوای بشه مثلأ من خودم به ... بهم زدم اما چون وابسته شدم میزنگه ج میدم بعد قهرمیکنم میگه مشکل اعصاب داره … ... به عبارت دیگه با بی محلی همیشه در ظاهر مردها عاشقتر شدن اما در باطن در درون می ... 12 نشانه اصلی برای پایان یک رابطه - دگرش degaresh.com/391/کامیابی/12-نشانه-اصلی-برای-پایان-یک-رابطه/ ولی در مورد من زنم فکر میکنه دیگه هرگز نمیتونه احساس قبل رو نسبت به من داشته ...... این چیزی که حداقل من یاد گرفتم که تنهایی به هیچ عنوان نمیشه رابطه ای رو درست کرد. ...... باش دعوا کردم اعصابم بد خراب شد داغون شدم با مادرش دعوا کردم و هر چی میخاسم بش ...... برام فرستاد اکثرمواقع بهم میگه ناهار خوردی شام خوردی چندروز پیش گفت ... ۱۰ تکنیک برای یادآوری بیشتر و یادگیری سریع‌تر – تسکولو https://taskulu.com/fa/وبلاگ/تکنیک-تقویت-حافظه/‎Cachedاگر می‌خواین ذهن قوی داشته باشین و همه‌‌چیز رو در کوتاه‌ترین زمان به یاد بیارین، این مطلب ... از چیزهایی که تقویت حافظه نیاز داره، می‌شه به تکنیک‌های جدید به خاطر سپاردن یا ... برای مثال، دانشمند بریتانیایی که بزرگترین جایزه علم اعصاب در دنیا به ارزش 1 .... اگر موقع چرت زدن سرکار، رئیس یا همکاران مچتون رو گرفتن این حقایق و آمار و ... طرز برخورد با افرادیکه شما را تحقیر می کنند - مردمان www.mardoman.net/life/طرز-برخورد-با...می.../comment-page-5‎Cachedبهترین تکــنیک این است که یاد بگیریم به جای اینکه برخورد تند از خود نشان بدهیم، با آنها مدارا کنیم. در این قسمت .... راهی سریع برای ایجاد عزت نفس – به دنبال تایید گرفتن از دیگران نباشید. آیا آنها از ... اگر تصور کنید که فقط استحقاق اهانت و تحقیر را دارید، آنگاه چیزی جز این هم عایدتان نخواهد شد. اگر یک .... پروپازول چیه دیگه … آدم کوچولوها - پستی برای مادران عصبانی 5 sedayemadarane.blogfa.com/post-60.aspx‎Cached Similarنمی دونم گاز گرفتن یا پرت کردن رو کجا دیده و یاد گرفته ... گاهی بهش میگم اول آروم باش و با آرامش چیزی رو که می خوای بگو که منم بهت بدم ... من خیلی ب اعصابم.....33 سالمه یه دختر 3 ساله دارم که یه ماهه دیگه 4 سالش میشه. .... 17 - تنبیه میدونین چیه کوتاه ترین راه و راحت ترین راه واسه خفه کردن صدای مخالفت بچه یا گریه هاش وقتی هی بهانه ... عاشق مغرور asheghemaghroor.mihanblog.com/‎Cached Similar24 مه 2017 ... پس بمون واسم دوست دارم یه کمی درکم کنی یهو ول نکنی ترکم کنی ... از چند هفته قبل به یاد تولدت بودم . .... موقع شام برام کنار .... و تقریبا هر چیزی رو از من میدونست حتی ادرس و شماره .... چی اومده که کاملا اعصابم بهم ریخت. ... ارایش انقدر خوشگله با ارایش و اتو کرده دیگه چیه ! .... گرفتن و دایی اومد گفت براشون چای بریزم ترفندهای زنانه در همسر داری - شهربانوها shahrbanoha.blogfa.com/cat-1.aspx‎Cached Similarتجربه زندگی به من یاد داد که ... بعداً یه جایی یه چیزی میشنوی که می گفتی ای کاش نمیگفتم ... امروز کل فامیل شوهر تصمیم گرفتن بریم گردش دور از خانه و ناهار رو توی طبیعت بخوریم. یه جای ... بعد شوهرم اومد طرف من ، من ماجرا رو ازش پرسیدم که چی شده ! ... که شاید به چشم نیاد ولی موجب حسادت خیلی زنهای دیگه اس و واسه من خیلی ارزش داره .